CBR 600F käyntiongelma lämpösenä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiivi3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Omituista kyllä, isän jammu diversion 600cc teki lähes samaa tänä keväänä kun starttasi. Ei antanut startata kun kerran, ja sitten ei mitään. Vähän ajan odottamisen jälkeen ja virtakytkimien räpeltämisen tuloksena pystyi uudestaan starttaamaan. Akunkengät ja akun navat putsasin ja sen jälkeen pelasi.

Omituista kyllä, isän jammu diversion 600cc teki lähes samaa tänä keväänä kun starttasi. Ei antanut startata kun kerran, ja sitten ei mitään. Vähän ajan odottamisen jälkeen ja virtakytkimien räpeltämisen tuloksena pystyi uudestaan starttaamaan. Akunkengät ja akun navat putsasin ja sen jälkeen pelasi.

Mulla tekee samaa Honda 1986 CBX 750cm3. Starttaus tekee juuri samaa kuin edellämainittu video. Akku uusi, startti huolettu. Tekee tuota vaikka käyttää apukäynnistystä. Ei jaksa siltikään pyörittää. Mitäköhän alkais ensimmäisenä tutkimaan.

Mulla tekee samaa Honda 1986 CBX 750cm3. Starttaus tekee juuri samaa kuin edellämainittu video. Akku uusi, startti huolettu. Tekee tuota vaikka käyttää apukäynnistystä. Ei jaksa siltikään pyörittää. Mitäköhän alkais ensimmäisenä tutkimaan.

Suottais olla vika myös jossain liitoksissa/johdoissa.
Ruiskuttelisin melkein kaikkiin liitoksiin CRC:tä tai jotain vastaavaa ainetta. Hätäkatkaisimen purkaisin ja kattelisin näkyiskö siellä jotain ihmeellistä ja sinne myös samalla CRC:tä. Ja sulakerasiaan jne. tuota CRC:tä.

Elikkä jossain olis vain huono kosketus, mutta eihän sitä osaa sanoa missä vika sitt olis.
Paras kai olis jos osais käyttää yleismittaria niin sillä vois selvittää jos jossain ei kulkis virta ?
(Itse en osaa käyttää laitetta :D)

Bensapumpun vaihdon jälkeen ei oo enää mopo temppuillut, nyt taas kelpaa ajella, kun ei tartte miettii et koskas hyytyy taas.. tuota käynnistysongelmaa ei ole enää tullut vastaan, kun ei ole mopo kertaakaan hyytynyt korjauksen jälkeen.. siihenhän ei paljon bensapumpun vaihto ole kyllä voinut vaikuttaa.. kai.. :p

Back