Aion ostaa H-D:n, uuden tai vanhan, miksi?

Aion ostaa H-D:n, uuden tai vanhan, miksi? - tällanen =)

• 1. Tekee vaan mieli

Ääniä: 4 16,7%
  • 2. Siinä on sitä jotain

Ääniä: 2 8,3%
  • 3. Se ääni ja tunnelma nappaa

Ääniä: 6 25,0%
  • 4. Tykkää ajaa jalat edellä ja rennosti

Ääniä: 4 16,7%
  • 5. "Ravintoketjun huipulla" on hyvä olla

Ääniä: 1 4,2%
  • 6. Hyvät saumat rakentaa halutunlainen peli

• 7. Tartten ison ja komeen matkapyörän, jossa aito saundi

Ääniä: 0 0,0%
  • 8. Tutina ja tärinä hieroo kivasti ja on aito asia

• 9. Sillä saa sitä

• 10. Ei mee rahat hukkaan

Ääniä: 1 4,2%

• Ääniä yhteensä
    24
muuten... bunkata = nukkua.
Tiedän kyllä. Vaan nuorna miehen keksimäärin, ainakin meikkä, budjas just siel mis sattui bunkkaamaan. Landel käytiin kehä III:n sisäpuolel Kongossa(=Espoo) jne. Nykyään sekä budjaan & bunkkaan hieman kehä III:n ulkopuolella, köyhyys ei ole ilo. "Kotikulmilta" eli 00100 postinumeroalueelta ei näil tuloil hankita kämppää vaikkei törsäiskään maamoottoreihin.

Mulla oli -80 luvulla sellanen faitterityyliin tehty Carina, muut kans ajeli sillain pappamaisesti mutta mä vedin sladissa assan ympäri ja poltin kumia Carrolsin parkkiksella.
Sitten siitä tehtiin sellanen ultimate-faitteri ja rälläköitiin katto veks, sitten lähti kilvetkin veks kun siat otti kiini :/
OHO, sää oot siis jo sillon ollu tosi kova jätkä  
bawling.gif
Vielä odotellaan jännityksellä tietoa oliko toi rolssin parkkis citykäytävässä vai manskulla. Vai olisko kuitenkin ollut kyse pystärin parkista.

kyl teidän pitäis antaa rispektii; mä kuitenkin pommitin kaarinalla jo ennenkuin nää nykyiset oli edes syntyneet :/

Vielä odotellaan jännityksellä tietoa oliko toi rolssin parkkis citykäytävässä vai manskulla. Vai olisko kuitenkin ollut kyse pystärin parkista.
Tai joku Snakyistä, nehän oli jossain vaiheessa kotvan myös Carrolsseja, ainakin Surkeasuo... tosin ei ihan osu aikajanaan, mut ei kai se niin nokoo tai nugaa.

Mul oli '80-luvul 836:n trötä jol keulittii ja poltettii gummii... olinks määki pompperi sit silloin?

Taas näitä kyselyjä
wink.gif

Ihan tulee fiilis välillä et jotku HD kuskit taas kaipaa kehuja ja bäkappia omille valinnoillen..? Enkä nyt provoile vaan ihan tosi!

Ja enpä ole HD vastainen (vaikka ison Inkkarin ennemmin ottasinki jos fyffeä ois!) ja tulee ehkä sekin päivä että RK perseen alta löytyy.
Tuskin kuitenkaan ainoana prätkänä koska ajoakin on monenlaista, nytkin tallissa on 4 prätkää..

Mut hypetys HD:n ympärillä sekä se tosiasia että moni "motoristi" ei muusta osaa puhuakkaan, pistää tökkiin pahasti.
Vaikka eihän se prätkän vika taas ole!

Vastaus meni tolle fiilisperustalle.

Taas näitä kyselyjä  
wink.gif

Ihan tulee fiilis välillä et jotku HD kuskit taas kaipaa kehuja ja bäkappia omille valinnoillen..? Enkä nyt provoile vaan ihan tosi!
Just samaa mieltä.

