Maailmanlopun valvojaiset pe 21.12.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bren

New member
Nonni! Se on kuulkaa maailmanloppu tulossa ihan justiinsa. Tulkaahan siis mukaan sitä juhlistamaan (tai jouluahdistusta purkamaan) Artturiin perjantaina 21.12. (Yo-taloa vastapäätä). Kellonajan kanssa ei ole niin justiinsa, joskus kuuden jälkeen lienee ihan hyvä. Tuolla alkaa 18.30 musavisa, mutta se tuskin meidän olemista haittaa.

Siltä varalta, että maailma ei lopukaan, jotkut ovat suunnitelleet lähtevänsä lauantaina maalle joulunviettoon. Ihan yötämyöten tuolla siis tuskin tulee örvellettyä. Ehkä... Siis ei ainakaan ole tarkoitus...

Suunnitelmissa tulla ihmettelemään tuonne Maya-kalenterin loppua talvipäivänseisauksena.

Suoraan sanottuna on ollut niin paskoja nämä viimeaikaiset maailmanloput, että mahtaako maksaa vaivaa? Tulee vaan ns. maailmanlopun krapula, mutta jos maailma ei lopukaan, niin mitenkä sitten suu pannaan, häh?

Meitsikin on Tampereella vastaanottamassa maailmanloppua. Alkuillasta siinä siipiraflassa Takon vieressä.

Pakko on käyttää mahdollinen tilaisuus hyväksi. Jos loppu tulee, niin on saanut juotua kännin ilman krapulaa ja syötyä tuliset siivet ilman kirvelyitä.

Toivottavasti kukaan ei saanut traumoja viestiensä poistamisen tähden. Pyysin siivoamaan ketjusta turhan off topicin pois. Yritetään säilyttää keskustelu tuossa Tampereen baarimiitissä, joka tämän ketjun alkuperäinen aihe on.

Asiasta kukkaruukkuun, ei kun siis kukkaruukusta asiaan. Sain ajatuksen, että tuohon musavisaan voisi vaikka osallistuakin. Jos siis meillä on puoli seiskan aikaan tarpeeksi porukkaa paikalla, että saadan jonkin sortin joukkue kasaan. Mulla ei ole Artturin visoista sen kummempaa kokemusta, mutta tuskin niihin osallistuminen mitään rakettitiedettä on.

Joo, tuohan voisi olla ihan hauskaa, tosin en tiedä mitään muusta kuin raskaammasta musiikista..

OT: Tuli tuossa tänään keilahallin ohi lenkkeillessä mieleen myös kysymys siitä että milloinkas sitä keilaillaan? :wanna:

No voi kellit! Taas olis hyvät kinkerit tiedossa. Muttei pysty osallistuun on vielä liian tuoreessa muistissa edellis viikonlopun äijien laivareissu. Ja tuntuu ettei tää moraalinen krapula ja häpeä lopu ikinä. On varmaan taas parempi et pysyy seinien sisällä vähän aikaa.

No voi kellit! Taas olis hyvät kinkerit tiedossa. Muttei pysty osallistuun on vielä liian tuoreessa muistissa edellis viikonlopun äijien laivareissu. Ja tuntuu ettei tää moraalinen krapula ja häpeä lopu ikinä. On varmaan taas parempi et pysyy seinien sisällä vähän aikaa.

Vielähän tässä on viikko aikaa unohtaa kaikki edelliset kohellukset.

Minä olen kokenut niin monta "maailmanloppua",jos nyt ei tärppää niin hoitelen maailmanlopun
ihan itse.

Me ei tiedetä sun kohelluksista mitään, joten uusia vaan tekemään! Eihän tässä uskaltaisi ikinä missään käydä jos jäisi wanhoja muistelemaan! :p :thumbup:

Muistutusta Tampere! Ei kannata turhaan lähteä perjantairuuhkaan tien päälle, kun voi matkustaa mukavasti krapulassa lauantaina! :p

tietokisat.jpg

Mä voisin yrittää kuudeksi suoriutua paikanpäälle perjantaina. Mitään omia paikkoja meille ei ole sieltä varattuna, mutta vallataan tilaa aina mahdollisuuksien mukaan illan mittaan.

Kuuden kieppeillä kuulostaa hyvältä, toivotaan ettei maailma ole vielä siihen mennessä ihan kokonaan loppunut, edes jokunen kaljapullo jos olisi vielä siellä tiskin takana jäljellä..

Satuin lukee jostain et loppu olisikin vasta 23., kestääks maksa jos homma venuu tietovisaan? :grin:

Huomenna siis viimeinen mahdollisuus herkutella hyvillä juomilla ja huonoilla jutuilla, mikäli maailma todellakin loppuu.

Ei tässä lähiaikoina mitään muitakaan juhlia missään ole.. :D

Back