Aion ostaa H-D:n, uuden tai vanhan, miksi?

Aion ostaa H-D:n, uuden tai vanhan, miksi? - tällanen =)

  • 1. Tekee vaan mieli

    Ääniä: 4 16,7%
  • 2. Siinä on sitä jotain

    Ääniä: 2 8,3%
  • 3. Se ääni ja tunnelma nappaa

    Ääniä: 6 25,0%
  • 4. Tykkää ajaa jalat edellä ja rennosti

    Ääniä: 4 16,7%
  • 5. "Ravintoketjun huipulla" on hyvä olla

    Ääniä: 1 4,2%
  • 6. Hyvät saumat rakentaa halutunlainen peli

    Ääniä: 2 8,3%
  • 7. Tartten ison ja komeen matkapyörän, jossa aito saundi

    Ääniä: 0 0,0%
  • 8. Tutina ja tärinä hieroo kivasti ja on aito asia

    Ääniä: 2 8,3%
  • 9. Sillä saa sitä

    Ääniä: 2 8,3%
  • 10. Ei mee rahat hukkaan

    Ääniä: 1 4,2%

  • Ääniä yhteensä
    24
On se jännää. Tuo Teknarin koeajaja on ollut selkeästi asian ytimessä. Oman asiansa ytimessä nimittäin.

Kun ei Läskipoitsusta löytynyt muuta haukuttavaa kuin hinta, niin se olikin sitten oikein pohjustamalla pohjustettu ja paneuduttu haudottu ja vittuunnuttu ja kettuunnuttu.

Noh, kenenpä mieltä se sitten lämmittäisi, jos H-D ei olisi onnistunut pitämään pörssiyhtiötään kannattavana vaikka tuotanto putosi kolmanneksen. Kyllä pystyssä oleva yhtiö on H-D-kuskille plekkää plussaa. Ja se H-D-miehen mielestä ihan kiva, että niitä nyt ei ihan joka naapurilla ja Teknari-toimittajalla ole vaikka mieli tekisikin.

Kun ei toimittajalla ole varaa ollut hankkia omaa niin sekös sitten selvästi harmittaa.

Ja yksilöllisyyskin sallittiin varustelun ja äänien suhteen vain naisille. Heheh. Aika läpinäkyvää ja sovinististakin.

Eipä se varmasti kaikkien selälle tuo H-D ajoasento sovi, mutta ottamalla oikeanlainen rento ote ja kasvattamalla oikeita lihaksia se toimii ihan kivasti.

Kyseessä oli selvä kyykkykuskin kirjoittama testi.
Älkää antako sen häiritä.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
 
ja onnetonta ajoasentoa suomalaisille maanteille...
Tuota en allekirjoita. Ajoasennossa ei ole mitään vikaa, toisin oli roadkingissa jossa polvet ja perse kipeyty 50 kilsan jälkeen. Zetorilla taasen esim. rautaperse kivuttomasti.
Aika amatöörimäistä, jos 50km ajelun jälkeen on ollut polvet ja persus kipeä. Jännitit ihan vääriä lihaksia etkä roikkunut tangossa selkä köyryssä jalat rentoina, niin kuin Roadkingissä pitää tehdä.

Pään kallistelu painopisteen siirrossa puuttui oletettavasti myös että olet joutunut työntelemään tangosta liikaa.. Ei ei ja vielä kerran ei.

H-D:llä pystyy ajamaan sen tankillisen suht kepeästi ilman minkään moista kipua missään. Prse ehkä puutuu jossain kohtaa, mutta siitäkin selvii jumppaamalla.

PS. Aattelin kyllä enskesänä puikottaa kyykkyäkin enempi, jos vaan ei kortti lähe kesken leikkien.

t. Spagu läskiprse
 
On se jännää. Tuo Teknarin koeajaja on ollut selkeästi asian ytimessä. Oman asiansa ytimessä nimittäin.

Kun ei Läskipoitsusta löytynyt muuta haukuttavaa kuin hinta, niin se olikin sitten oikein pohjustamalla pohjustettu ja paneuduttu haudottu ja vittuunnuttu ja kettuunnuttu.

Noh, kenenpä mieltä se sitten lämmittäisi, jos H-D ei olisi onnistunut pitämään pörssiyhtiötään kannattavana vaikka tuotanto putosi kolmanneksen. Kyllä pystyssä oleva yhtiö on H-D-kuskille plekkää plussaa. Ja se H-D-miehen mielestä ihan kiva, että niitä nyt ei ihan joka naapurilla ja Teknari-toimittajalla ole vaikka mieli tekisikin.

Kun ei toimittajalla ole varaa ollut hankkia omaa niin sekös sitten selvästi harmittaa.

Ja yksilöllisyyskin sallittiin varustelun ja äänien suhteen vain naisille. Heheh. Aika läpinäkyvää ja sovinististakin.

