shyhander
Rahastonhoitaja
Fjr 1300 0-100 6,7s
100-200 18,9
200- ei kiihtynyt enää
Tulee mieleen ekaks että toi on johonkin saksalaisten 50 heppaan kuristettu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fjr 1300 0-100 6,7s
100-200 18,9
200- ei kiihtynyt enää
aika hyvin puskee...?
omat ajat 100-200 on vaihdellu 4.1-4.4 lentokentällä. vakio ZX14.
Kattelin race chrono dataa kemoralta (10hz mokkula) ja johonkin 4,4-4,5 sek tuntus menevän K4 tonnisella suzukilla. Tosin 100-150 ja 150-200 otettu summaamalla eri kohdista rataa, jossa mennään kaasu auki ja suoraan. sisältää yhden vaihdon kakkoselta kolmoselle.
Enkä kemoran suoralla ole 1:23 ajoilla tohtinut ajaa kuin vain 203 km/h
Ihan mielenkiinnosta, mitä aikoja suurinpiirtein tuli koko kiekalta? Vois ottaa sit oman targetin tyyliin K.V + 20secnostetaampa vanha ketju ylös
Piti mielenkiinnosta kaivaa dataa Vehniäisen Karin ajamana tuolla mun 12R:llä Alastarolta 3,80 s ja toiselta kierrokselta 3,79 s
Väityssuhde vakio mutta konetta hiukan viritelty.
Ihan mielenkiinnosta, mitä aikoja suurinpiirtein tuli koko kiekalta? Vois ottaa sit oman targetin tyyliin K.V + 20sec![]()
Menee aiheen vierestä, mutta mitä vauhtia noi kilvettömät kuussatkut päästelee kemoran pääsuoralla?

Nyt tulee alemmuuskompleksi kun mun -05 Tuono suorittaa saman (10Hz mokkula) melko tasan 6,0sEnkä kemoran suoralla ole 1:23 ajoilla tohtinut ajaa kuin vain 203 km/h
![]()
Menee aiheen vierestä, mutta mitä vauhtia noi kilvettömät kuussatkut päästelee kemoran pääsuoralla?
Nyt tulee alemmuuskompleksi kun mun -05 Tuono suorittaa saman (10Hz mokkula) melko tasan 6,0sEnkä kemoran suoralla ole 1:23 ajoilla tohtinut ajaa kuin vain 203
Nyt tulee alemmuuskompleksi kun mun -05 Tuono suorittaa saman (10Hz mokkula) melko tasan 6,0sEnkä kemoran suoralla ole 1:23 ajoilla tohtinut ajaa kuin vain 203
Saattaa olla lähtönopeus hiukan alhainen. Siinä lähtösuoran jälkeen ei kannata liikaa jarrutella.
Ekan mutkan apexinopeus vaikuttaa aika vähän katsomosuoran huippuihin. Tietyn rajan jälkeen jopa niin, että hitaampi apexi = kovempi suoranopeus.
Tarkennetaan vielä vertailudataa... ykkösmutkan hitain väälillä 110-114km/h.Aika vähän tuo näyttää tosiaan vaikuttavan. Avaaminne, myöhään jarrulle meno ja ennen kaikkea oikeasti kaasu auki liikkuminen vaikuttaa enemmän. Jotkut kaverit ei pääse tonnisella eniten täysiä ajaen kuin justiinsa sen 200, koska kaasu ei kuvitelmista poiketen oikeasti ole siellä missä sen kuuluu olla![]()
Tuo suoranopeus kyllä viittaa siihen, että 90-asteen mutkassa on pysähdytty ja lähdetty sitten kiihdyttämään pääsuoralle (tai sitten aloitettu jarrutus suoran päässä 200m liian aikaisin).
Omasta Alastaron datasta
- 0-100 3,3 s
- 0-200 3,5 s
Mopo kilvetön -08 R1 johon kaikki tehty.
Ihan hätäinen laitoshan tuo lukujenkin perusteella oli![]()