Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei ole puoliakaan noista hevosista ja pyörä on muutenkin ihan kurja, mutta köyhällä ei oo varaa kotariin
Nuda kiinnosti messuilla, mutta kallis sekin pentele onUskalsin silti lukaista tätä ketjua, varovasti.
Ps.![]()
![]()
Äläs nyt kun mä just olen alkanu haaveilla tollasesta jampusta ens talveksi lumikausimopona...
Toki en ottanut huomioon tässä sanailussa sitä että joukossamme on kaikkitietäviä nirppanokkaisia jeesustelijoita (ilman metrinkään kokemusta kummastakaan laitteesta)

Nuda menee maanantaina 1000 km huoltoon,
muutamia lisäyksiä kokemuksiin:

Olipas offtopic, jonka loppusanoina toteaisin että kyllä, haluan ehdottomasti koeajaa myös Nudan![]()

Oma pyörä pitäisi saapua parin viikon sisällä eikä millään enää malttaisi odottaa![]()
"Sairaan paljon", eli täytynee pikkasen nöyrtyä tässä tehokeskustelussa...Kiitokset kokemuspäivityksistä. Mitä luokkaa kulutus on ollut? Miltä ajoasento on alkanut tuntumaan tuhannen ilometrin kokemuksella? Entä äänet, surinaa vai murinaa?
Oliko muuten kallis tuo ensihuolto?

Tässä muutamia havaintoja ekalta päivältä:

Lyhyeksi jääneen kahden hengen koeajon jälkeen takapenkkiläinen ilmoitti, että takana ei voi istua pidempää matkaa, esimerkiksi Nurmijärveltä Helsiinkiin...
Joudun siis ajamaan Nuda-reissut yksin.![]()
? Jos pyörässä niin mistä kiikasti?