Jäsenmaksut 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sanokaas nyt joku syy miksi minun Pirkanmaalaisena motoristina pitäisi tänäkin vuonna maksaa jäsenmaksu? Juuri nyt ei mieleeni tule mitään vastinetta mitä rahoilleni olisin saanut, paitsi tänne edellisen foorumisoftan aikana täyden määrän tähtiä.

Sanokaas nyt joku syy miksi minun Pirkanmaalaisena motoristina pitäisi tänäkin vuonna maksaa jäsenmaksu? Juuri nyt ei mieleeni tule mitään vastinetta mitä rahoilleni olisin saanut, paitsi tänne edellisen foorumisoftan aikana täyden määrän tähtiä.

- Saat jäsenetuja reilusti enemmän vuodelle 2012. ( Orgin jäsenkorttia vilauttamalla, säästät siis selvää rahaa)
- Pääset osallistumaan ajokoulutukseen ja ratapäiville halvemmalla kuin tavikset.
- Pääset orgin tapahtumiin halvemmalla kuin tavikset.
- Tuet tämän foorumin olemassa oloa ja varmistat että saat ensivuonnakin lukea tätä.

Tuolla vois kaupassa olla kyllä selkesti esillä että mitä sillä 40e:llä saa. Että tietäis het mitä ostaa. Mistä alennuksia jne? Tyhmä ja laiska kuluttaja kuten minä ei ainakaan nopealla mulkaisulla saanut muuta selkoa ku että maksa 40e ja ole jäsen. Nobonus.

http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/255936-Vuoden-2012-j%E4seneduista-!

tuosta voipi lukaista pikkuisen alkua, vastauksena kyselyysi :)
Toki samalla kannattaa muistaa että tämän sivuston olemassaolo on myöskin suurelta osin jäsenmaksutuotoista riippuvainen.

Siis niinkuin MISSÄ vaiheessa pystyy muuttamaan maksun uusinnaksi? Koko ajan tyrkytetään myös liittymismaksua.

Pankkiin saakka en mennyt, sinnehän menee tasan se summa maksettavaksi, joka pankinvalinnan yms jälkeen ruudulla näkyy?

Apuva, neuvova tartten ma!

Siis niinkuin MISSÄ vaiheessa pystyy muuttamaan maksun uusinnaksi? Koko ajan tyrkytetään myös liittymismaksua.

Pankkiin saakka en mennyt, sinnehän menee tasan se summa maksettavaksi, joka pankinvalinnan yms jälkeen ruudulla näkyy?

Apuva, neuvova tartten ma!

Nyt näkyy sullakin uusinta. Tästä jossain jo mainitsin, että jos olet jäsen ja et näe jäsenmaksun uusintaa vaihtoehtona -> mulle YV:tä ja korjaan. Muutamissa yksittäistapauksia on ollut.

Sinne meni jäsenmaksu.:D Kannattaahan tuo nyt maksaa jo ihan tän hienon homman tukemista varten.:thumbup:

Onks se niinkuin "tilaus valmis", kun maksu on vastaanotettu :tyhmäminä:? Maksettu on jokatapauksessa.
Olisko tässä foorumissa muuten värinvaihtomahdollisuus?!? Oranssi ottaa silmiin ja tulee pää kipeeks muutenkin tästä värityksestä yms.:blink:

Onko tuo säätutka vieläki jäsenille exclusive? Ko täältä kittilästä ei oikhein muusta iloa ole ollu jäsenelle ko siitä ja foorumista tietenki.

En pääse maksamaan, tarjoaa vain neljääkymppiä, wanhalle. Mitä teen ?
En vain osaa tällaisia tietokoneita :(

En ...vetti löydä edes omaa jäsennumeroa tai omaa sivua, jota voi muokata.

Voi traktorin peräkärry !

Viimeksi muokattu:
Näinpä se virtuaaliraha vaihtoi omistajaa. Paikka ORGissa varattu ensikaudellekin. :)

Miksi miun kohdalla ei vieläkään näy matalampaa hintaa :( uusia tuon jäsenyyden kuitenkin haluaisin, enkä liittyä uudelleen (kolmatta kertaa :right:) jäseneksi :)

Back