Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johtuukohan renkaan ominaisuudesta että vapisuttaa kokoajan enempi ja enempi.
Rengas pilot road 2. Kuviota jäljellä vielä vaikka kuinka.
Ohjauslaakerit vaihdettu keväällä.
Kiitokset vastauksista.
Varmaan 1000km.
Auttaakohan enään nostaa niitä paineita.
Mahtaa rengas täristä renkaiden hautausmaalle asti.
Jos se vapina alkoi yhtäkkiä niin veikkaan kyllä painon irtoamista.
Jos vanteessa on vaikkapa 50 gramman paino ja se lentää siitä newadaan niin kyllä pitäisi jossain tuntua jos rengas oli tasapainossa.Itse olen lopettanut renkaiden painottamisen. En huomaa edes radalla mitään eroa!!
Värinän suhteen ongelma jossain aivan muualla oman käsitykseni mukaan.
Kyl sä sit huomaat kun sattuu semmonen rengas joka ei mene "vanhoilla painoilla" tasapainoon.Itse olen lopettanut renkaiden painottamisen. En huomaa edes radalla mitään eroa!!
Kyllä niitä siltikin tarvitsee. Hyvin harvoin sattuu random vanteen ja random renkaan epätasapainot olemaan yhtä suuria.Painojahan ei tarvitse jos onnistuu laittamaan renkaan keveimmän ja vanteen painavimman kohdan vastakkain.
Joo, näin on. Siitä puuttui sana "välttämättä".Kyllä niitä siltikin tarvitsee. Hyvin harvoin sattuu random vanteen ja random renkaan epätasapainot olemaan yhtä suuria.
Mutulla veikaten, ei käy. Etupyörän laakerit ja stefat antaa sen verran kitkaa ett pyörä ei pyöri tarpeeks herkästi.Ollaanko suht lähellä oikeassa haarukassa jos rengasta pyörittelee ihan kiinnipultattuna keulaan, niin ettei jarrupalat kumminkaan kahnuta?