Tampere hohtokeilaa la 16.2.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäskö tulla käymään Tamperseessa? Jos kävis ekaks Rauhaniemen kansankylpylässä rentoutumassa ja sitten näyttäys kuinka keilat kaatuu, jos on kaatuakseen :p

Pahinta tuossa on matka, ei pituus vaan se hinta. Nyt ei oikein kehtais lähteä liftaamaan :)

Täältä ilmoittautuu 2.
Rauhaniemen kansanpesula on hyvä idea, pääsis puhtaana riehumaan keilojen kanssa.

Muutama päivä vielä aikaa ilmoittautua mukaan keilaamaan, rohkeasti mukaan vaan! :)

Hmm..pitäiskö lähtee täyttämään rännejä..äh enpä taida vaikka kuinka kivaa oliski :rakastunut:

Edit.

Maksutiedot on nyt lähetetty YV:llä osallistujille. Radoille tulee nyt porukkaa 4+3+3. Ensimmäisessä viestissä mainittua ratajakoa voitte halutessanne muuttaa paikanpäällä, kunhan tasainen ratojen täyttö muuten säilyy.

Viimeksi muokattu:
No niin, huomenna otetaan keiloista mittaa. Ja ehkä vähän keilaajistakin. :grin: Muistakaa olla ajoissa paikalla, niin ehditte rauhassa vaihtaa kengät ja valita sopivan pallon. Illan jatkosuunnitelmat ovat vielä jokseenkin auki, mutta eiköhän siinä jotain ajatuksentynkää kehkeydy illan aikana.

Me suunnittelemme käyvämme Rauhaniemen kansanpesulassa ennen keilaamista.

Aikatauluna veikkaisin noin 16.30-16.45 siellä.

Feel free to join :)

Ilmoittele tai laita tähän jatkoksi viestiä niin osataan huudella saunan ovella.

Muistakaa sit että sinne hallille on ehdittävä 1750:ksi.. aika tiukalta kuulostaa kylpemisaikataulu.. :kääk:

Mä taidan passata (olen kyllä vähän kahden vaiheilla, mutta nyt näyttää kohtuu vahvasti siltä). Eilen kävin saunomassa ja uimassa jo tuolla Kalevassa puoltoista tuntia nääs.. :)

Onko kellään halukkuutta safkata keilailun jälkeen? Tai ei sillä tietysti vielä väliä, voidaan valita paikka jossa saa sapuskaa halutessaan, muttei ole pakko..

Mulle kelpaa joku hyvä viikonloppumättö. Ei mitään liian fiiniä, mutta jotain perus rossoa parempaa.

Back