• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZXR 750 koneet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jartsi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jartsi

New member
Niin alkoi vaan ihmetyttään että miksi vm.91 kone on laiskempi 100 hepallaan kuin muiden vuosimallien? Esim. -89-90 107hp ja -92 taas 120hp. Miten tuo -91 vuosimallin kone eroaa muista?

Tossa taas tuo tsiljoonaan kertaan laitettu linkki
wink.gif
Siellä on aika kattavasti selitetty erot...H mallin kone perustui aika pitkälti GPX750 koneeseen. J-mallissa on kokonaan uus kone jossa koitettiin panostaa enempi vääntöön kuin huipputehoon. L-mallissa "virhe" taas korjattiin muuttamalla mm.nokkia jyrkemmiksi, kone on periaattessa sama kuin vm.91-92 tupla r versiossa mut alipaine kaasareilla.Eli tuolla: webzxr

Mä oon kuullu semmosen että siihen aikaan ainakin eurooppaan puuhattiin 100hp rajoitusta mopoille, ja sitä ennakoiden niitä sitten jo tehtiin "vajaa"tehoisina. Ja rajoitus ei (onneksi) toteutunut. Mulle on kyllä meno riittäny, mutta tää onkin mun eka isojen poikien pyörä (J2)
cool.gif

Mä oon kuullu semmosen että siihen aikaan ainakin eurooppaan puuhattiin 100hp rajoitusta mopoille, ja sitä ennakoiden niitä sitten jo tehtiin "vajaa"tehoisina. Ja rajoitus ei (onneksi) toteutunut. Mulle on kyllä meno riittäny, mutta tää onkin mun eka isojen poikien pyörä (J2)
cool.gif
Jep, on siitä ollu juttua ja voi hyvinkin pitää paikkaansa.

cool.gif

Joo näin luki tuolla sivuillakin. Ilmeisesti se mikä on hävitty hepoissa on saatu osittain takaisin hyvällä väännöllä.

Kysytäämpä näin offtopikkina kun ei viitsi uutta ketjua aloittaa että minkälaiset nakit tuohon kannattaisi hommata(-93)? Koot nyt on selvillä, mutta merkistä ja kovuuksista vinkkejä kun teilläkin zxr:iä näyttää olevan. Hintoja unohtamatta..

Kysytäämpä näin offtopikkina kun ei viitsi uutta ketjua aloittaa että minkälaiset nakit tuohon kannattaisi hommata(-93)? Koot nyt on selvillä, mutta merkistä ja kovuuksista vinkkejä kun teilläkin zxr:iä näyttää olevan. Hintoja unohtamatta..
Varmaan aika pitkälti kiinni ajoista eli meinaatko radalle, kadulle tai siltä väliltä...Itsellä nyt ihan perus Bridgestone Bt 020 alla kun oon lähinnä katuajelua harrastanut, Ens kesänä ajattelin laittaa jotain vähän pitävämpää,esim. Bt 014 tai Pirellin Diabloa vois kokeilla kun olis suunnitelmissa poiketa radalla useamminkin.

Varmaan aika pitkälti kiinni ajoista eli meinaatko radalle, kadulle tai siltä väliltä...
Ihan katurenkaita tarkoitin. Mitä tuossa nettiä selasin niin taitaa 300-400 euroa olla sellainen perushinta perusrenkaille vaihtoineen ja tasapainotuksineen..
Mezin Rennsportit tai Pirellin Supercorsat. Ihan oikeasti aivan uskomattoman hyvät renkaat. Niillä tuntuu ZXR:kin kohtalaisen helpolta taittaa mutkaan. Ja pitoa riittää, sekä kilsojakin kestää aika hyvin. Mä ajoin Rennsport etusella n. 10kkm, takarenkaita kuluukin sitten vähän enemmän

Taitaa valinta kallistua tuonne Mezin ja Pirellin suuntaan. Jos joku tietää mistä Oulun seudulla saisi halvalla niin ilmotelkaa.

100 tai 120 heppaa mutta kyllä se ZXR 750 on aikansa kauneimpia pyöriä ainaki
inlove.gif

varsinki jos pitää kesällä markkinoille tulevaan 10-ÄRRÄÄN verrata
crazy.gif
crazy.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif

Back