Ja lisäksi aiheeseen kuulumatonta läppää/pullistelua slangista, autoista ja ties mistä muusta.
Antaa poikain melskata, mitä sitten, kivahan näitä on lueskella
smile_org.gif

Omistan itsekin Harleyn, mutten viitsi osallistua keskusteluun kun ei mua vittuakaan kiinnosta mitä mieltä muut on mun pyörästä, kun itse tiedän, niin se riittää mulle.

kun ei mua vittuakaan kiinnosta mitä mieltä muut on mun pyörästä, kun itse tiedän, niin se riittää mulle.
Monella muullakin varmasti näin, mutta ei niillä ainakaan ,jotka vetää palkokasvit hengityselimeen, kun vähänkin tulee jotain valtavirrasta poikkeavaa tekstiä...
Osa jopa "käskee" ostamaan moisen maamoottorin ensiksi, vaikka ei edes tiedä millä mopolla kyseinen kaveri ajelee.........
omg.gif

kun ei mua vittuakaan kiinnosta mitä mieltä muut on mun pyörästä, kun itse tiedän, niin se riittää mulle.
Monella muullakin varmasti näin, mutta ei niillä ainakaan ,jotka vetää palkokasvit hengityselimeen, kun vähänkin tulee jotain valtavirrasta poikkeavaa tekstiä...
Osa jopa "käskee" ostamaan moisen maamoottorin ensiksi, vaikka ei edes tiedä millä mopolla kyseinen kaveri ajelee.........
omg.gif
Toiset vaan tietää niin paljon.

Hieno aihe siinä mielessä, että argumentointi tyylistä, ulkonäöstä, ajoasennosta
wink.gif
ym. ei muuttuisi mihinkään
vaikka mopon sijaan puhuttaisi mammoista
tounge.gif
.

Kauneus on katsojan silmässä ja kyyti.... no... kuka tykkää mistäkin.

Useimmathan hyräilee omaansa silmäillessään "you are my
only one.... jyyaarmai... ja kiipeää tunteita tulvillaan
rakkaansa selkään
tounge.gif
.

Ideaali tilannehan olisi kun päässä olisi kuitupotta (turbaani), edessä tuhat ja yksi tietä (yötä).... ja tallissa (haaremissa)
pelejä joka lähtöön.... ja eri värisinä
tounge.gif
.

Niin.... kannattaako aiheesta nyt sitten ankarasti vääntää?
Se on vähän sama kun vääntäisi siitä, kuka saa ja kenelle annetaan
biggrin.gif
.

Jos tulee mieleen kaverin pelejä katsellessa, että tolla en kyllä ajelis.... se todennäköisesti katsoo takaisin samalla silmällä.

Kaikki hyvin... Maailma on kaunis, "ison kirjan" opit toimii...
(älä himoitse toisen...) ja kaikki on tyytyväisiä.

Kannattaako sitte mennä sanomaan kaverille.... Widdu, mä en sun muijallas ajelis kahtakymmentä senttiäkään...
biggrin.gif
.
.......vai mopoistako täällä nyt väännettiin
biggrin.gif
.

Mut oikeesti, miettikääs ihan hymyssä suin tuota muija-mopo
fiilistelyä, mieltymyksiä ym.
Jotenkin samalta pohjalta lähdetään, jutut kumpuaa jostain
syvältä.... syvemmältä kun aluksi osaa ajatellakaan
biggrin.gif
.

PS. Tuskin tää oli enempää ot kun suurin osa edeltävästä
kamastakaan
biggrin.gif
.

Sitten... kun ei duunit enää haittaa harrastuksia, rakennan
kyllä riviin mustan/cromatun leveäperäisen, maltillisella keulamuutoksella ja tyhjillä putkilla olevan Soft Tail Customin.
.....Käyn heittää sillä lenkin kun oikein vituttaa, koska silloin
katujen varsilla näkyy ihmisiä joita vituttaa vielä enemmän.
Luonnonlait toimii
biggrin.gif
. Ei tunnu enää yhtään niin pahalta, kun
jostain muusta näkee heti että sitä vituttaa vielä enemmän
biggrin.gif
.

Saiskohan vaikka KELASTA jotain sponssia.... ihan noin terapianäkökulmista tarkastellen.
biggrin.gif
.
Maksaahan ne tuolla kaikennäköistä terapiaa ties kenelle
biggrin.gif
.

SORI ! Pakkanen ja puolenmetrin hanki "rassaa" hieman
biggrin.gif
.

