• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro. Kellään hajonnut Relay junction box? Osaisiko joku selventää hieman kyseisen boxin toimintaa? Viikon verran taistellut pyörän kanssa kun se ei käynnisty. Aluksi luulin, että vain pakarin servo oli mennyt kun ei pyörähdä, mutta nyt uusi tilalla ja ei vaikutusta. Pyörällä ajoin ennen hajoamista ja poikkesin kaverilla ja kun olin lähdössä niin se ei enään startannut ja mm. Mittariston valot välkkyivät. Virrat tulee ok pyörään(akku juuri ladattu) --> tappokatkaisija käynnistys asentoon(eikö tässä vaiheessa kuuluisi bensapumpun herätä? Ei herää.) -->kuuluu pieni ininä junction boxista--> painaa starttia--> junction boxista kuuluu vain pieni naksahdus eikä pyörä starttaa( ei edes pyöritä starttia). Kaikki neuvot & vinkit tervetulleita! Myös outoa on, että kun painan esim vilkkua niin alkaa mittaristo välkkymään. Sunnuntaina oli tarkoitus lähteä pärnuu pyörällä, mutta alkaa toivo menemää kun ei saa pyörää kuntoon.:sad3:

Moro. Kellään hajonnut Relay junction box? Osaisiko joku selventää hieman kyseisen boxin toimintaa? Viikon verran taistellut pyörän kanssa kun se ei käynnisty. Aluksi luulin, että vain pakarin servo oli mennyt kun ei pyörähdä, mutta nyt uusi tilalla ja ei vaikutusta. Pyörällä ajoin ennen hajoamista ja poikkesin kaverilla ja kun olin lähdössä niin se ei enään startannut ja mm. Mittariston valot välkkyivät. Virrat tulee ok pyörään(akku juuri ladattu) --> tappokatkaisija käynnistys asentoon(eikö tässä vaiheessa kuuluisi bensapumpun herätä? Ei herää.) -->kuuluu pieni ininä junction boxista--> painaa starttia--> junction boxista kuuluu vain pieni naksahdus eikä pyörä starttaa( ei edes pyöritä starttia). Kaikki neuvot & vinkit tervetulleita! Myös outoa on, että kun painan esim vilkkua niin alkaa mittaristo välkkymään. Sunnuntaina oli tarkoitus lähteä pärnuu pyörällä, mutta alkaa toivo menemää kun ei saa pyörää kuntoon.:sad3:

Kokeile toisella akulla tai rinnakkaisella apuakulla. Kuulostaa siltä, että akkusi on död.
Omassa oli juuri samat oireet ja akku oli valmis.

Kiinnostaisiko jotakuta jalkatappien siirtosarja D-mallin kymppiin, värinä keltainen/kulta? Muuten laittaisin nämä omaan pyörään, mutta jarrupolkimen kanssa joutuu hieman säätämään, jotta nämä sopisivat täydellisesti. Ongelma on siinä, että tässä jalkatappirungossa takajarrusylinteri tulee hieman eri kohtaan mitä vakiossa. Asian saa ratkaistua joko vaihtamalle jarrusylinterin ns. väärälle puolelle jalkatappirunkoa ja laittamalla spacerin /prikkoja väliin tai sitten jarrusylinterin ollessa oikealla puolella välittää jarrupolkimelta voiman 75mm pitkällä pultilla.
Vaihdepolkimen puoli menee suoraan heittämällä kiinni ilman mitään säätöjä.
Näillä saa säädettyä jalkatappien kohdat varmasti jokaiselle sopivaksi, eikä pitäs olla hinnalla pilattu. Muutenkin erittäin laadukkaan oloiset!
Hinta tuolla sivuilla 179,00$, nämä hintaan 120€
Ja kun joku varmasti kysyy miksi myyn, niin vastataan siihen suoraan että muita harrastuksia n+1 kpl, jotka vievät aikaa ihan tarpeeksi eikä tällähetkellä ole oikein työkaluja/tilojakaan puuhastella tai askarrella yhtikäs mitään.

Muutama kyssäri 10R:stä vm. 2004.

* Ei vissiin ole bensahanaa?
* automaatti imuko?
* Paljonko bensaa jäljellä kun alkaa vilkuttamaan valoa?
* Miksi vilkuttaa parkissa (avaimet irti) Fi valoa (bensansyöttö)?
* 98 tankkiin?

Muutama kyssäri 10R:stä vm. 2004.

* Ei vissiin ole bensahanaa?
* automaatti imuko?
* Paljonko bensaa jäljellä kun alkaa vilkuttamaan valoa?
* Miksi vilkuttaa parkissa (avaimet irti) Fi valoa (bensansyöttö)?
* 98 tankkiin?
- Ei ole
- Bensapumppu
- 3,5l
- Ajonesto
- Maahantuoja suosittelee

Kai tuo kulkee ilman ohjausiskariakin. Ei tuu radalla käytyä.

Ei tarvi radalla käydäkään. Sitten kun ajo muokkautuu sellaiseksi että etunen piirtää useamman metrin viivaa kun tulee kenttään ja pyörä voblaa kuin perkele, niin alkaa olemaan ohjausiskarille tilausta...

tai sattuu routapatti keskelle mutkaa tai vaihat isommalle vaihteelle kaasu pohjassa yli 10t rpm
mut itse tiedostaen sen olemassa olon puutteen pärjää mainiosti..
sen kyllä huomaa jos se alkaa tuntuu että sitä tarvii.

Lempinimi "The widow maker" ei ole kyllä ihan tuulesta temmattu.

Osta ohjausiskari...

Vettä sataa, ittu! Tuli ostettua uusi auto, jolla on jopa entiseen verrattuna mukava ajaa, ittu! Kilometrejä tuli keväästä- ja alkukesästä tosi paljon, nyt ei juuri ollenkaan, ittu! Muutenkin ottaa päähän, ittu! Ei mulla muuta..

Viestin sisältöarvo puhdas 0, ittu!

-P

Vettä sataa, ittu! Tuli ostettua uusi auto, jolla on jopa entiseen verrattuna mukava ajaa, ittu! Kilometrejä tuli keväästä- ja alkukesästä tosi paljon, nyt ei juuri ollenkaan, ittu! Muutenkin ottaa päähän, ittu! Ei mulla muuta..

Viestin sisältöarvo puhdas 0, ittu!

-P

Miksi niitä kilometrejä pitäisi väkisin kerryttää :) Ajaa sen verran kuin ehtii ja jaksaa, turha sitä on ressata :thumbup:

Pitää paikkansa, mutta tuo gen 1 10R on lunastanut saman liikanimen maailmalla :respect:

Olen kyllä samaa mieltä. Olen nyt ajanut tällä 1st gen 10R:llä jonkin verran ja on se aika raju peli omalla tavallaan. Keulii, repii ja saa sykkeen paikoittain nousemaan samassa tahdissa kierroslukumittarin kanssa.

Back