terwo
MC Halbamatkat billiga resare
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Viimeisin on kyl aika paha. Missä ihmeessä tuommonen torppa oikein on.![]()
Katsotaan hakeeko Ktalo tämän työmatkallaan![]()

Hakisin, jos olis edes vähän hajua missä toi on!![]()
Okei. Nyt kun on jo 3 kandia hakemaan, niin annettaan vihje, niin cebaristi ei ole ihan yksin.
Kyseessä nuorisoseurantalo ja paikkakunnan nimestä voisi kuvitella että sieltä saisi vaikka esim ketjurataspaketin.
Nuorisoseuran talo Stormissa

No nyt se sen teki taas. Odotellaan me muut nyt sitten taas ktalon uutta ja kisaillaan sitten siitä.
Google mapsin mukaan 38 min ottaa aikaa tonne suoraa tietä. Sillä on ollut pakko olla ajokamat päällä valmiiksi.
siis jos tikkarinopeutta ajaa...
Kaikkia vastaan tulevia mopoja kyllä kattelin "sillä silmällä", olettaen, että ovat just tulossa tuolta ja mää myöhässä olen.
Nyt ruvetaan oleen sen verran kaukana, etten ihan heti tuonne kerkiä.
Tuotaa, nyt ihan vilpittömästi kysyn, kun en oikein tiedä: Onko jotenkin paheksuttavaa heittää noita rasteja tuonne maakunnan rajoille? Tai viedä usein jonnekin huitsin nevadaan? Tai ylipäätään kauheella kiireellä paahtaa tommosen kuvan perässä?
Tuotaa, nyt ihan vilpittömästi kysyn, kun en oikein tiedä: Onko jotenkin paheksuttavaa heittää noita rasteja tuonne maakunnan rajoille? Tai viedä usein jonnekin huitsin nevadaan? Tai ylipäätään kauheella kiireellä paahtaa tommosen kuvan perässä?
(Niin, ja näin mä tuolla lenkillä jossain pihassa mopojakin - niillehän tommoset rastit on tosi lähellä. Mutta onkohan siellä internettiä...)
(Niin, ja näin mä tuolla lenkillä jossain pihassa mopojakin - niillehän tommoset rastit on tosi lähellä. Mutta onkohan siellä internettiä...)