• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Zzr 600

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rapids
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rapids

New member
Tervehdys!

Olen tuumaillut ensimmäiseksi pyöräkseni otsikon mukaista vm. 2003-2006 laitetta.

Tavoitteena olisi saada suht edullisesti (n. 3-4000e) pätevä jokapaikanhöylä jolla kelpaa ajaa niin taajamassa kuin pitempää matkaa maantielläkin. Mittani ovat 184cm/80kg.

Minkälaisia käyttökokemuksia arvon foorumilaisilta löytyy pikkuzetorista? Voisiko tämä olla SE pyörä, vai kannattaisiko tähyillä jotakin muuta (jos nyt näissä tunneasioissa joku voi toista neuvoa)?

Ota kawa vaan, ei ainakaan kaduta, kaikissa on omat hyvät ja huonot puolensa.
Itellä ollut noita isompia jammuja sekä suitsa nyt on iso zzr ja se vaan on hanskaan sopivin ja ajoltaan oman ikäisiensä joukossa paras. Hondamiehet on sit oma lukunsa.

Mulla on ollut ensipyöränä tämän kesän zzr-600 vm.95
Nyt on takana 9500 huoletonta kilometriä kaupunkiajosta aina Jänkhän jytinöihin.
Eka kerta hiekkatiellä tosin pisti pysähtymään ja tarkistamaan onko rengas tyhjä.

Pyärässäni on vakiosta poikkeava tanko ja ajoasento on siis pystympi ja rennompi ainakin mun kropalle (185cm).
Pisin päivämatkani on 800km.
Kaks päällä ajoa olen kokeillut vain kerran,joten ei siitä sen enempiä. On se kuitenkin mahdollista.
Kulutusta en ole ihan tarkkaan mitannut, mutta väittäisin matkalla menneen 5-6ltr satkulla.

Olen ollut pyörääni hyvin tyytyväinen, mutta koska kyseessä on ensipyöräni niin tietenkin vähän tekisi mieli kokeilla jotain matkaenduroa tai ehkä chopperia. Toisaalta arveluttaa moinen siirto. Sen verran hyvä yleismopo toi zetori on kuitenkin ollut. Eikä ole hinnalla pilattu peli, mutta ei kyllä sitten kerää kateellisia katseitakaan muilta motoristeilta.

Kiitos vastauksista.

Ainoa mikä zetorissa mietityttää on kaasaritekniikka. Ruiskut kun taitaa olla enemmän tätä päivää.

Back