Eipä se varmasti kaikkien selälle tuo H-D ajoasento sovi, mutta ottamalla oikeanlainen rento ote ja kasvattamalla oikeita lihaksia se toimii ihan kivasti.

Kyseessä oli selvä kyykkykuskin kirjoittama testi.
Älkää antako sen häiritä.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Tais vaan osua ja upota
tounge.gif
 
No onhan se kiva että löytyi omaan mielipiteeseen sopiva koeajo/koeajaja, objektiivisuus mediassa on aivan liian yliarvostettua
smile_org.gif
 
No onhan se kiva että löytyi omaan mielipiteeseen sopiva koeajo/koeajaja, objektiivisuus mediassa on aivan liian yliarvostettua
smile_org.gif
Aika vähän tulee annettua painoarvoa noiden toimittajien höpinöille. On tuo toimittajien taso kotomaassa niin heikko paria poikkeusta lukuunottamatta, että yleensä ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa koeajoartikkeleita lukiessa. Tällä kertaa tosin yllättäen olin toimittajan kanssa samaa mieltä.
 
Niinhän se on että hoodee myy pyöriensä mukana mielikuvia. Hoodee-kuski ei kaipaa pyörältään välttämättä uusinta uutta hightekkiä. Jotkut jopa vastustavat sitä ja haluavat että hoodeessa tuntuu sellainen ajan patina ja vanhat perinteet (eli alkeellinen tekniikka, huonot jarrut ym.). Jos näytetään tavalliselle jannulle kuvaa vaikka vuoden -67 Shelby GT500:sta niin harvassa ovat ne jotka eivät moista talliinsa ottaisi vaikka ajettavuus on erittäin todennäköisesti aivan uskomatonta scheissea. Sama juttu uudessa GT500 Mustangissa jossa Top Gear-ohjelmaa siteeratakseni on "alusta suoraan Viktoriaanisen ajan hevosvankkureista". Ei se sitä haluttavuutta mihinkään poista. Kysynnän ja tarjonnan laki.

Niin ja mitä tuohon Hoodeen hintaan tulee niin (ainakin) suomalaistahan siinä sumutetaan oikeen urakalla joltain taholta (H-D, Sumeko tai joku muu taho?) sillä tuon aikaisemmassa artikkelissa olevan Fat Boyn hinta Ameriikan Ihmemaassa on 15,999$ eli tämän hetkisellä kurssilla 11629,673€. Jos suomessakin myisivät tuolla hinnalla niin veikkaan että olisi paikallisen Hoodee-kauppiaan oven takana enemmän porukkaa kun punaisella torilla Leninin päivänä Neuvostoliiton aikana.
 
Jos näytetään tavalliselle jannulle kuvaa vaikka vuoden -67 Shelby GT500:sta niin harvassa ovat ne jotka eivät moista talliinsa ottaisi vaikka ajettavuus on erittäin todennäköisesti aivan uskomatonta scheissea.
Verrattuna mihin?
Onhan tollanen ihan karmee ajettava nykypäivän standardeilla ihan sama mihin vertaa, mutta kyllä tuollaisen mieluummin radalle veisi kuin jonkun nykyaikaisen pikkusportin. Mustangissa on niin sanotusti munaa ja jos sitä pystyy viemään kovaa niin ei ole kuskikaan mikään turha ratin pyörittäjä.
 
Jos näytetään tavalliselle jannulle kuvaa vaikka vuoden -67 Shelby GT500:sta niin harvassa ovat ne jotka eivät moista talliinsa ottaisi vaikka ajettavuus on erittäin todennäköisesti aivan uskomatonta scheissea.
Verrattuna mihin?
Onhan tollanen ihan karmee ajettava nykypäivän standardeilla ihan sama mihin vertaa, mutta kyllä tuollaisen mieluummin radalle veisi kuin jonkun nykyaikaisen pikkusportin. Mustangissa on niin sanotusti munaa ja jos sitä pystyy viemään kovaa niin ei ole kuskikaan mikään turha ratin pyörittäjä.
Höpö höpö tuosta karmeudesta, muuten olen samaa mieltä.

Mikään ei oo niin hauskaa kuin viedä jäykällä taka-akselilla varustettua muskeliautoa. Se nimittäin lähtee nätisti paikaltaan, kunhan alustan osat on kunnossa ja mielellään fourlinkit paikallaan. Kurveissakin voi mennä isoa kovaa kunhan puslat on nailonia ja renkaat oikeita kovan ajon renkaita eikä jotain kovettuneita vanhoja shaisseja.

Shelbyn uusinta mallia taas on väkisinkin verrattava muihin uusiin autoihin, jotka nyt on tietty hieman, eh sivistyneempiä.
tounge.gif


Silti on alkanut enempi ja enempi kiinnostaa nuo uudet Mustangit ja Challenger varsinkin superkauniine koppineen.

