• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto Ma-Ti 11-12.7.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ephedrine
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ephedrine

New member
Tervetuloa .Orgin ratapäiville Ahvenistolle.

Ahvenisto Ma 11.7 klo 9-18
Ahvenisto Ti 12.7 klo 9-18

Ajoaika on klo 9-18.
Ilmoittautuminen alkaa klo 8 ja ajajakokous pidetään 8.30. Ajajakokous on kaikille pakollinen eikä siitä myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ratavastavat ovat sen ehtineet myöhästyneille pitää. Täsmennys: Päivän toinen ajajakokous on klo 12.00 eikä ensimmäisen ja toisen ajajakokouksen välillä pidetä muita ajajakokouksia! Ts. myöhästyneet pääsevät ajamaan vasta klo 12 ajajakokouksen jälkeen. Ilmoitathan vähintään 24h etukäteen jos osallistut vasta klo 12 ajajakokoukseen. Ratavastaavat eivät päivystä spostia enää maanantaina!!!

Koulutusryhmässä järjestetään ilmoittautuneille ajokoulutusta (Ajotaito II).

Ahvenistolla meluraja on 95dB ja kaikkien pyörien melut mitataan ennen ajojen alkua.

Fiilistelyä 2009 kaudelta

Liputtajat:MAANANTAI
             Portti / Lippu 1 / Lippu 2

9-11       BANDIT-R / Mikael Aerodynaaminen / Dealhill
11-13     IlDuce / kattinen / Jami1978
13-15     R6Kaitsu / Pete / jakson
15-17     Brocol / mattipoeka / Flippo
17-18     Akiva / wiltzu / Naakka

Liputtajat:TIISTAI
             Portti / Lippu 1 / Lippu 2

9-11       R6Kaitsu / Pete / CeeKoo
11-13     Akiva / sasaa / R1ivattu
13-15     IlDuce / Jami1978 / Vanamo750
15-17     mattipoeka / Ladybird / kattinen
17-18     Reisi / Dealhill / Brokebike
Varalla: TiuSo

Mikäli lippulistoissa on jotain omituista ja/tai kummallista ilmoita siitä sähköpostilla ratavastaaville.

Ilmeisesti kaikki hitaan ryhmän liput on myyty kaupan puolelta, kun siellä ei näy muuta myytävää, 11-12.7 Ahvenistolle, kuin keskinopea ja koulutus??

Ostetaan lippu hitaaseen ja halutaan ilmoittautua ajotaito III koulutukseen, mikäli se järjestetään.

yv:llä.

Kiitos ja nam

Ilmeisesti kaikki hitaan ryhmän liput on myyty kaupan puolelta, kun siellä ei näy muuta myytävää, 11-12.7 Ahvenistolle, kuin keskinopea ja koulutus??

Ostetaan lippu hitaaseen ja halutaan ilmoittautua ajotaito III koulutukseen, mikäli se järjestetään.

Kiitos ja nam

Siis jos en nyt ihan täysin väärin ymmärtänyt niin eikös tuo hidas- ja koulutusryhmä ole yksi ja sama asia? Ainakin tänään Alastarossa oli niin, että hidas- ja koulutusryhmä ajoi samalla vuorolla, mutta vuorojen kahdella ensimmäisellä kierroksella ei saanut ohittaa. Sen jälkeen baana oli vapaa. Korjatkaa, jos meni metsään...

EDIT: JOo väärinhän se taisi mennä:

"Ahveniston ajoharjoitteluissa on poikkeuksellisesti kaksi hidasta ryhmää joista toinen ns. koulutusryhmä sekä yksi keskinopea ryhmä."

Saako tuossa koulutusryhmässä kuitenkin mennä ohi jos tarve vaatii? Itse olen vielä melko hidas, käynyt jo ajotaito II:en mutta ostin epähuomiossa tuon koulutusryhmän lipun.

Kiitos ja nam

Siis jos en nyt ihan täysin väärin ymmärtänyt niin eikös tuo hidas- ja koulutusryhmä ole yksi ja sama asia? Ainakin tänään Alastarossa oli niin, että hidas- ja koulutusryhmä ajoi samalla vuorolla, mutta vuorojen kahdella ensimmäisellä kierroksella ei saanut ohittaa. Sen jälkeen baana oli vapaa. Korjatkaa, jos meni metsään...
Ahvenistolla on menee eri nimillä, kolme ryhmää mutta keskinopea= ns. nopea ja hidas ns. keskiryhmä... tosin ei voi ihan verrata muiden ratojen vauhteihin.

Joo, huomasin juuri itse saman ja ostinkin tuossa epähuomiossa sitten tuon koulutusryhmän lipun. Olen kyllä melko hidas vielä, mutta käynyt jo aiemmin ajotaito II:en. Saako tuossa Ahveniston koulutusryhmässä ohittaa samoilla säännöillä kuin muiden ratojen koulutusryhmissä?

Saako tuossa koulutusryhmässä kuitenkin mennä ohi jos tarve vaatii? Itse olen vielä melko hidas, käynyt jo ajotaito II:en mutta ostin epähuomiossa tuon koulutusryhmän lipun.
Koulutusryhmä on yhtä kuin Ajotaito II:lle varattu kokonaan oma ryhmä. Koulutusryhmässä pätee siis samat käytännöt kuin muilla radoilla hitaan ryhmän seassa järjestetyllä Ajotaito II:lla. Alkupäivästä siis mennään possujunassa pari ekaa settiä ja sen jälkeen vapaampaa ajamista keskittyen teoriaosuudella käytyyn ajamisen osa-alueeseen.

Terveisin:
Kouluttajan retale

Olen ostanut viime kesän vauhtien perusteella hitaan ryhmän lipun maanantaille 11.7., mutta parempi olisi ajella keski-/nopea ryhmässä.
Hitaan ryhmän liput on kaupasta loppu, mutta os joku on vailla hitaanryhmän lippua ko. päivälle, niin ostamalla keskiryhmän lipun ja vaihtamalla kanssani, se onnistuu.

Lippu on "myyty"!

Ostetaan lippu hitaaseen ryhmään jommalle kummalle päivälle. Mielellään vaikka molempiin.

Weijari: mä voin ostaa lipun jos se on vielä vapaana.

Tiedoksi kaikille että tiistaina sitten sataa vettä
biggrin.gif

Ostetaan tiistaille hitaaseen ryhmään lippu!

Korjaus: Tajusinkin, että tuolla oli vielä noita koulutusryhmän lippuja myynnissä, minne siis olisi tarkoitus mennä...

Onko syytä lyödä heti lähtiessä killerit kiinni??
Tästä on varmaan porukalla kokemuksia?? Meluraja 95 dB on todella alhainen!!!
omg.gif

Kuskille ja pyörälle kyytiä vailla? mahd. myös majoitusta.

Ei jaksa ajaa eeestaaaas knummi - hämeenlinna -knummi kahtena päivänä putkeen
smile_org.gif

Back