Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki öljyt, kaikki viskositeetit käy mun Autoon.
-J-
Mä olen käyttäny jämä oljyjä moottorisahan teräketjuöljynä ja käy se vanhaan ruohonleikkuriinkin kun vaan muistaa lisäillä kun on ohuempaa ku sae 30 briggsstratton öljyt![]()
Ja mulle ei tulis mieleenkään laittaa mitään jämämoottoriöljyjä sahan teräketjun voiteluun, vaan sihin käytetään aina biohajoavaa tavaraa. Vaikka en metsuri ookaan, mutta kotona ja mökillä on aina sahahommia, nin täytyy sen verran luantoo ajatella, ja selvennykseksi, oon kyllä kaukana vihreistä, kuin kuu maasta.![]()

Aloita edellisillä jämillä ja vasta sitten uudesta purkista, niin ei jämät pääse kasaantumaan.
Ja mulle ei tulis mieleenkään laittaa mitään jämämoottoriöljyjä sahan teräketjun voiteluun, vaan sihin käytetään aina biohajoavaa tavaraa. Vaikka en metsuri ookaan, mutta kotona ja mökillä on aina sahahommia, nin täytyy sen verran luantoo ajatella, ja selvennykseksi, oon kyllä kaukana vihreistä, kuin kuu maasta.![]()

En oo ikinä kokeillut laittaa mitään ekoöljyjä mökillä (faijan) moottorisahaan, syystä että faija on kieltänyt moisten käytön, koska tukkivat kuulemma koko ketjujenöljyämis systeemin!![]()
eivät tuki.
-J-
Moottorisahan teräketjuna käytän pyörän ketjusprayta.