• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Daytona 675 Crash Pads

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TMD106
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TMD106

New member
Onko kukaan löytänyt kelvollisia Crash Padeja Daytona 675? Puigin versio on ala-arvoinen. Asennusraudat eivät mahdu katteen alle ilman muotoilua ja holkkien lyhennystä. Lisäksi tapit irtoavat raudasta kevyestä kosketuksesta (olen nähnyt, en itse kokeillut). R&G:llä ja GSG:llä on vastaava malli kuin Puigilla.
LSL kiinnitys on erilainen, kuvista ei oikein selviä onko adapterin yläpään kiinnitys järjellinen.
Katteen läpi porattavat eivät ole kelvollisia ovat sen verran pitkiä että taipuessaan murskaavat katteen.

Onko kukaan löytänyt kelvollisia Crash Padeja Daytona 675? Puigin versio on ala-arvoinen. Asennusraudat eivät mahdu katteen alle ilman muotoilua ja holkkien lyhennystä. Lisäksi tapit irtoavat raudasta kevyestä kosketuksesta (olen nähnyt, en itse kokeillut). R&G:llä ja GSG:llä on vastaava malli kuin Puigilla.
LSL kiinnitys on erilainen, kuvista ei oikein selviä onko adapterin yläpään kiinnitys järjellinen.
Katteen läpi porattavat eivät ole kelvollisia ovat sen verran pitkiä että taipuessaan murskaavat katteen.

LSL:n versio kiinnittyy alapäästä moottorin runkopulttiin (jonka joku englantilainen insinööri on päättänyt toiselta puolelta kiinnittää mutterilla - kiitti) ja yläpäästä muovisella (?) ohuemmalla tuella flektin yläkiinnityskohtaan. Tuki tuntui aluksi tosi rimpulalta, mutta paikallaan ollessa vaikuttaa riittävän tukevalta. Ehkä sitten liian isossa mällissä menee ensin rikki eikä riko rungon kiinnikkeitä.

Itse tapit kiinnitetään sitten pitkillä pulteilla siihen kiinnitysrautaan.

Omaan pyörään hommasin noi GSG:n padit. Ne meni ihan nätisti paikoillein eikä mitään katteiden leikkausta tarvinut tehdä. Ainoa juttu oli vasenmalla puolella oleva alipainesäiliö joka tuli hieman padin tuen tielle. Mutta ei siinäkään mitään peruuttamatonta tarvinut tehdä! Omasta mielestä ihan asialliset, vaikka ovatkin kieltämättä reilunkokoiset. Toivottavasti ovat turha ostos!!:häähää:

https://lh4.googleusercontent.com/-aYhhlX68Qf4/UBbffN3ij5I/AAAAAAAAAXo/x7s5sxYnXm8/s764/DSC00356.JPG

Onko muilla kokemuksia eri padeista? Sellaiset kun olisi hankittava kuitenkin. Haussa lähinnä sellaiset ettei katteisiin tarvitse tehdä reikiä.

Aika kovia hintoja noinkin yksikertaisista palikoista huudellaan ->köyhälle kaikki on kallista.

Back