Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noh. :) missä vielä on jäätelökioski. Mulla ei oo csi-laitteita joilla parannan ton aidan näkyväksi :)

Noh. :) missä vielä on jäätelökioski. Mulla ei oo csi-laitteita joilla parannan ton aidan näkyväksi :)

Toi aita on osa 'terassia', jossa pari pöytää ja penkkejä, tehty samasta kyllästepuusta :blink: Hakekaas Tampereen keskustan nurkilla ajelevat, kahvila on aivan vieressä ja munkit todella hyviä ympärivuoden.

Pyynikin näkötornin jätskikioski
kikkari.jpg

Viimeksi muokattu:
Vastaushan se oli. :) Unohdin komeasti laittaa uuden kuvan, vaikka sen kävin ottamassa. Pahoittelut!

Missähän moinen Siwa on? (toivottavasti ei ole ollut vielä)

Untitled by JarZki, on Flickr

kokeillaan tätä... oli kivaa hake tää rasti :orgmp:

1438 Kuruntie,

Liitetiedostot

• MUTALA.jpg
    MUTALA.jpg
    68,6 KB · Katselut: 45
Viimeksi muokattu:
Noiden pienempien saarten luona olen ollut monta kertaa kalassa, 60- ja 70-luvuilla... Vähän on vaan pitkä matka hakea rasti...

Ja vinkkinä sanottakoon, että eno asuu tuon selän rannalla. Ja asuu oikeastikin. Sukutila täyttää muutaman vuoden päästä 400 vuotta. Pikkupoikana usein lenkkeilin juuri tuohon kuvanottopaikalle ja takaisin.

Ja vinkkinä sanottakoon, että eno asuu tuon selän rannalla. Ja asuu oikeastikin. Sukutila täyttää muutaman vuoden päästä 400 vuotta. Pikkupoikana usein lenkkeilin juuri tuohon kuvanottopaikalle ja takaisin.

Eli lähdetään googlettamaan noutajan enoa. :) Lammassaaren obi-wan-kenobi2000:ta. Kai tämmösen kuvajahdin vois vielä ehkä hakee. Alkaa olla aika karut ajokelit jo. :)

Jos huomenna iltapäivällä on ajokeliä, niin joko oma tai "Tampereen äkkilähtö"-ketjun letkan (jos jollain ihmeellä ketään muuta innostuu lähtemään..) reitti taitaakin kulkea tuon kautta! :)

Back