GSX-R 1000 sulakkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttv
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ttv

New member
Missäs v*tussa on sulake boksi K6 gixerissä? En sitten löydä kirveelläkään, ohjekirjassa lukee että etusatulan alla, mutta ei perkele siellä mitään sulake laatikkoa ole...

Toinen kymysys että onkohan kyseessä edes palanut sulake. Olin mittaamassa huomiovalon jännitettä, niin sain valon kannat oikkariin, ja huomio valot sammui ja mittaristo meni pimeeksi, siis LCD mittaristo, ledit toimii, pyörä lähtee kuitenkin käyntiin, ja esim valot toimii ok, jopa huomiovalot kun laittaa parkit päälle... kärähtikö sitten kenties "vain" mittaristo?

Eni vei, pitäs löytää ne sulakkeet, pääsulakkeen löysin, mutta itse sulake boksia en...

ps. huomiovalon jännitettä mittasin kun olen tuunaamassa 3W ledejä huomiovaloiksi, näki taas että kannattaa alkaa säätään...

Eikös se sulake boksi ole vasemman sivukatteen alla. Näkyy juuri ja juuri vaikka on kate paikallaan. Elikkäs siaitsee siinä lähellä mihin kytkinvaijeri tulee kiinni.

Tuolta löytyy service manuaalia josta on monessa asiassa apua.

Linkki

Eikös se sulake boksi ole vasemman sivukatteen alla. Näkyy juuri ja juuri vaikka on kate paikallaan. Elikkäs siaitsee siinä lähellä mihin kytkinvaijeri tulee kiinni.

Tuolta löytyy service manuaalia josta on monessa asiassa apua.

Linkki
OK, kiitti, etten etsi siis väärästä paikasta, ilmeisesti tuossa suomi manuskassa on mennyt väärinpäin nuo sulakkeet, kun se väittää että pääsulake olisi vasemman sivukatteen alla ja se on penkin alla täysin keskellä pyörää...

Joo tuo service manuska onkin työ läppärillä(joka on töissä), ja ei löytyny miltään koti koneelta, sitäkin kironnu koko illan
smile_org.gif
kiitti linkistä...

Sitten kirotaan lisää kun huomaa ettei mikään sulake ole palanut
sad_orig.gif
no siis vilkut ei myöskään toimi, joten saa toivoa että on sulake menny, tosin manuskan mukaan vilkut ja lyhyet ajovalot on saman sulakkeen takana, ja valot siis toimii, ei oikeen lupaavalta näytä...

Kerro sitten kun vika selviää, mä panin omani keväällä kaapeleilla käyntiin ja sen jälkeen on mittariston toiminta ollut hiljaisempaa. Vapaa-valo on ainoa mikä mittaristossa toimii, sekin silloin-tällöin.

Kerro sitten kun vika selviää, mä panin omani keväällä kaapeleilla käyntiin ja sen jälkeen on mittariston toiminta ollut hiljaisempaa. Vapaa-valo on ainoa mikä mittaristossa toimii, sekin silloin-tällöin.
Vilkkujen sulake oli onneksi palanut, jännää tuokin että suomi manuskassa sanotaan vilkun ja lyhyen valon olevan samalla sulakkeella, mutta eipä ollut...

No nyt pelaa mittaristo... siellä vissiin joku pelikin olis menossa...

Kuinka tämän kanssa kävi? Mikä oli vikana? Itellä samanlainen ongelma.

Back