ZZR 1100 D

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Mites iso homma on irrottaa 1100:n D-mallin katteet ja toisaalta saako ne takaisin ilman harmaita hiuksia. Jostain kuulin, että kyseisessa touhussa vois mennä hermotkin
tounge.gif
. Kävi myös mielessä pakosarjan maalaus. MP-tallin puolella oli asiasta joku juttukin, eli eikö nämä kuumankestomaalit ole sitten soveltuvia.

ruuvaamalla ne lähtevät.

jos ruuvinpyörittely tuntuu isolta hommalta, niin sitten se subjektiivisesti ottaen on sitä.

pyöriö

tarvii löysyttää syylärin ja öljynjäähdyttimen kiinnikkeet, sitten
pääsee ahtaasti aukomaan pakosarjan pultteja, vaatii sorminäppäryyttä se varsin ahdas toimintapaikka ja letkuja joutuu venyttämään, siis työntämään radiaattoria kauemmas pakosarjasta.

Minä irrotin syylärin kokonaan, helpottaa kummasti elämää... Ja säästää rystysiä
smile_org.gif

Katteet lähtee irti helpohkosti, takaisin laitosta ei ole vielä kokemuksia
tounge.gif

Maalasitko Julle jo sen käyrästön, jos maalasit, niin mihin maaliin/tököttiin päädyit.

Maalasitko Julle jo sen käyrästön, jos maalasit, niin mihin maaliin/tököttiin päädyit.
Enpä maalaillutkaan, vaikka aikomus oli... Useampikin tyyppi sanoi, ettei maalaamisella ole putken kestävyyden kannalta mitään merkitystä. Ja eipä käyrästö edes näy katteiden takaa minnekkään. Eri asia olisi, jos kyseessä olisi nakupyörä.

Konkreettisesti en ole vielä päässyt roplaamaan,mutta jonkinlaisen tuntuman olen saanut, niin maantiellä kuin pyörän alla, päällä ja välillä pää melkein sisällä. Samalla selvittelin talveksi kohteet ropaamiselle eli mitä kannattaa/voi tehdä, josta nämä kysymyksetkin. Homma on ns. työn alla eli parin tarkistuksen luulisin pääseväni tosi toimiin.
Ajaessa olin huomaavinani jonkinlaista eroa nykyiseen kulkupeliin  
tounge.gif
Hei täähän kuullostaa moottoripyörältä....
Mutta palataan asiaan samaan aikaan ja samalla kanavalla  
biggrin.gif

Edit: Ja suosittelen myös Tanelle kyseistä keksintöä
062802jumpie_prv.gif

Edit: Ja suosittelen myös Tanelle kyseistä keksintöä  
062802jumpie_prv.gif
Joo kiitoksia vaan, ei tässä juuri suosituksia enää tarvita
cool.gif

Olen muutamia tarjouksia jo tehnytkin, mutta eipä vielä ole tärpännyt. Eivät täällä Suomessä ymmärrä myydä minulle hyvää mopotinta 'talvi-saksantuonti-netonnetto'-hinnalla
nixweiss.gif
Taitaa mennä jollain tavalla uittohommiksi
confused_orig.gif

Mut aika näyttää...

Nythän toi ZZR 1100 model-D on sitten kotona
062802jumpie_prv.gif
Eli puuhattavaa piisaa talvi-iltojen iloksi, lähinnä kiillottelua. Ainakin omasta mielestä todella nätti vehje.

Onneksi olkoon!
062802jumpie_prv.gif

Olen samaa mieltä kanssasi, zetori on todellakin hieno pyörä
bowdown.gif

Mikä vuosimalli? Mikä väri? Paljoko ajettu?

Eli tälläinen ja todistettavasti ajettu 37 tkm.

Edit: Ja kun ajattelee Kawabatan pyörää on edessä vielä ainakin 100000 km? Missähän menis käymään?

Back