jskanerva
New member
Onneksi ei ole vaihdon aika, tai onneksi Explorer tuli ensin
http://www.ashonbikes.com/content/triumph-tiger-sport
http://www.ashonbikes.com/content/triumph-tiger-sport
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ton genren rätkät on vähän sama, kuin nupulakivimaasturit, helvetin mukavia ja käytännöllisiä, kunhan pysyy poissa maastosta. Mukavuus, monipuolisuus ja käytännöllisyys. Ei lienee tavan harrastajalle huonoja ominaisuuksia rätkässäkään.Tai sitten semmoselle, joka oikeesti tietää mitä haluu ja onhan kaikki laitteet kompromissejä jotkut enemmän jotkut vähemmänTon genren rätkät on vähän sama, kuin nupulakivimaasturit, helvetin mukavia ja käytännöllisiä, kunhan pysyy poissa maastosta. Mukavuus, monipuolisuus ja käytännöllisyys. Ei lienee tavan harrastajalle huonoja ominaisuuksia rätkässäkään.

Nykyään aina toi yläloota kiinni, helevetin kätevä, kun muijja käskee tuomaan kaupasta jotain, kun oon rätkäl liikentees ja muutenkin. Ja mä ja mun rätkät on muutenkin niin rumia, ettei yks lodju muuta hommaa, ku korkeintaan parempaan suuntaan.ja onhan kaikki laitteet kompromissejäQUOTE]
Yks KTM 990 SuperDuke R kuski esittää tohon tuoksuvan vastalauseen![]()
No siin tarakalla oleva loota, on siitä mukava, ettei ajaessa paista omaan silmäänEkat kymmenen vuotta meni ilman minkäänlaista vaatekomeroo
Nykyään aina toi yläloota kiinni, helevetin kätevä, kun muijja käskee tuomaan kaupasta jotain, kun oon rätkäl liikentees ja muutenkin. Ja mä ja mun rätkät on muutenkin niin rumia, ettei yks lodju muuta hommaa, ku korkeintaan parempaan suuntaan.

Kellä vittu, sillä valtataitaa mennä joka torpassa, mistä moinen löytyy....
Mutta tuo uusi malli voisi olla mielenkiintoinen. Eikö se sinun Explorer ala olla jo melko vanha, aika jo vaihtaa.Olisi taas ensi kesän retkellä uusi pyörä.
.
Eikös tuossa laakeri-ketjussakin väitetty, ettei ongelmia ole/tule jos huolto(rasvaus) tehty OK.Ovat näemmä laittaneet yksipuolisen takaswingin tohon uuteen Tikruun. Näyttäisi olevan aivan samaa tekoa kuin ST1050 Sprint:issä. Ilmeisesti kestää jos huoltaa säännöllisesti. Sprinteissä on ollut vain "hieman" ongelmia tuon swingin kanssa tai sen laakereiden kanssa (muutama ketju alempana oleva otsikko).