• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motoristi ja Talvi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shikyo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin kurkkaamssa tallilla – XJ odottelee talliin ilmestyneen takahaarukan (olikin poka siistin näkönen ebay saksanmuuttaja) ja takarenkaan asentamista ja pientä kiillotusta ja paikkamaalausta muutenkin. RF odottelee eturengasta, kähvanlämppäreitä, nesteitä, öljyjä, suodattimia ja eturengasta. :orgmp: Kyl se täst!

Pikkuhiljaa se siirtyy siihen, että moottoripyöräily on yksi harrastus muiden joukossa. Toki mp näyttely saa poltetta pintaan ja tänäänkin on tullut selailtua foorumeita, matkatarinoita, yms. Ei se ajamisen himo mihinkään katoa, sitä vain oppii kontrolloimaan? Tai voiko.. jos ei voi, älkää kertoko sitä mulle, koska mä uskon tai luulen niin. :D
Mun mielestä me ollaan siinä hyvässä asemassa, ettei pyöräily arkipäiväisty. On jotain mitä odottaa... toiset odottaa hiihtokelejä ja hyvä syytä heittää mustikkasoppaa rinnuksille.. me sulaa tietä ja mäkäräisiä, yms. kypärähupun sisälle.

Nyt ompi hyvää aikaa kerätä "kylmäsietoa" niin ei sitten kylminä suomen kesäpäivinä palelluta paikkoja, yms. :D

Foto-DV3DOHHA.jpg

Foto-3HXYA7EF.jpg

Kypärä on kyllä ehdoton varuste avantouinnissa:jippikaijee:
Eiköhän sitä tänään tule taas lähdettyä tien päälle
2q2g6pz.jpg

Viimeksi muokattu:
Nukun :boring: jotta jaksan valvoa ... koko kesän :cruising: suunnittelen pukkilakki-kypärää :ohmy: ja ... muistelen menneitä sekä haaveilen ... tulevia :)

Joulupukki ja BMW.jpg

Kun lunta tulee tarpeeksi paljon on jokaisen mopoilijan syytä tarttua kolaan ja auttaa kevättä. Tässä porukalle "taistelu" mieltä, kyllä se kesä tulee... Kai? Klikkaamalla isommaksi.
600670_527715410583183_1045760248_n.jpg

Kun ei voinu valita minne syntyy, sit hankitaan vermeet siihen mitä haluaa tehdä...:grin:
Eli huomenna lyödään pärrä tulille ja mennään heittää lenkki..:orgmp::orgmp:

Täällä haaveillaan kans ympärivuotisesta kesäajokelistä, mutta todellisuuteen palattua tohtori tulille ja vaikka ajelemaan ympäri saimaata :jpstyle:

Eilen vertailin niitä kaikkia viittä hanskaparia joita on tähän mennessä kertynyt ja tulin siihen tulokseen, että Rukka-uskovaisuudessa saattaa olla totuuden siemen, tai ainakin siinä että halvalla ei saa hyvää paitsi jos se on alennuksessa.

Tänään katselin viimekesän mopoiluvideoita, niitä jotka eivät ole juutuubissa, vaikka ei niissä mitään sen vähemmän nössykkämäistä ole :smoking:

Kyllä polttelee...

Prkleen pitkä on talvi- ei mollukkaakaan ole taas ikiaikoihin nähty.:kääk:
Noh, onneks kohta on Heinon uuden putiikin avajaiset Lahes ja sit kohta on Päitsi ja sit melkeen onkin
vappu.:orgmp2:
t. pakkaskoomaiselta äijältä.:D

On tullut useampi tunti epäiltyä omaa mielenterveyttä, mutta ihan niinkuin joku olisi posottanut Ylöjärvellä kauppakeskus Elon suunnasta kohti Metsäkylää. Ajokkina harmaa/vaaleansininen HD Sportster tai vastaava :blink: Tapahtui siis tänään.

On tullut useampi tunti epäiltyä omaa mielenterveyttä, mutta ihan niinkuin joku olisi posottanut Ylöjärvellä kauppakeskus Elon suunnasta kohti Metsäkylää. Ajokkina harmaa/vaaleansininen HD Sportster tai vastaava :blink: Tapahtui siis tänään.

Elä suotta epäile. Työkaveri kertoi bonganeensa saman :grin:

Wanna be rockstar...

guitarsmash.jpg

Talvella naapuri kiroaa, kun olet kotona ja kesällä vaimo haukkuu kun et ole... Elä siinä nyt sitten !

mut eiköse tuo taustan pääväylä ollu sulana ?:blink:

:D :D Sen verran sula että kun tuolla mun 60 hv skeidalla kiihdyttää niin nastat vaan ropisee kun ne etsii sitä kitkakerrointa. Vaan kyllähän tuolla joku sekopää ajeli muutama päivä taaksepäin. Olen vain nössykkä. :dunno:

Aika sankari:respect::respect::respect:Itse,vaikka talviajan,ei tulisi mieleenkään lähteä ilman näitä rallinastoja liikkeelle.

Mites, paraniko vai paheniko kahvakuume? :D

Ei se siitä juuri muuttunut, kuume on päällä mutta vielä toistaiseksi ei tarvitse hyppiä seinille. :jippikaijee:

Äänenlaatu oli kyllä pirun hyvää. Huomattavasti kivempi katella ja kuunnella, kun ei särje ja rätise.. :thumbup:

Itseäni suunnattomasti harmittaa se että ryssin välikaapelin häiriösuojauksen josta johtuen tuohon muuten hyvälaatuiseen ääneen tuli häiriöääniä ja vissiin yhdessä kohdassa menee särölle kun seison suoraan pakoputken takana ja kaveri kaasuttaa. Tavoitteena on täydellinen ääni, muu ei kelpaa. :shoot:

Kyllähän sitä tänään jo töissä tuli sillä silmällä katseltua etelän sulia teitä... Pyörä vaan on vähän sellaisessa paikassa ettei sitä sulalle tielle kaatumatta taida saada :crash::grin: Noh, kyllä se kevät sieltä pikkuhiljaa tulee :p

Back