• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Löydöt MP13-messuilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JaySon1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonii :) Kun nyt kerran messulöytöjä etitään niin tässä tulee, ihan virallisesti että

VAIN perjantaina ja sunnuntaina, hallissa 6, MP-Poliisin pistettä vastapäätä olevalta lakutiskiltä .orgin jäsenkortilla saapi:
- 5 lakua (5€) kun ostaa saapi yhden kaupan päälle
- 12 lakua (10€) 2 kaupan päälle
- 20 lakua (15€) 3 kaupan päälle

Lauantai on pakko lepuuttaa... hermoja.

No eikös tän takia jo kannata tulla messuileen :) Joten ei muuta ko kortti taskuun ja messuille :grin:

Ja tämä tarjous siis VAIN pe ja su ja hallissa 6, MP-Poliisin pisteen vieressä olevalta lakutiskiltä (se on siinä pääsisäänkäynniltä kutoshalliin tulevien portaiden seinustalla :)

Ja nyt sit jäähään ootteleen kuka pistää parempaa tarjousta tiskiin!

Kyl perkkele on niin hyvä tarjous..........saatan tullakin? Anu, oot sinä melkoinen nainen!:grin: (Siis, jos,niin saavun sunnuntaina).

?
missäs kuussa menet,helmikuu,maaliskuu,huhtikuu, sitten vasta vappu,,,eiks se tee 3 täyttä kk tta....
odottavan aika on pitkä,,,,,,jokos se tourinki poppoo sai sen 10 henkilöä kasaan? kiinostas toi 6 e ale

Helmikuun eka . huhtikuun vika :D = 1 täysi vai mitä

Mun varmaan pitäs semmonen ilo/suru-uutinen kertoa tässä vaiheessa että lauantaina mua on turha ettiä lakutiskin takaa koska mä oon KOKO päivän poissa. Kaveri sano että kun mä kuitenki taas juoksen ympäriinsä moikkailemassa kavereita ni paree että oon koko pvän vapaalla :) Eli VAIN pe ja su hallissa 6, ihan suoraan MP-Poliisin pistettä vastapäätä, lakutiskille kaikki orggilaiset moikkaan, hopsansaa, lauantaina mut löytänee mm. baarista ja sen jälkeen toisesta baarista kuoharin äärestä :p

Ja mulle selvis äsken että joku oli ilmottanu mut jo pikkujouluissa tonne messureissulle. ja nyt ei saa anulta lakua... no ehkäpä käyn ottaa parit jossai kuppilassa :)

jp

Mitä jos ei ole saanut vielä tän vuoden jäsenkorttia? Ellei se nyt huomenna tupsahda postilaatikkoon.. jääkö multa nyt lisälakut saamatta? :no:

No sanot että moi, mä oon Pitkiss, näänhän mä tosta että oot jäsen :D Saat vielä yhen säälilakun lisää kun a) sulla ei o korttii viä b) toi itkunaama teki vaikutuksen :D

Old Motoman sanoi:
Kyl perkkele on niin hyvä tarjous..........saatan tullakin? Anu, oot sinä melkoinen nainen! (Siis, jos,niin saavun sunnuntaina).

Kyllä kuule tän tarjouksen takii kandee tulla vaikka Oulusta saakka! Tässä sen huomaa että .orgin jäseneks kandee liittyy, kaiken maailman etui tulee eteen :WAZAAP:

Jiipekki sanoi:
Ja mulle selvis äsken että joku oli ilmottanu mut jo pikkujouluissa tonne messureissulle. ja nyt ei saa anulta lakua... no ehkäpä käyn ottaa parit jossai kuppilassa

Tähän on ratkaisu: tulet kahtena päivänä. Tai sitten tarjoot mulleki yhet parit lauantaina :bye:

-ja pandan tehtaan myymälästä saa 15 eurolla 2 kiloa, muistaakseni on jotain 7-8 e kilo?

Mutta pitäähän toki ainakin niitä lakuja ostaa messuilta jos ei muuta jää käteen, maksoi ne ihan mitä hyvänsä.
Ja kylmä olut maistuu myös, eikä siinäkään hinta ole koskaan ostoa rajoittava tekijä.

Kaljan kilohinta taitaa olla messuilla lähemmäs 20€. :kääk:

EI MULLEKAA oo tullu korttia vielä :blink:

Taida vielä kellään olla tämän vuoden korttia jos kerta ensimmäinen satsi on jakelussa ensiviikolla :D Tarjotaan -12 korttia ja toivotaan että tuliaislakuihin nelivuotiaalle pikkuneidille saa rajut jäsenalennukset :D

Vuoden 12 kortti käy ja ne jotka ovat liittyneet vasta v. 13 niin sanokaas ny vaa tiskillä että otte orggilaisia niin lapsukaiset (tai miksei aikuisetkin) saa messulakut :)

Jep jep. Tuolla 2013 jäsen topicissahan se lukikin, että viikolla 6 lähtee jakoon. Muistelin väärin, että olis heti lähtenyt jakoon. Oli miten oli, tänään ainakin minä pääsen syömään lakua ja kuolaamaan pyöriä. :jippikaijee:

No nyt vasta mä näin ton lakutarjouksen. :wanna: Siinä kävin ihmettelemässä mp-poliisin videota kun ajoivat jonkun letkan perässä (pk-letka?) ja kundit veti 50 alueella 110. Olisin voinut mussuttaa sitä lakua siinä sinivuokkojen selän takana ja katella vitejoo kauheista motoristi-kaahareista:D

Niin ja asiaan. Tuli ostettua aikas kätsy Buffin kauluri-naamasuoja-huppu-yhdistelmä. Vaivaiset 30 juroo.
Viime syksystä asti olen ventannu myös uutta Rukan Cosmic gore-pukua ja pettymys oli suuri kun ei natsannut, ei sitten yhtään. Takit ja housut oli jotenkin mitoitettu kaljamahaiselle jolla pienet hartiat ja ohut kaula.

Viime syksystä asti olen ventannu myös uutta Rukan Cosmic gore-pukua ja pettymys oli suuri kun ei natsannut, ei sitten yhtään. Takit ja housut oli jotenkin mitoitettu kaljamahaiselle jolla pienet hartiat ja ohut kaula.

Mun mielestä kaikki ajoasut on tehty tollaselle runkorakenteelle...ainakin mitä tänään oli tarjolla. Kun löyty rotsi, jossa hihat riitti ranteisiin, vetskarin sai ylösasti kiinni ja ei puristanut hartioista, niin olis kukkakepin kokonen vaimo mahtunu mukaan takin siään. Ja mullakaan ei toi maha ihan vesivellinlutkuttajakokoluokkaa ole. Eli mulla aikanakin käsien pituus ja kaulan paksuus ei ole ajoasuvalmiistajien mielestä sopusuhdassa tohon loppuruhoon.

Vaimo sen sijaan löysi itselleen viimein housut - Hanxin erikoishyperpitkällä mitoituksella.

V.

Ja on muuten kätsy. Ei tarvii välttämättä enää ottaa hupparia mukaan. Kahta versiota oli. Toinen sellainen pehmo-fleece ja toinen sama mikä itsellä joku windproof-protection kangas.

Victory T-paita tarttui matkaan Bike Worldin osastolta samoin TCX Explorer III kengät... viimeinen pari kokoa 45. Avattavia kypäriä tuli soviteltua ja lopputulema oli se, että tilasin kotiin palattuani Cabergin Duken Louisilta viikonlopun -20% alesta kun Cabergin kypäriä messuilla edustaneella osastolla minuun ei kiinnitetty mitään huomiota :pissed:

Back