Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, on siitä ollu juttua ja voi hyvinkin pitää paikkaansa.Mä oon kuullu semmosen että siihen aikaan ainakin eurooppaan puuhattiin 100hp rajoitusta mopoille, ja sitä ennakoiden niitä sitten jo tehtiin "vajaa"tehoisina. Ja rajoitus ei (onneksi) toteutunut. Mulle on kyllä meno riittäny, mutta tää onkin mun eka isojen poikien pyörä (J2)![]()
Mä oon kuullu semmosen että siihen aikaan ainakin eurooppaan puuhattiin 100hp rajoitusta mopoille, ja sitä ennakoiden niitä sitten jo tehtiin "vajaa"tehoisina. Ja rajoitus ei (onneksi) toteutunut. Mulle on kyllä meno riittäny, mutta tää onkin mun eka isojen poikien pyörä (J2)![]()
Varmaan aika pitkälti kiinni ajoista eli meinaatko radalle, kadulle tai siltä väliltä...Itsellä nyt ihan perus Bridgestone Bt 020 alla kun oon lähinnä katuajelua harrastanut, Ens kesänä ajattelin laittaa jotain vähän pitävämpää,esim. Bt 014 tai Pirellin Diabloa vois kokeilla kun olis suunnitelmissa poiketa radalla useamminkin.Kysytäämpä näin offtopikkina kun ei viitsi uutta ketjua aloittaa että minkälaiset nakit tuohon kannattaisi hommata(-93)? Koot nyt on selvillä, mutta merkistä ja kovuuksista vinkkejä kun teilläkin zxr:iä näyttää olevan. Hintoja unohtamatta..
Ihan katurenkaita tarkoitin. Mitä tuossa nettiä selasin niin taitaa 300-400 euroa olla sellainen perushinta perusrenkaille vaihtoineen ja tasapainotuksineen..Varmaan aika pitkälti kiinni ajoista eli meinaatko radalle, kadulle tai siltä väliltä...
Mezin Rennsportit tai Pirellin Supercorsat. Ihan oikeasti aivan uskomattoman hyvät renkaat. Niillä tuntuu ZXR:kin kohtalaisen helpolta taittaa mutkaan. Ja pitoa riittää, sekä kilsojakin kestää aika hyvin. Mä ajoin Rennsport etusella n. 10kkm, takarenkaita kuluukin sitten vähän enemmänIhan katurenkaita tarkoitin. Mitä tuossa nettiä selasin niin taitaa 300-400 euroa olla sellainen perushinta perusrenkaille vaihtoineen ja tasapainotuksineen..Varmaan aika pitkälti kiinni ajoista eli meinaatko radalle, kadulle tai siltä väliltä...