Zyndapp

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hessu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hessu

New member
smile_org.gif
Olisikohan jollain Orggislaisella/tutuilla tietoa kyseisestä Zyndapista?Eli se on vm.1970 malli on KS-100 ajettuna vain 8700km.Olen kiinnostunut kaikista ko.pyörää koskevista tiedoista.Etukäteen jo
bowdown.gif

Taitaa olla parempi kysellä Veteraanipyöräilijöiltä jne...noille vanhoille pyörille löytyy ihka omia harrastajakerhoja...vanhoille venäläisille näyttää ainakin olevan...siel on IC Raidersia ja muita klubeja, Zundapin kerhoja en ole katsellut kun olin kiinnostunut IC:stä, mutta muistaakseni siellä vilahteli niitäkin.

Hollannissa on paljon Zundapp-harrastajia, kokeile vaikka haulla startkabel niin löytyy monta sivua.
Itselläni on KS 125  -74 ja juuri Hollannista on löytynyt parhaiten osia.

Kysäse Seppo Torkkel´ilta Forssasta, 03-4350265. Tällä vanhalla herrasmiehellä on 10 Zündappia eri vuosilta ja eri kokoisia.

Taitaa tulla vinkit vähän myöhässä kun katsoo tuota avausviestin päivämäärää, mutta ehkäpä jollekkin muulle tästä hyötyä... ;)

Nää vanhat vehkeet on senverran ajattomia ettei muutama vuosi haittaa toisin kun nykyvehkeillä.  
smile_org.gif

Minulla olisi KS 100/125 moottorimanuaali jos siitä voisi olla hyötyä.

Nää vanhat vehkeet on senverran ajattomia ettei muutama vuosi haittaa toisin kun nykyvehkeillä.  
smile_org.gif

Minulla olisi KS 100/125 moottorimanuaali jos siitä voisi olla hyötyä.
Näin on, harvoin tää veteraanipyörä homma on päivästä kiinni.
Ainakin mulla nää vanhemmat pyörät on useamman vuoden projekteja aina jollain tavoin.

Back