Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla on selkeesti hyvä kristallipallo kun jo ens viikonloppuun näät näin tarkasti. 11. päivä meikäläinen kyllä löytyy varikolta, mutta nyt menneenä viikonloppuna en siellä ollu.![]()
Arvelin tuosta edellisen viestisi sävystä. Tuletko myös ajamaan?
Olen mäkin kyllä pettynyt jos elämäni aikana kolmen ajetun ratapäivän jälkeen saavutetusta ajasta ei saa tuota kahdeksaa sekuntia pois kunhan saa alle sitä tarkoitusta varten tehdyn pyörän ja renkaat. Ja toki snadisti aikaa ja helvetisti kierroksia sen saavuttamiseen. Mutta tässä iässä osaa jo olla tavoitteiden kanssa realistisempi. SDR:n kanssa yksi ongelma on noi suoranopeudet joissa ei tahdo millään revetä rytkösten kawojen ja gigsujen tahtiin mukaan.

Ostetaan jäsenhintainen, ei-jäsenhintainen tai lippuvuoro hitaaseen tai keskiryhmään. Kauheesti vaihtoehtoja niin josko vaikka kävis niin että jostain natsaisTarjoa YV:llä tahi o4o 551 6565/Anu
Näyttäisi vain siltä, että näillä pitää jarruttaa vain sen verran myöhempään mitä isot pojat nuilla nopeilla pyörillä, mutta olen kyllä yhtämieltä suoranopeuden suhteen ja lisään peliin myös nuo tavis mallin SD:n kallistusvarat..
SDR:n kanssa tilanne n. 5mm parempi
-Matti
Mihin asti meinasit venyttää ton vehkeen rajat?Näyttäisi vain siltä, että näillä pitää jarruttaa vain sen verran myöhempään mitä isot pojat nuilla nopeilla pyörillä, mutta olen kyllä yhtämieltä suoranopeuden suhteen ja lisään peliin myös nuo tavis mallin SD:n kallistusvarat..
SDR:n kanssa tilanne n. 5mm parempi
-Matti

keskiryhmän lippu 11.8 jäsenhintaan tarjolla nopeimmalle
Mä luulen Matti että toi sun keijukaisen vartalo vs. tää mun free willy olemus takaa sen että sulla on se +5 mm enemmän silloin kun ollaan kenossa veto päällä
Mutta joo, Kyllä sä sitä hienosti viet isojen poikien seassa. Mä vaan en viitsi alkaa pimppaamaan tota ratasiistimmäksi samalla rahalla millä saa sellasenkin vehkeen joka on sinne tehty.
Toisaalta jätkä paiskoo tota alitehosta vanerilevyn aeromystiikalla ja "onnettomilla" kallistusvaroilla varustettua enduroo siihen malliin, ettei monelle jää enää sanomista.Mihin asti meinasit venyttää ton vehkeen rajat?
Mä luulen Matti että toi sun keijukaisen vartalo vs. tää mun free willy olemus takaa sen että sulla on se +5 mm enemmän silloin kun ollaan kenossa veto päällä
Mutta joo, Kyllä sä sitä hienosti viet isojen poikien seassa. Mä vaan en viitsi alkaa pimppaamaan tota ratasiistimmäksi samalla rahalla millä saa sellasenkin vehkeen joka on sinne tehty.
Mä otan! Tuikkasin yyveetä
Mä luulen Matti että toi sun keijukaisen vartalo vs. tää mun free willy olemus takaa sen että sulla on se +5 mm enemmän silloin kun ollaan kenossa veto päällä![]()
Eiks tollanen free willy oo aika hyvä muoto? Pisaramuodollahan on tosi pien ilmanvastus.![]()