• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Alastaro la 11.8 klo 10-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sulla on selkeesti hyvä kristallipallo kun jo ens viikonloppuun näät näin tarkasti. 11. päivä meikäläinen kyllä löytyy varikolta, mutta nyt menneenä viikonloppuna en siellä ollu. :p

Arvelin tuosta edellisen viestisi sävystä. Tuletko myös ajamaan?

Keskiryhmän lippua vailla. Myös hidas ok, mutta mieluummin ensin mainittu. Jos joltain liikenee, laita yv:tä tai viestiä / soita 050 575 8454 / Anna-Maria.

Täällä alkaa olemaan rata-ähkyn oireita, tuntuu ettei ehdi kuin olemaan töissä, ajamaan rataa ja ruuvaamaan mopoa. Yksi viikonloppu pelkästään sohvalla löhöten alkaa tuntumaan niin houkuttelevalta vaihtoehdolta, että voisin luopua nopean ryhmän lippuvuorosta.

Eli annetaan hyvään kotiin nopean lippuvuoro, yhteydenotot yv:llä

Edit:
sinne meni lippuvuoro, tervetuloa kotisohva ja olympialaiset

Itse olen halukas ostamaan lipun hitaaseen vuoroon! Laita yksityisviestiä tai soita 0405376976!

Olen mäkin kyllä pettynyt jos elämäni aikana kolmen ajetun ratapäivän jälkeen saavutetusta ajasta ei saa tuota kahdeksaa sekuntia pois kunhan saa alle sitä tarkoitusta varten tehdyn pyörän ja renkaat. Ja toki snadisti aikaa ja helvetisti kierroksia sen saavuttamiseen. Mutta tässä iässä osaa jo olla tavoitteiden kanssa realistisempi. SDR:n kanssa yksi ongelma on noi suoranopeudet joissa ei tahdo millään revetä rytkösten kawojen ja gigsujen tahtiin mukaan.

Näyttäisi vain siltä, että näillä pitää jarruttaa vain sen verran myöhempään mitä isot pojat nuilla nopeilla pyörillä, mutta olen kyllä yhtämieltä suoranopeuden suhteen ja lisään peliin myös nuo tavis mallin SD:n kallistusvarat..

SDR:n kanssa tilanne n. 5mm parempi :sad3:

-Matti

Ostetaan jäsenhintainen, ei-jäsenhintainen tai lippuvuoro hitaaseen tai keskiryhmään. Kauheesti vaihtoehtoja niin josko vaikka kävis niin että jostain natsais :) Tarjoa YV:llä tahi o4o 551 6565/Anu

Edelleen hakusessa. Kaikki käy :)

Näyttäisi vain siltä, että näillä pitää jarruttaa vain sen verran myöhempään mitä isot pojat nuilla nopeilla pyörillä, mutta olen kyllä yhtämieltä suoranopeuden suhteen ja lisään peliin myös nuo tavis mallin SD:n kallistusvarat..

-Matti

Toisaalta jätkä paiskoo tota alitehosta vanerilevyn aeromystiikalla ja "onnettomilla" kallistusvaroilla varustettua enduroo siihen malliin, ettei monelle jää enää sanomista. :;): Mihin asti meinasit venyttää ton vehkeen rajat?

-Matti

Mä luulen Matti että toi sun keijukaisen vartalo vs. tää mun free willy olemus takaa sen että sulla on se +5 mm enemmän silloin kun ollaan kenossa veto päällä :grin:
Mutta joo, Kyllä sä sitä hienosti viet isojen poikien seassa. Mä vaan en viitsi alkaa pimppaamaan tota ratasiistimmäksi samalla rahalla millä saa sellasenkin vehkeen joka on sinne tehty.

Mä luulen Matti että toi sun keijukaisen vartalo vs. tää mun free willy olemus takaa sen että sulla on se +5 mm enemmän silloin kun ollaan kenossa veto päällä :grin:
Mutta joo, Kyllä sä sitä hienosti viet isojen poikien seassa. Mä vaan en viitsi alkaa pimppaamaan tota ratasiistimmäksi samalla rahalla millä saa sellasenkin vehkeen joka on sinne tehty.

Se on ihan totta, että kyllähän tuolla rahalla olisi jo sen RC 8:n ostanut :D Valitettavan hyvin tuohon Enduroonkin on jo uponnut rahaa.. mut jotain pitää aina keksiä.. on tämä sentään jonkinlainen harrastus tämäkin :D

Toisaalta jätkä paiskoo tota alitehosta vanerilevyn aeromystiikalla ja "onnettomilla" kallistusvaroilla varustettua enduroo siihen malliin, ettei monelle jää enää sanomista. :;): Mihin asti meinasit venyttää ton vehkeen rajat?

Niin kauas ku sillä pääsee, pitää vain nyt ratkoa parit ongelmat ensin :D

Itellä tämän suhteen vielä tuntuu olevan vähän itsellä periaatteena se (tekosyy kun ei ole rahaa), että jos tuolla opettelis ensin ajamaan kunnolla ja sitten vaihtaa isojen poikien pyöriin, koska nyt löytyy vielä niin monta virhettä ja parantamisen varaa, että ei se ainakaan omaan ajoon autuutta tois se 600cc tai 1000 cc kyykkykään.

Varmasti sillä varmaan jonkin verran nopeampaa pääsis, mutta ei se varmasti sitä omaa osaamista parantais yhtään sen enempää.

Eiks tollanen free willy oo aika hyvä muoto? Pisaramuodollahan on tosi pien ilmanvastus. :D

Eiks tollanen free willy oo aika hyvä muoto? Pisaramuodollahan on tosi pien ilmanvastus. :D

Tohon mäkin luotin mutta ei se siinä lähtösuoralla kyllä siltä tuntunu ku piti ykkösmutkassa vetää aina ensin takki takas paikoilleen ennenku keskitty kanttaamiseen :grin:

Back