• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

zxr 750 91-93

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
onko kestävä pyörä,esim verratutna cbr 600:seen? olen kuullut et kawas joutuis venttiileit säätelee useammi? mikä on kawan venttiilien säätöväli?

venttiilien säätöväli on 12tkm

mun zxr.llä on nyt ajettu 80tkm ja vielä liikkuu.
lookaround_orig.gif

nyt on venttiilit säädetty ja 9 palaa jouduttiin vaihtamaan. en sitten tiedä että olisko jotain paloja saatu vaihdettua venttiililtä toiselle mutta yhdeksästä oli laskutettu.
huoltomies sanoi jakoketjun olevan aivan lopussa ja se pitäisi kuulemma vaihtaa niin nopeasti kuin mahdollista. ja yksi ketjun liukupala oli jo murentunut siihen kuntoon että se olisi luultavasti vielä tällä viikolla poistunut paikoiltaan.
crazy.gif

venttilien ja kaasuttimien säätö , ilmanpuhdistimen puhdistus , tulppien vaihto 380 euroo.
confused_orig.gif

Aivan, sumekolle soitin yks päivä ja 14,90 maksaa 9ärrään venttiilin säätöpala! Ihan sika hintoja! Kysyin ohimennen paljon maksaa uusi kansi kun on vähän ongelmia, niin hieman yli 1500 euroa! Siis pelkkä kannen runko, ei venttiilejä ei nokkia ei mitään...  
buttrock.gif

Kyllä noi monissa firmoissa ottaa vaihdossa noita säätöpaloja. BW:ssä sanoivat ainakin venasäätöjä tehdessä ottavansa vanhoja paloja vaihdossa samoin Wandemilla..

Kyllä noi monissa firmoissa ottaa vaihdossa noita säätöpaloja. BW:ssä sanoivat ainakin venasäätöjä tehdessä ottavansa vanhoja paloja vaihdossa samoin Wandemilla..
eiköhän nääkin ottanu me vanhat säätöpalat kiertoon ja varmaan laittoivatkin kätettyä palaa tilalle.
tounge.gif

sellasia kusettajiahan ne kaikki huoltopaikat on.
wink.gif
 (on tietysti poikkeuksia)

kysyppäs joskus piruuttas että pääsetkö seuraamaan huoltoa.
vastaus on takuuvarmasti että turvallisuussyistä emme voi laskea ketään seuraamaan huoltoa.
cool.gif

kyllä kai sitä huoltoa pääsee seuraamaan...olin ainakin 1000km huollossa koko ajan vieressä ja aion olla taas kun tulee 6000km huolto.

Back