Juutana
YCC #666
Virhe 403 (ei käyttöoikeuksia), joku oma kämmi vai kauppa kiinni?
Missä kohtaa alkoi herjaamaan? Nyt ainakin itse pääsin maksamiseen asti. Oletko ostanut tämän vuoden jäsenyyden jo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Virhe 403 (ei käyttöoikeuksia), joku oma kämmi vai kauppa kiinni?
Lisäpaikkoja myynnissä ja lisäksi Luksustason hotellimajoituspaketti.
Viimeksi orgin porukalla (2010) tuolla mentiin parhaimmillaan tasan 1:29,0 sekä Ephedrinen että minun toimesta. Porukka on vauhdeiltaan aika paljon kehittynyt ja ajoaikaakin on yksi päivä enemmän. Tästä syystä olettaisin, että tällä kertaa nopeimpien ajat alkaa 1:27:lla. Siinä vähän tavoitetta nopealle ryhmälle siis, jotta tietää koska alkaa olla tontilla.
Rengasta rata syö molemmin puolin aika tasaisesti, joten ekanakaan päivänä ei tarvitse arpoa, jotta kumminpäin niitä renkuloita alle vääntää.
Hmm...ehkä otan tavotteeks, että tää on eka rata, jolla oon sua nopeempi.Eli 1:28-alkusta lähetään hakemaan. Pitääkin säästää vikalla päivällä joku pehmee takanen kaiken varalta.
.
Toisaalta turva-aleuiden kovuudessa on se hyvä puoli, että paikoittain turva-alueilla voi ajaa kaatumatta pitkiäkin matkoja.
Kiitokset tiedosta, tätä oon vähän hakenu, mutta oikein selvää vastausta ei oo tullu.
Myös high-sider riski on tolla radalla kohdallaan, koska siellä on piiiiitkiä kiihdytyksiä pyörä kallellaan. Toisaalta pito on hyvä, eikä edes "läheltä piti" -tilanteita ainakaan mulle kauheesti sattunut
Kaiken kaikkiaan todella upea rata, jota on kiva ajaa. Eikä kannata masentua, kun ekana päivänä ei ookaan rata vielä hanskassa. On selkeästi haastavampi ajolinjoiltaan ja korkeuseroiltaan kuin suomen radat. suunnittelussa on selkeästi painotettu haastavuutta, mikä radasta tekeekin niin makean.
Ja sanoisin, että Nitouksen mahdollisuudet 28-alkuiseen on olemassa. Tota mun videota kun kattoo, niin aika levottoman näköstä on meininki viime kesän parhaimpiin ajoihin verrattuna. jotain tässä on kai opittu. Mut toisaalta on myös saatu takaiskari kuntoon j alöydetty roskiksesta parempia renkaitakin![]()
Jos kerran turva-alueet on leveet niin on huomattavasti helpompi ettiä se merkki. Pyörä pystyssä pystyy kuitenkin aika upottavaankin soraan tuuttaamaan ilman isompaa riskiä.
Odotan muuten tänä vuonna tehtäväksi sitä saunomisen rataennätystä ja kunnollista videointia. Viimeksi jäi perhana kyllä toteuttamatta se homma!