Motul 300V kimppatilaus Saksasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Z-man
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Z-man

Tonnin seteli
Terve. Saksassa on yllättäen kaikki halvempaa, myös öljyt. Gixxer.fi foorumilla ovat tilailleet ilmeisesti täältä öljyjä.

tuolta tilatessa yhden törpön hinnaksi tuli ~45,40e, + postikulut jotka esim. 10pönikän tilauksessa ovat luokkaa ~50,7e, (esim. 5 purkkia = 30,7e).

esimerkkejä: (hinta sis. pk, yhden purkin hinta)

1purkki: 60,3e
2purkkia: 54,75e
3purkkia:52,96e
4purkkia:52,1e

jne..

Jos alkaa kiinnostamaan niin voin hoitaa tilauksen ja tavarat toimitettaisiin Vantaa/Kartanonkoski alueelle (Jumbon kauppakeskus vieressä) josta tilaajat sitten itse saisivat ne noutaa. Eli pääasiassa PK-seudulla asuville tämä.

tuolta samasta puljusta saa 10w40, 15w40, 15w50 mutta en tiedä voiko tuota ebayn kautta tehtävää tilausta tehdessä tilata eri artikkeleja? Suoraan Frinken-Racingin sivuilta voi tilata tietty mitä öljyä vaan. Samat hinnat, samat postikulut. (mutta sitten ei ole tuote ebayn buyer protectionia)

Itse ajattelin ottaa yhden pöntön, 3:n tilaus voisi olla vaikka minimi? Tuoltahan saa sitten jarrunesteitä myös.
-----------------

z-man: 2kpl 10w40 + RBF 660
tkard: 2kpl 10w40, 2kpl 15w50 + RBF 660
Jone-83-: 2kpl 15w50 + RBF 660
Bing: 2kpl 10w40 RBF 660

yht: 10kpl öljyä + 4 x rbf660

Viimeksi muokattu:
Suosittelen kyseistä puljua, Felix on luotettava kauppias. Ollaan kavereiden kanssa tilattu tuolta jo parina vuonna. Noin viikossa on tuotteet kotipihassa.

Kuukausi sitten tuli nää.
IMG_0279.jpg

Suosittelen kyseistä puljua, Felix on luotettava kauppias. Ollaan kavereiden kanssa tilattu tuolta jo parina vuonna. Noin viikossa on tuotteet kotipihassa.

Juu tuon sinun ketjusi tuolta gixxer.fi:stä bongasinkin, tilasitteko suoraan kaupasta vai ebayn kautta?

Eikö kelpaa halvat öljyt? :) Tällä hetkellä on mahdollisesti 4 purkkia jo kasassa.

Kelpaa :)
10W-40 ja 15W-50 olis käyttöä.
mut jos ei pysty yhdistelemään niin pitää miettiä kumpaa menee mulla enemmän. Kun aletaan tilailemaan niin tilaillaan sit kunnolla :p

noniin :) Jos tilataan ebaystä niin tod.näk. vain 10w40, mutta jos suoraan Frinken-Racingiltä niin sittenhän kaikki käy.

Mainostetaan vielä hetki niin jos tulisi enemmän osallistujia. :)

Viimeksi muokattu:
Eli nyt otetaan sitten niitä varmistuksia, että saadaan tarkat hinnat selville. Kokoan tuohon aloituspostaukseen.

Mulle, 10W-40 2purkkia ja 15W-50 myös kax. Lähdetään nyt noilla liikkeelle. Jos ei ole kiirus laittaa tilausta menemään niin ootellaan vaikka ens viikkoon asti jos tilauksia tulee enemmän vai mitä oot Z-mani miettinyt? Mulla on aikaa ootella kauemminkin :thumbup:

Mulle, 10W-40 2purkkia ja 15W-50 myös kax. Lähdetään nyt noilla liikkeelle. Jos ei ole kiirus laittaa tilausta menemään niin ootellaan vaikka ens viikkoon asti jos tilauksia tulee enemmän vai mitä oot Z-mani miettinyt? Mulla on aikaa ootella kauemminkin :thumbup:

Käy hyvin, onhan tässä vielä vähän talvea jäljellä :)

Täällä taitaa suurin osa käyttää isoa D:tä. :) Kannattaa pyrkiä siihen, että teillä on öljyt 6kpl erissä. 6x4L lähetykseen mahtuu samaan rahaan 6x0.5L jarrunestettä. Siinä kanssa saastää jokusen euron ja RBF660 kanssa suhteessa enemmän.

