Näetkö paljon Mp unia?

Näetkö paljon Mp unia?

• Ääniä yhteensä
    107
  • Äänestys suljettu .

messerschmitt

New member
Näetkö paljon Mp unia?

Ajokauden lähestyessä on itselläni Mp unet vain lisääntyneet.Välillä kisataan bemari kuskin kanssa ja ajetaan pollareita karkuun.:p

Näin unta että menin naimisiin kauniin ja neitseellisen vihreän morsiammeni kanssa.
Siinä hän seisoi alttarilla, eturengas ilmassa ja pleksiä peitti valkoinen huntu.
Tahdon, ei siinä muuta voinut sanoa...vois tuo ajokausi jo alkaa...

Näin unta että menin naimisiin kauniin ja neitseellisen vihreän morsiammeni kanssa.
Siinä hän seisoi alttarilla, eturengas ilmassa ja pleksiä peitti valkoinen huntu.
Tahdon, ei siinä muuta voinut sanoa...vois tuo ajokausi jo alkaa...

Vähä vakavampaa harrastamista :)

Luin ton eukolle, ni tuumas että jos mä alan näkemään moisia unia, niin mä tinttaan niin lujaa, että heräät varmasti karuun todellisuuteen. xD

Viimeksi muokattu:
Viimeinen moottoriaiheinen uni on kun seurustelin Jennifer Lopezin kanssa ja hän osti mulle Ferrari 458 italian. Se uni oli juuri ennen 11milj. lottopottia kun olin katsonut jo auton valmiiksi uni vaan sekoitti loton ja JLO:n. Mopo unia ei näy juuri koskaan..

Edit. oli 3 oikein.

Viimeksi muokattu:
Enpä muista nähneeni.... mut kuulemma vasen käsi nykii kuin kytkintä käyttäs.. :p

Luin ton eukolle, ni tuumas että jos mä alan näkemään moisia unia, niin mä tinttaan niin lujaa, että heräät varmasti karuun todellisuuteen. xD

Se sun eukkos ei vielä tiedä et miehen alitajunnassa/mielessä mopo on aina se ensimmäinen "morsian" ja se varsinainen tulee hyvänä kakkosena.

Harvemmin tulee nähtyä unia yleensäkään, mutta viime yönä kyllä tuli unissa ajeltua ja tais kyllä olla lajissaan ensimmäinen.

Viimeisin uni oli painajainen. Kaunis Polliisi tyttönen tuumas että kortti kiitos..

Viimeisin ajelu oli muutama yö sitten. Pyörä ei meinannut kääntyä mutkiin millään ilveellä. Ihan kuin ohjaustanko olisi ollut hitsattu kiinteäksi. Koitin työntää kaikin voimin, mutta tuntui tanko vain taipuvan. Mutkat meinasi mennä pitkiksi joka kurvissa.

Mikä hitto siinä on, että unissani ei voi vehkeet ikinä toimia kunnolla. Aina jotain hämminkiä. :sad:

Hauskinta on se että muutama päivä sitten vastasin kyselyyn että en näe unia ja ajattelin mielessäni että en koskaan ole moottoripyörästä varmaan nähnyt unta en ainakaan muista ja heti seuraavana yönä kun olin tähän vastannut näin rakkaasta yamahasta unia :rakastunut:

Juuri heräsin yhteen :) Jo toista kertaa vähän ajan sisällä. Kevään ensiajo, unen lopussa tuli mutkassa hiekkaa ja suoristin pyörän sekä jarrutin. Samalla muistin, että pitää rasvata ketjut. :grin: :thumbsup:

Kyllä tulee nähtyä. Kumma kyllä, ajelut liittyy aina hangessa sutimiseen ja säätämiseen vaikka kesäisin kyykyllä vaan päästelee :)

Viimeisin ajelu oli muutama yö sitten. Pyörä ei meinannut kääntyä mutkiin millään ilveellä. Ihan kuin ohjaustanko olisi ollut hitsattu kiinteäksi. Koitin työntää kaikin voimin, mutta tuntui tanko vain taipuvan. Mutkat meinasi mennä pitkiksi joka kurvissa.

Mikä hitto siinä on, että unissani ei voi vehkeet ikinä toimia kunnolla. Aina jotain hämminkiä. :sad:

Riippuu ihan pyörästä mikä uniin sattuu.:paikallatuulee:

Näin prätkäunia aika ajoin silloin, kun pyöräni oli poljettavaa mallia. Samoin näin unta koottavista lentokoneista, kunnes aloin taas väsätä niitä. Nykyään näen unta seksistä...

Back