Kumpi matkapyöräksi ja sekakäyttöön?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Emy

New member
Kumpi matkapyöräksi ja sekakäyttöön?

Ktm Adventure 990 vai Ducati Multistrada 1100? Siis komeat pyörät valinnoissa :)

miksi ostaa pizzamopoa jos on moottoripyöräkin tyrkyllä :)-

(vitsi vitsi...)

Viimeksi muokattu:
Muistaakseni eräs nykyinen KTM kuski kehui pizza mopoa maasta taivaisiin Klaukkalan Shellin pihassa muutama vuosi sitten :;):

ähäps, tässä oli kyse Streetfighter S mallista joka jäi auttamatta kakkoseksi heti kun olin SDR:n päässyt ajamaan :häähää:
(puhumattakaan siitä että parempi oli 10 000 € edullisempi)

ähäps, tässä oli kyse Streetfighter S mallista joka jäi auttamatta kakkoseksi heti kun olin SDR:n päässyt ajamaan :häähää:
(puhumattakaan siitä että parempi oli 10 000 € edullisempi)

Hihihihihiiii... :D:D:D

Et sä nyt vielä oo niin wanha, että muistin pitäis pettää noin pahasti....:p

Adve sanoisin. Ja jos lisämaustetta haluaa ajamiseen niin sitten lisäksi kirjain yhdistelmään R. (allekirjoittanut vois luopua yhdestä sellaisesta namupalasta sopivalla nipulla euroja :;):

Multistrada toimi matkakäytössä oikein mainiosti ja eipä tuolla nurkkapyöräilykään hullumpaa ollut. Istuinkorkeus rupesi tuolloin vaivaamaan ja olisi se Kotarissa ollut vieläkin suurempi.

Multistrada toimi matkakäytössä oikein mainiosti ja eipä tuolla nurkkapyöräilykään hullumpaa ollut. Istuinkorkeus rupesi tuolloin vaivaamaan ja olisi se Kotarissa ollut vieläkin suurempi.

Kummassakin riittää ihan ok jalat maahan, Adventuren R-mallin kanssa on vähän kurottamista jo. Pidän tuosta Ducatin koneesta, mukavan leppoisa. Toisaalta Adventurella pääsee vähän huonommille teille(?).

Odota tuota 1190 Adventurea, varmasti ihan levoton laite ja samaa hintaluokkaa kuin multistrada.

Odota tuota 1190 Adventurea, varmasti ihan levoton laite ja samaa hintaluokkaa kuin multistrada.

Varmasti upea pyörä tuo uusi Adventure. Ei vaan nyt varaa siihen, hinta tulee olemaan varmaan parinkympin tienoilla. Siksi katselen vähän vanhempia laitteita. Adventure ei ole kaunotar, eikä Multistradakaan, muut ominaisuudet kyllä kummassakin kohdallaan. Kuinkahan paljon Adventuressa on loppujen lopuksi noita "maasto-ominaisuuksia" enemmän kuin Multissa...?

Varmasti upea pyörä tuo uusi Adventure. Ei vaan nyt varaa siihen, hinta tulee olemaan varmaan parinkympin tienoilla. Siksi katselen vähän vanhempia laitteita. Adventure ei ole kaunotar, eikä Multistradakaan, muut ominaisuudet kyllä kummassakin kohdallaan. Kuinkahan paljon Adventuressa on loppujen lopuksi noita "maasto-ominaisuuksia" enemmän kuin Multissa...?

Paljon.. mutta toinen on katupyörä ja toinen on raskas offroad pyörä, jolla voi myös ihan hyvin ajaa kadulla. Ducati varmasti parempi kadulla, mutta ei sillä hirveästi metsään ole asiaa. Mutta tämähän on siitä kiinni mitä pyörällä tekee.. itse arvostan katupyörässä monipuolisuutta ja siksi onkin nykyisin alla 690 enduro + siihen motovanteet :)

Multistrada ja SM-T varmaankin paremmat vertailukohdat.

Advrider foorumilta poimittu kommentti:

"I can post you pics of an R1 riding in mud... but it doesnt make it an offroad bike. "

:)

Pitääkin katsoa nuo testit. LC8 on kyllä oikein tuttu koneena, olen aina tykännyt siitä. Tuo 690 on vähän pienehkö 2-päällä reissaamiseen, muutenhan pyörä olisi unelma.

Mulla olis Honda VFR 800 Crossrunner 2011 käy monellaisee ajoo,nettimotossa myynnissä 10500e.

Back