Täällä taitaa suurin osa käyttää isoa D:tä. :) Kannattaa pyrkiä siihen, että teillä on öljyt 6kpl erissä. 6x4L lähetykseen mahtuu samaan rahaan 6x0.5L jarrunestettä. Siinä kanssa saastää jokusen euron ja RBF660 kanssa suhteessa enemmän.

JUU! Jos olis isoa D:tä täällä halvalla kaupan niin ostajia olisi pilvin pimein :grin: (sori oli pakko) :p
Tota ärbeeäffää tässä mietinkin että pitäisköhän sitäkin tilailla samalla kun mahtuisi hyvin lähetyskuluihin jos saadaan sopiva ölppämäärä kasaan.

Vielä mahtuu :) Sopiiko Tkardille tilauspäiväksi esim. 17.2? Ainakin siihen asti malttaa odotella :) Niin ja btw, tilaus hoidetaan sitten tietty niin, että rahat ensin tilille ja sitten tilaus lähtee. En lähde tilaamaan mitään omalla rahalla.

Viimeksi muokattu:
Vielä mahtuu :) Sopiiko Tkardille tilauspäiväksi esim. 17.2? Ainakin siihen asti malttaa odotella :) Niin ja btw, tilaus hoidetaan sitten tietty niin, että rahat ensin tilille ja sitten tilaus lähtee. En lähde tilaamaan mitään omalla rahalla.

17päivä käy hyvin! Laittelen yyveetä tästä vielä sulle.

Ja hei kaikki Iso D:n ystävät!! Lainaus Juhalta --> " Kannattaa pyrkiä siihen, että teillä on öljyt 6kpl erissä. 6x4L lähetykseen mahtuu samaan rahaan 6x0.5L jarrunestettä. Siinä kanssa saastää jokusen euron ja RBF660 kanssa suhteessa enemmän. "

RBF600 10,1e vs. Motonet 14,9e
RBF660 11,75e vs. Polar 20,5e
Jos ottaa öljyä niin silloin ei tule jarrunesteistä kuluja, muuten 1e/kpl

rbf600 maistuisi myös täällä tuusulan suunnalla..

Viimeksi muokattu:
huvikseni vilkaisin myyjän sivuja itsekin..

motulin täyssynteettinen 20w-50 maksaa täyssynteettisenä saman kuin mineraalinen suomessa eli 39e.. suomessa sitten tuo täyssynteettinen maksaakin jo 100e/kannu!

toki mineraaleilla mennään tällä hetkellä, uteliaisuuttani tutkin..

paljonkos tuolta muuten postit ovat olleet..? ja millaisilla lasteilla..?

jos joskus innostuu tilaamaan, niin ei kannata yhden kannun takia alkaa millekään, riippuu toki tuotteesta ja toisaalta pitkä matka etelä-suomeen hakemaan ja taas postit maksaa, jos sieltä etelä-suomen välikäsien kautta toimitukset...

huvikseni vilkaisin myyjän sivuja itsekin..

motulin täyssynteettinen 20w-50 maksaa täyssynteettisenä saman kuin mineraalinen suomessa eli 39e.. suomessa sitten tuo täyssynteettinen maksaakin jo 100e/kannu!

toki mineraaleilla mennään tällä hetkellä, uteliaisuuttani tutkin..

paljonkos tuolta muuten postit ovat olleet..? ja millaisilla lasteilla..?

jos joskus innostuu tilaamaan, niin ei kannata yhden kannun takia alkaa millekään, riippuu toki tuotteesta ja toisaalta pitkä matka etelä-suomeen hakemaan ja taas postit maksaa, jos sieltä etelä-suomen välikäsien kautta toimitukset...

Tuossa aloituspostauksessa on muutama esimerkki postikuluista :) 15e jos 1kpl, siitä sitten halpenee aika rajusti jos ottaa enemmän.

Moi Z-man, mulle kelpais kaksi pänikkää 15W50 öljyä ja purkki 660 jarrunestettä, jos onnistuu. :) jos, tilausta olet laittamassa kohtapuoliin menemään, niin voisin pe laittaa rahoja tilille, ku osuu palkkapäivä kohdalle.

Back