Aurinkoinen paistaa
ja melkein kukatkin jo haistaa.

Tulppaanit puskee esiin kodin eteläpäädystä.
Kohta ajokausi alkaa riippumatta säädystä.

Romienkelit ja muovipaholaiset sulassa sovussa leikkii
mammat pyyhkii kypäräänsä kasvoistaan meikkii
inlove.gif

Tunnelma ja elämä on keväällä vahvaa
tekee kovasti mieli kääntää sopivasti kahvaa

Vilkutellaan toisillemme
062802jumpie_prv.gif

hymyn saamme naamallemme
062802moto_prv.gif

Ehkä siksi hankin H-D:een kun Japsit, Sakemannit ja Englannin tuotteet on koettu. Vauhti ei enää kiinnosta ja kyllä sekin on fakta, että raha pysyy pyörässä paremmassa tallessa vs. muihin merkkeihin. Toki sekin on syynä, että en jaksa enää ajaa partaa, enkä pyyhkiä persettä enempää kuin 2 kertaa/python. Vakuutusmaksut myös osoittaa merkittävää osaa. Matkailu kiinnostaa eniten, ei kylillä pörrääminen. Ja lopuksi paikkakuntani MC kerhot ja Suomen paras varaosapalvelu palvelee H-D pyöriä parhaiten. Niin ja Elektra tuleepi kun on sen aika.

Aurinkoinen paistaa
ja melkein kukatkin jo haistaa.

Tulppaanit puskee esiin kodin eteläpäädystä.
Kohta ajokausi alkaa riippumatta säädystä.

Romienkelit ja muovipaholaiset sulassa sovussa leikkii
mammat pyyhkii kypäräänsä kasvoistaan meikkii
inlove.gif

Tunnelma ja elämä on keväällä vahvaa
tekee kovasti mieli kääntää sopivasti kahvaa

Vilkutellaan toisillemme
062802jumpie_prv.gif

hymyn saamme naamallemme
062802moto_prv.gif

Tämmönen juttu on kivasti kirjoitettu ja saa hyvät fiilikset liikkeelle. Ja mopoilu on paljon sujuvampaa
kurvailua hyvissä fiiliksissä, kuin turpa rullalla.

Juttu sopii hyvin tähänkin kesän hetkeen, vaikka tulppaanien kukinta onkin vaihtunut, noh Horsman kukintaan, vaikkei Renttuja ollakaan.

Alla jo neljäs HD. Yhden harha askeleen tein matkaenduroon, mutta palasin takasin hyvin äkkiä. Joka kerta peli on vaihtunut vanhempaan. Ajan patina tuo fiilistä. HD edustaa mulle perinteitä, joten kaasarillinen olla pitää. Uudet on minun mielestä (muiden ei tarvii yhtyä) hieman hajuttomia ja mauttomia. Vanhoissa on myös muuntelu ja rakentelu vapaampaa, joten naulan kantaan mennään.

Ja ne saundit..... Ah!

Vuosi nykyaikaisella pyörällä ja sitäennen 8 vuotta ameriikanmeininkiä. Nyt sitten palasin takaisin vanhaan rautaan. Tässä nykysessä vaan on "sitä jotakin" mikä tekee ajamisesta aivan jotain kosmisen psykedeelistä parhautta. Yllämainittu rakentaminenki on vapaampaa 32 vuotta vanhassa pulttilingossa. Jäykkäperä ja kickstart, jotta elämä olisi helpompaa. :grin:

Kaikkea on kokeiltava ja jos semmonen kerran on jenkeistä helppo tuoda, tuodaan sitten. Vastasin kymmenen, kun se on vielä pyörä, jolla on jälleenmyyntimarkkinat.

Kaksi vuotta vanha Trumppa vaihtui 22 vuotta vanhaan Harrikkaan. Päivääkään en ole katunut, päinvastoin. Kyllä Evo on kiva moottori ja kuten kerhoveljeni totesi; "Siinä vaiheessa, kun sun pyörä lakkaa tärisemästä, huolestu. Siihen asti se on täysin kunnossa." Ja hei, sehän tärisee, tutisee ja välillä paukkuukin, senhän täytyy siis olla ehjä, heh! :WAZAAP:

Back