• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

1. nainen mp-poliisiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fobba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei voi kuin onnitella. Jumantsukki 460 m kolmessa minuutissa - jäisi kyllä tekemättä.:no:

Ei liene kyseinen typy siitä siroimmasta päästä :)
Mopokaan tuskin keveimmästä päästä niin näinköhän itsekkään noita testejä läpäisisin..

Pistetäänpä arvaus kuka olisi kyseessä? Marianne Kiukkonen ajelee itse Hayabusalla ja on TV:stäkin tuttu poliisi...

Onneksi olkoon.Itsekkin saattaisin keretä kyseisen matkan juoksemalla,mutta ilman pyörää 3 minuutissa...ehkä.

Minäpä pistän eriävän mielipiteeni. Henk.koht minulla menee edellämainittu työntötesti alle kolmeen minuttiin kamppeet päällä.

Pistetäänpä arvaus kuka olisi kyseessä? Marianne Kiukkonen ajelee itse Hayabusalla ja on TV:stäkin tuttu poliisi...

Eiks Marianne oo sieltä PK-seudulta? Tää poliisitäti on artikkelin mukaan Varsinais-Suomesta.
Ei osaa kyl yhtään arvata kuka täti tässä nyt on kyseessä. Kaikki tän seudun poliisitädit näyttää aika heiveröisiltä

Itellä ei oo ollu kunniaa tutustuu kaikkiin seudun naispoliiseihin, joten en lähe ees arvailemaan. Myt hyvä juttu kaikenkaikkiaan :thumbup: :jpstyle:

Nyt myös lakia pitää muuttaa vastaavasti, koska nykyisin ajoneuvo on pysäytettävä ainoastaan poliisimiehen näyttämästä merkistä. Siis vaara sille, että tielläliikkuja luuleekin pysäyttäjän olevan nainen, on ihan todellinen.

Kyseessähän oli vasta pääsykoe koulutukseen. Kyllä ne sen sieltä vielä jollain perusteella reputtaa.

Mikäs tossa pitää olla keskimääräinen työntönopeus, itellä ei riitä helteellä piä laskemaan?

Eikös tässä joku aika sitten, joku mp-toimittaja yrittänyt tuota kuntotestiä, mutta hieman kipeällä polvella ei muistaakseni suoriutunut tuosta?

Mikäs tossa pitää olla keskimääräinen työntönopeus, itellä ei riitä helteellä piä laskemaan?

Nopea laskenta tuottaisi tulokseksi 9,2km/h. Muistaakseni puolessa matkassa on 180 asteen käännös, joten pelkkä pyörän vieressä hölkyttely ei riittänyt.

Edit. Hidas olin, kun piti oikein tarkistaa oma laskelma kahteen kertaan...

Nyt myös lakia pitää muuttaa vastaavasti, koska nykyisin ajoneuvo on pysäytettävä ainoastaan poliisimiehen näyttämästä merkistä. Siis vaara sille, että tielläliikkuja luuleekin pysäyttäjän olevan nainen, on ihan todellinen.

Höh, onhan näitä lyylejä ollut jo iät ja ajat, ja jos pysäytysmerkkiä näyttävät, niin kuka jättää pysähtymättä, vaikka laissa kirjoitetaankin poliisimiehestä.:;):

Back