• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uudenmaan torstai tikkariajelut 29.8.2013 klo 17:15

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Knaku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Knaku

Kouluttajan retale
MotOrg ry
Viimeksi en osallistunut Espoon etanaletkaan, mutta koska tarvetta/kysyntää on ja muutaman miniletkan olen vetänyt, niin rohkaisin mieleni.

Torstaina siis mennään tikkari suussa Uudellamaalla.

Lähtö on Mankin nesteeltä kello 17:15, matkan pituus on n 170km (muuttunut) ja paluu samaan paikkaan. Ajallisesti Google antaa ajoajan 3h15min (muuttunut) ja siihen tauot päälle eli takaisin ollaan pimeän hiipiessä. Kahvilla pysähdytään ja muutoin letkaa otetaan kasaan, jos näyttää siltä että tarvetta on. Matkalla joudutaan ajamaan ei niin täydellisellä asfaltilla, mutta näillä vauhdeilla ei pitäisi olla ongelma. Lisäksi reitillä on pätkä "isoa tietä" sekä taajamaa. Ajoin reitin läpi viime viikonloppuna ja huomenna uudestaan jos suinkin ehdin, mutta takuuta tästä ei ole.

Laitan linkin lähtöpaikasta, jahka selvitän miten se onnistuu ja vain suinkin ehdin.

Tää letka on siis tikkariletka, eli vetomiehet ja -naiset älkää tulko tuskastumaan. Kukkahattuja ei kuitenkaan suvaita. Ensikertalaiset tervetuloa. Muistakaa kuitenkin tutustua letkaohjeisiin.

Viimeksi muokattu:
Voisin tulla. Laita reitti privana/s-postilla.

Ootko tyhjentänyt oman postilaatikon? Koitin laittaa viestiä jo aiemmin illalla... Herjas että sulla laatikko täys.

Laita YV:llä sun s-postiosoite niin palaan sen kautta huomenna asiaan.

:orgmp:

Mieli minun kovin tekisi mukaan lähteä, olenhan juurikin hidas, aloittelija ja vielä jaappanialaisella pikkukustomilla liikenteessä. Täytyy tarkastaa toimiiko ajovalot, pyytää lupa vaimolta ja tankata ajopeli, mutta siis mukaan ainakin yritän.

Mieli minun kovin tekisi mukaan lähteä, olenhan juurikin hidas, aloittelija ja vielä jaappanialaisella pikkukustomilla liikenteessä. Täytyy tarkastaa toimiiko ajovalot, pyytää lupa vaimolta ja tankata ajopeli, mutta siis mukaan ainakin yritän.
Heti meni pieleen. :\
Pitää myös oma tankki tyhjentää ennen ajoon lähtöä.😉

Anteeksi saa monesti helpommin kuin luvan. Mukaan vaan, hissukseen mennään eikä ketään jätetä :thumbup:

Reittiin tulee pieniä muutoksia, mutta matka ei ainakaan pitene. Mutta päivitän tilanteen jahka saan piirreltyä reitin.

Melko varma lähtöpaikalle ilmestyminen. On niiiiiin kaukana tuo Mankki (4,3km).
Mutta että lähdenkö mukaan ajelemaan.. se onkin sitten toinen juttu?

Mukana myös, toivottavasti ei nyt tipu osia matkan varrelle 🙂

Nonni...kerranki napsahti aikataulut kohilleen ja tulossa ollaan.
Toista kertaa elämässä letkaileen ja ekaa kertaa tälle kesälle.

Back