Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ajelen -95 ZZR600:lla ja olen ollut oikein tyytyväinen - erittäin monipuolinen peli! Kovin kompaktiksi en kyllä olisi keksinyt sitä väittää, ennemminkin tuntuu että kun nykypyörät näyttäisivät olevan pienenemään päin niin fyysiseltä kooltaan tuo kohta vastaa melkein uusia 1000cc pelejäKompaktin tuntuinen pyörä. Ehkä liiankin kompakti isolle miehelle.
Et ilmeisesti ole tyypännyt isoja ZZ-R:iä(1100, 1200, 1400). En lähtisi vertaamaan ratapyöriin ollenkaan.Kovin kompaktiksi en kyllä olisi keksinyt sitä väittää, ennemminkin tuntuu että kun nykypyörät näyttäisivät olevan pienenemään päin niin fyysiseltä kooltaan tuo kohta vastaa melkein uusia 1000cc pelejä![]()
Oon mä niitä sen verran tyypännyt että tiedän toki niiden mittasuhteet. Kaikki riippuu niin siitä mihin vertaa...mut jos vaikka verrataan ZZR600:sta uusiin 600:iin niin ennemmin se on iso kuin pieni. Ja kooltaan karkeasti samaa luokkaa pienempien tonnisten kanssa - mutta toki pienempi kuin isot zetorit tai matkapyörät. Oon niilläkin ajellut, mutta mitä suuremmaksi pyörä menee niin kyllä siinä alkaa usein käsittelyominaisuudet kärsimään: iso matkapyörä ei välttämättä enää olekaan niin kiva ajeltava tiukemmilla mutkapätkillä.Et ilmeisesti ole tyypännyt isoja ZZ-R:iä
Menee vähän liikaa offtopiciksi, mutta en edelleenkään ymmärrä, miksi mitoitusta pitäisi verrata saman sylinteritilavuuden omaaviin ratakyykkyihin, jota Zetori ei missään nimessä ole.Kaikki riippuu niin siitä mihin vertaa...mut jos vaikka verrataan ZZR600:sta uusiin 600:iin niin ennemmin se on iso kuin pieni.