• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Stormin tilausaikataulu ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shadowi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

shadowi

New member
Stormi on. hyvin,hyvin syvältä !! Lokakuussa kawaan tilattu kannentiiviste, EI VIELÄKÄÄN tullut!!?? JUMAL...AARE!!!!
Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Mopo on VN 1500 classic 1997.

Varteenotettava vaihtoehto, vois olla orggis kansinahka maailmalta... Laadukas ja tulee kohtuu ajassa kotiovelle.

Keulastefat tuli soittotilauksella yhden arkipäivän toimitusajalla. Muita osia tilatessa on nettitilauksilla on mennyt yleensä pari arkipäivää. Varmaankin toimitusajat riippuu aika paljon sitten siitä onko ko. osaa varastossa? Minun tilaamia tuotteita on ollut varastossa.

Ei mitään moitittavaa.

Lasku on kuitenkin tunnollisesti maksettu? :grin:

No ilmeisesti olivat hävittäneet mun puhelinnumeron, eivätkä voineet ilmoittaa osan saapumisesta. Maksu olisi hoidettu vasta noutaessa.Olen kyllä myöhemminkin usein asioinut Konalan myymälässä ja ollut pääsääntöisesti tyytyväinen saamani palveluun.

Tilattaessa LSL:n stonga Konalan myymälästä sanoin että eipä sillä niin kiire ole. Muutama viikko myöhemmin piti kuitenkin käydä kysymässä missä paketti oikein luuraa, niin kävi ilmi että tilaus kyllä näkyy konella mutta siitä ei sitten ikinä edennytkään. No kaikki on suhteellista.

Back