Juu, mäkin hommasin omatoimisesti kun ei oikein kannata lähteä Suomen kautta... Tai itse asiassa taloudellisesti olisi kannattanut, mutta ei viittinyt kiertää Suomen kautta.
Täältä taas(Abu/Dubai) ei paketteja oikein löydy...

Jos ei saa halpaa pakettimatkaa(mitä todennäköisesti ylempänä tarkoitettiin, äkkilähtöä tms), niin kuluja tulee väkisinkin. Tuosta voi vähän laskeskella mitä se voisi olla Suomesta omatoimena, ilman pakettia siis.
Halvin lento ois ollut Egyptin kautta Dubai-Madrid n. 400€. Ei viittinyt riskeerata, joten otin suoran Emirates Dubai-MAD. n. 650€. MAD-Las Palmas menopaluu n. 120€.
Pelkkä sama hotelli Air Finlandin kautta 350€ la-la ja kun lomaa on vähän erikoisesti niin muutama extrapäivä eri hotellissa Inglesissä n.60€/yö ennen ja jälkeen.
Itseasiassa, jos meinaa ottaa booking.com tai muuta kautta niin halvimmat on myyty jo ajat sitten eikä silloinkaan paljon ton alle pääse jos ei mettään halua. Tuota hotellia ei netissä myydä eivätkä vastanneet mihinkään yhteydenottoon...
Sittenhän se on pakko olla muutama päivä Madridissa kun kerran tonne asti lähtee, ne hotellit vielä varaamatta.
Mutta, elämä on. Mutta tuleehan tosta lähes 2 viikon reissu ja olen oikeaan aikaan oikeassa paikassa hyvässä seurassa.

BTW, Jos nyt joku sattuu extempore kyllästymään paskaan keliin ja saa lennot, mulla on majoitusta tuolla 9-19.3. Ts. joku yksiö kahdelle. Voin harkita sen jakamista, riippuen halukkaasta.