Ja HooDee.. No se ajan havina ja vanhat paskat työntötankokoneet. Ahhh.. Ja Jimmsillä sekä S&S:llä on sitten lääkettä jos ei oma riitä. Kyllä tuo CVO mylly huippunokilla ja virityksillä pesee monen turbodiisselitaksinkin ihan kybällä.
033102beer_1_prv.gif
 
On se jännää. Tuo Teknarin koeajaja on ollut selkeästi asian ytimessä. Oman asiansa ytimessä nimittäin.

Kun ei Läskipoitsusta löytynyt muuta haukuttavaa kuin hinta, niin se olikin sitten oikein pohjustamalla pohjustettu ja paneuduttu haudottu ja vittuunnuttu ja kettuunnuttu.

Noh, kenenpä mieltä se sitten lämmittäisi, jos H-D ei olisi onnistunut pitämään pörssiyhtiötään kannattavana vaikka tuotanto putosi kolmanneksen. Kyllä pystyssä oleva yhtiö on H-D-kuskille plekkää plussaa. Ja se H-D-miehen mielestä ihan kiva, että niitä nyt ei ihan joka naapurilla ja Teknari-toimittajalla ole vaikka mieli tekisikin.

Kun ei toimittajalla ole varaa ollut hankkia omaa niin sekös sitten selvästi harmittaa.

Ja yksilöllisyyskin sallittiin varustelun ja äänien suhteen vain naisille. Heheh. Aika läpinäkyvää ja sovinististakin.

Eipä se varmasti kaikkien selälle tuo H-D ajoasento sovi, mutta ottamalla oikeanlainen rento ote ja kasvattamalla oikeita lihaksia se toimii ihan kivasti.

Kyseessä oli selvä kyykkykuskin kirjoittama testi.
Älkää antako sen häiritä.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Tais vaan osua ja upota
tounge.gif
Noh, ei osunu. Iso huti.
biggrin.gif


Ja hei, tottakai kyykky on parempi ajaa kovaa, mutta kun tässä ei nyt olla ajamassa kovaa vaan hiljaa ja kun senkin pitää olla hauskaa, niin ei siihen mitkään Zetorit sovi yhtään.

Kaikki nuo tehtaiden faitterit on Suomessa kortintappovehkeitä, just siks kun niillä ei voi nauttia muusta kuin vauhdista.

Ne ei myöskään ilmeisesti ainakaan jutuista päätellen tuo monille omistajilleen usein juuri mitään muuta nautintoa, kuin sen vauhdin hurman pari kautta. Sitten on kaverilla just se uudempi ja tehokkaampi tappokone ja ite pakko hankkii taas uus malli.

HooDeessä ei oo samaa vikaa.
062802moto_prv.gif
 
Kaikki nuo tehtaiden faitterit on Suomessa kortintappovehkeitä, just siks kun niillä ei voi nauttia muusta kuin vauhdista.
Jos ei osaa nauttia "faitterilla" ajosta, niin ei se mopon vika ole. Jotkut vaan osaa, toiset ei. Kaikki kortilliset kykenee put put:tamaan hiljaa eteenpäin, jos joku siitä kiksit saa, niin sitte saa.  
buttrock.gif
Do dii, tottakai siitä faitterilla ajosta voi nauttia, mutta kuitenkin sillä on varsin helppo myös "lipsauttaa" vauhdit överiksi, koska ajo-ominaisuudet on painotettu vauhdikkaaseen ajoon.

Mulla ainakin kasvaa aina Ducatin kanssa pienet sarvet heti päähän ja meno saattaa olla hiukan sellaista repivää.

HooDeellä ajosta tulee helpommin tasaisempaa ja ns. "laillisempaa".

Joka tapauksessa mikä vaan 2-pyöräinen tarjoaa enempi tunnelmaa ja kiksiä kuin tavallinen autolaatikko ja mikä parasta, edullisemmin kuin autot, myös kulutuksen puolesta.
 
Jos ei osaa nauttia "faitterilla" ajosta, niin ei se mopon vika ole. Jotkut vaan osaa, toiset ei. Kaikki kortilliset kykenee put put:tamaan hiljaa eteenpäin, jos joku siitä kiksit saa, niin sitte saa.  
buttrock.gif
Jos ei osaa nauttia cruiserilla ajosta, niin ei se mopon vika ole. Jotkut vaan osaa, toiset ei. Kaikki korttinsa kykenee prätkällään halutessaan hukkaamaan, jos joku siitä kiksit saa, niin sitte saa.
 
Kuvast päätellen Staga rälläköineen on bunkannu tohon maailman aikaan jossa umpi böndellä...
 
Kyllä mä budjasin ihan stadissa, frendeillä vaan oli maatila Mäntsälässä... ja työkalut joilla japsista sai mieleisen  
idea3.gif


muuten... bunkata = nukkua.
 
Back
Ylös