Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VOI EI! Moponi sitten kaatui paikallaan, kun parkkeerasin sen. Nyt on oikea sivupeili, oikea sivukate ja alakate naarmuilla. Mitä voi tehdä? Pitääkö kaikki vaihtaa uusiin vai saisikohan niitä maalailtua tai jotenkin muuten fixattua? Onko kokemuksia?
Joo, ei ole katteet rikki eikä peili. Mopo on mallia 2007. Onkohan Pirkanmaalla ketään ammattilaista maalaria? Käyköhän kaikki esim. automaalarit?
Okei, kiinalaiset näytti ihan jees. Vähän toisaalta pelottaa hommata sieltä suoraan katteita, kun ei tiedä oikein onnistuuko. Se TAKK vois olla ihan jees. kunhan tietäis jotain hintatasosta. Mulla on itellä kasko Lähitapiolasta ja sen omavastuu on 500 euroa. Toisin sanoen, mun kannattaa uusia kaikki mahdollinen tai päästä vain pienellä fixauksella eteenpäin omalla rahalla. Mitähän tässä sitä oimkein tekisi?
Jos oikein muistan niin mun vuosimallissa 2007 ei ole lainkaan tarroja - ei edes tankissa. Kaikki ovat niitä muovisia/kromisen näköisiä kohokuvioisia merkkejä. Esim Kawasaki etukatteen vilkun viererssä ja ZZR1400 siellä takana hanslankarin kohdalla penkin alapuolella