.ORG! Käyttäjäprofiilikysely 2012, asuinpaikat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Käyttäjäkysely 2012, asuinpaikka?

• Pääkaupunkiseutu

Ääniä: 175 35,0%
  • Yli 30 000 asukkaan kaupunki

Ääniä: 198 39,6%
  • Alle 30 000 asukkaan kaupunki

Ääniä: 69 13,8%
  • Maalaiskunta

Ääniä: 58 11,6%

• Ääniä yhteensä
    500
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

Petri12r

New member
.ORG! Käyttäjäprofiilikysely 2012, asuinpaikat

Keräämme yhteistyökumppaneiden ja markkinoinnin välineeksi käyttäjäprofiilitietoja. Uuden sivuston myötä uusimme myös käyttäjäprofiilit. Toivoisimme rehellisiä vastauksia, jotta saamme asiallista ja rehellistä tietoa käyttäjistämme. Yksittäisen henkilön tietoja ei käytetä erikseen, vaan pelkästään kokonaisina tilaistoina.

Moottoripyora.org kiittää avustasi.

Viimeksi muokattu:
Pitikö tätä kysyä just tänään?
Tänään oli postiluukust tullu Savoon Sanomat, vaik asun Kehä-I:n sisäpuolella :WAZAAP:
Ymmäräthän et oon pahasti hämmentyny ja kykenemätön vastaamaan tälläseen? :blink:

Tänään oli postiluukust tullu Savoon Sanomat, vaik asun Kehä-I:n sisäpuolella :WAZAAP:
Ymmäräthän et oon pahasti hämmentyny ja kykenemätön vastaamaan tälläseen? :blink:

Sama juttu.
Kauhiast imettelen...

Jaa että se sitten näköjään tuli myös city-siepoillekin sinne Kehä-I:n sisäpuolle.
Ja minä kun aamulla melkein luulin että tuo on alkanut tulla Pohjois-Espooseen jonkun hyper aktiivisen kuntaliitosaktivistin toimesta, joka on nyt muuttanut savoon... ;)
Siitäkin huolimatta vastasin edelleen PK :)

HUH-HUH :blink:
Helpotti ihan helvetisti..... että jollekin muulle on myös käynny... niin kun on käynny :D.

Aloin jo miettimään kelle oon vittuillu niin rankasti että kaveri on tilannu kostona
lahjaksi Ssss... Ssss... Ei vittu.... ei pysty sanomaan :grin:.

Vinkkinä vaan, että tällaisiin vuosia sitten asettuihin kyselyihin ei varmaan kannattane vastailla. Jos markkinointia tai MotOrgin toimintaa varten tarvitaan tällaisia tietoja, niin varmaan ollaan kiinnostuneita nykyisestä tilanteesta, ei kolmevuotta vanhoista joita tämä ketjun aiemmat viestit ja vastaukset käsittelee. :thumbup:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back