ZZR1400 ja keskituen asennusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tepe1

New member
Ajatus olisi asentaa keskituki zetoriin. Löytyykö kokemusta moisesta operaatiosta? Lähinnä, että pitääkö vaimentimet irroittaa operaation aikana ja istuuko keskituki hyvin esim leovincen pönttöjen kanssa? Ja tuottaako asennus harmaita hiuksia...

Tiedustelen tätä siksikin, koska vaimentimet on melko hyvin tiivistetty, yllätys yllätys sillä pakoputken tiivistemassalla joka kovettuu lämmetessään
wink.gif

Kyseessä on SW-motechin tuki.

Asensin saman tuen omaan rassiin keväällä. Mulla on yoshimuran sliparit ja pois ne oli pakko ottaa. Muuten ei saa pultteja paikalleen. Muuten helppo asennus, tosin jousen kanssa tapellessa kaveri olisi hyvä olla. Mut kyl se yksinkin paikalleen menee kun tarpeeksi vääntää..
smile_org.gif

Ainakaan noihin mun slipareihin se tuen stoppari ei toiminut. Jouduin tekemään oman virityksen tukeen ettei se ottaisi vasemman puolen sliparin putkeen kiinni.

Asensin saman tuen omaan rassiin keväällä. Mulla on yoshimuran sliparit ja pois ne oli pakko ottaa. Muuten ei saa pultteja paikalleen. Muuten helppo asennus, tosin jousen kanssa tapellessa kaveri olisi hyvä olla. Mut kyl se yksinkin paikalleen menee kun tarpeeksi vääntää..
smile_org.gif

Ainakaan noihin mun slipareihin se tuen stoppari ei toiminut. Jouduin tekemään oman virityksen tukeen ettei se ottaisi vasemman puolen sliparin putkeen kiinni.
Minkälaisen virityksen teit? Noissa omissa leovinceissä ei ole myöskään stopparin paikkaa ja jotenkin ne olisi sittenkin kiva asentaa takaisin
tounge.gif

Mahtaakohan muiden valmistajien (Akra, muu..) pöntöissä olla tota keskijalan stoppari paikkaa valmiina...

Ilmeisesti Scropionin pöntöissä on stoppari oikealla kohdalla, muistelen näin jenkkifoorumilta lukeneeni. Muista pöntöistä en sitten tiedä.
Pitää napata kuva jahka muistaa. Hitsasin pari pultinpätkää siihen jalusta yläosaan jotka sitten ottavat pyörän runkoon kiinni kun jalustan nostaa ylös. Muovitupet laitoin vielä päihin, ihan siisti lopputuloksesta tuli

Ostin Biltemasta sellaisen muovikärjen. Härvelissä on pulttikiinnitys ja mukana mutteri. Otin keskituesta sen muovijutskan pois ja ruuvasin sen tilalle about 5 senttiä pitkän metallilevyn, jonka päähän ruuvasin tän muovikärjen. Ottaa sopivasti melkeinpä keskelle putkea, joten eiköhän tuo ajane asiansa ainakin hetken aikaa
cool.gif
Äänet ainakin on jälleen buenot
bowdown.gif

Back