• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mikä .Org! ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja terowave
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ainakin seuraavaa löytyy pikku haulla: Härpäkettä.

Ei kukaan viitsisi tilata mulle 2 kpl noita pieniä org.merkkejä , hopean värisenä. Hermo meni kun ei toi shoppi aukea mulle tunnareilla eikä uudelleen rekisterötyminen onnistu...siitä puuttuu jokin send nappula tietojen lähettämiseksi tai sit mä en vaan osaa. Tarjoan vaikka kahvit palkkioksi vaivannäöstä.......:kääk:

Ei kukaan viitsisi tilata mulle 2 kpl noita pieniä org.merkkejä , hopean värisenä. Hermo meni kun ei toi shoppi aukea mulle tunnareilla eikä uudelleen rekisterötyminen onnistu...siitä puuttuu jokin send nappula tietojen lähettämiseksi tai sit mä en vaan osaa. Tarjoan vaikka kahvit palkkioksi vaivannäöstä.......:kääk:
Moi. Tarrat eivät ole vielä myynnissä. Asia on kyllä hoidossa. Toivotaan että saadaan vielä kesän aikana ne kaupusteltaviksi. Mitähän shoppia mahdat tarkoittaa... meillä on tuolla ylhäällä olemassa tuo kohta "KAUPPA", johon tuotteet tulevat myyntiin. Siellä on tällä hetkellä myynnissä ratapäiviä ja jäsenyys.

Viimeksi muokattu:
Org! huudahdus syntyi spontaanisti pilanpäiten tervehdyksenä hauskan pidossa porukassa ekassa kokoontumisessa "Jysärissä", joka ei unohdu ikinä. Idea tietysti syntyi jonkun päässä tästä keskustelupalstoja yhdistävästä domain-päätteestä, kun se oli ihmisten mielestä jännä.

Se kuka tuon huudahduksen ekana ilmoille saattoi tuona armoitettuna bileyönä, on jäänyt pimentoon. Muistaisikohan joku, kuka tuon ensimmäiseksi tokaisi?

Siitä sitten kehiteltiin ajatusta ja kun se oli niin hassun hauska, niin Toni ja Jassu laittoi sen sivustolle nimeksi ja niinpä hauska jäi elämään.:thumbup:

Porukan yhdistämiseksi kehittelin huudahduksesta noita oheisjuttuja kuten .ORG!-tarrat yms., joita porukat liimailee edelleen pyöriinsä "mystisenä" merkkinä "salaseurastamme":D.

Alussahan jengiä ei ollut vielä niin kauheasti ja se oli silloin tosi lämminhenkinen porukka, jonka kanssa on aina ollut tosi mukavoo vuodet läppeensä.

Kiitos vaan tuhannesti kaikille!:jippikaijee:

Voi tuota aikaa...

Ja kyllähän tuo .ORG on lyhenteenä ja nimenä parempi kuin moottoripyörä. Ei sekään mikään kovin yksilöivä ainakaan olis:).

Eipä tuo org tosiaan täysin uusille aukea vaikka meille se on itsestäänselvyys. Mutta googlella (KVG) kun hakee org / .org / .org! niin aina löytää oikeaan paikkaan että sinällään nimen mitäänsanomattomuus ei haittaa, etsivä löytää.

Jotta notta mun mielestä ihan hyvä nimi tälle porukalle, ei sitä ainakaan enää voi mihinkään lähteä muuttamaan :)

Moi. Tarrat eivät ole vielä myynnissä. Asia on kyllä hoidossa. Toivotaan että saadaan vielä kesän aikana ne kaupusteltaviksi. Mitähän shoppia mahdat tarkoittaa... meillä on tuolla ylhäällä olemassa tuo kohta "KAUPPA", johon tuotteet tulevat myyntiin. Siellä on tällä hetkellä myynnissä ratapäiviä ja jäsenyys.

Lähinnä tuo TH:n antama linkki http://www.shoppi.fi/motorg/index.p...ategoria=216&catmain3=&catmain2=&catmain1=216 ei toimi mulla ainaskaan vaikka miten yritän. Kauppasivuillahan on vaan ratapäiviä myynnissä eikä näitä härpäkkeitä.

Lähinnä tuo TH:n antama linkki http://www.shoppi.fi/motorg/index.p...ategoria=216&catmain3=&catmain2=&catmain1=216 ei toimi mulla ainaskaan vaikka miten yritän. Kauppasivuillahan on vaan ratapäiviä myynnissä eikä näitä härpäkkeitä.

Noi on vanhan Org! shopin jäänteitä!
Jäänny jollekkin serverille roikkumaan?
Ko kauppa ei enään ole käytössä eikä toimi!

Back