• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
TiCaBo verhoomo Vantaalla, Itellan pääterminaalin lähellä, Kehä3 ja Kalliosolan liittymä.

Kyseinen nainshenkilö yksi Suomen parhaita ajoneuvoverhoilijoita, mutta hinnat eivät ole taivaissa, kuten osalla on.
Tehnyt minulle monia verhoiluprojekteja autoista mopoihin.
Myös tehnyt monia Suomen näyttelyautoja ja nämä kyseiset autot olleet yleensä aina voitokkaita. Ihan näin referenssinä.

Pystyy luonnollisesti muotoilemaan penkin haluamaasi muotoon ja vaikka laittamaan lämmityksen siihen samalla. Samassa tilassa osaavat autosähköammattilaiset.

Suosittelen lämpimästi.

-Hessu

Mä komppaan. Tiiti on mm verhoillut mun edellisen veneen ja työnjälki on loistava. Passaa vaan varautua etenkin venemessujen aikaan että jononmuodostusta on ilmassa :;):

Noni. Eilen meni sitsi Tiitille laittoon. Mukavan tuntune likka ja ehdottoman ammattitaitoinen, osas ehdotella miten pitäis laittaa ja miten esim, takapuoli puutuis vähemmän ym. Saas nähdä mitä sieltä sit joskus aikanaan tulee ulos. Pitää varmaan laittaa pari kuvaa tänne ja kokemuksia.

Kiitos vaan, mutta taitaa olla liian suuri projekti tässä vaiheessa vuotta. Jos joltain löytyis alkuperäiset työkalut ja matkustajan kahvat niin voisin ostaa pois, aseveli hintaan.:p
Mulla on alkuperäinen työkalusarja tarpeettomana. Matkustajan kahvatkin oli, mutta ne menivät jo. Asevelihinnasta voidaan keskustella... ...jos olet rannikkotykkimiehiä! :;):
Niin, ja Sumekon suomenkielinen käsikirjakin löytyy. Korjaamokäsikirjasta en raaski luopua.

Kypärä kun näytti ja kauneimmat päivänsä eläneen niin asialle pitää jotain yrittää tehdä tästä lähdetiin ja tähän päädytiin. Jatkoa seuraa joku päivä kun taas tallille kerkiän

Mulla on alkuperäinen työkalusarja tarpeettomana. Matkustajan kahvatkin oli, mutta ne menivät jo. Asevelihinnasta voidaan keskustella... ...jos olet rannikkotykkimiehiä! :;):
Niin, ja Sumekon suomenkielinen käsikirjakin löytyy. Korjaamokäsikirjasta en raaski luopua.

Kiitos Ripleylle työkalusarjasta ja omistajan käsikirjasta, edelleen hakusessa matkustajan kahvat. Ostaisin myös mustat kytkin ja jarru kahvan. Ja edelleen aseveli hintaan:right:.

Kiitos Ripleylle työkalusarjasta ja omistajan käsikirjasta, edelleen hakusessa matkustajan kahvat. Ostaisin myös mustat kytkin ja jarru kahvan. Ja edelleen aseveli hintaan:right:.

Ai niin juu multa löytyy noi kahvat jostain. Paa tarjousta maililla sikiviki(at)nic.fi

Jaahas, sais sit pikkuhiljaa noi lumet häipyä niin pääsis testaileen navia ja kahvanlämppäreitä...:boring:

Viime vuonna tähän aikaan pyöräkuume oli pahimmillaan ja maaliskuun viimeisellä viikolla suorittelin jo koeajoja, seurauksella että maaliskuun vimppana minustakin tuli Rexeri... :thumbup:

Jaahas, sais sit pikkuhiljaa noi lumet häipyä niin pääsis testaileen navia ja kahvanlämppäreitä...:boring:

Viime vuonna tähän aikaan pyöräkuume oli pahimmillaan ja maaliskuun viimeisellä viikolla suorittelin jo koeajoja, seurauksella että maaliskuun vimppana minustakin tuli Rexeri... :thumbup:

Elämä on :D.... ja usein naurettavan pienestä kiinni.

Itse olen jostain omituisesta ja sairaalloisesta syystä sielultani aina ollut
"Kawboy", mutta olen sitten jatkuvasti nainut naapurin "Susannaa".... ja Suikka on ollut näpeissä :doh:

Viimeksikin kävi niin, että tuskan ollessa sietämätön.... loppusyksystä 2007, tein päätöksen että
nyt ostan Rexerin :thumbup:.

Noh.... ei ollut enää yhtään laitetta kellään nurkissa ja odotusarvo sille, että olis ehtinyt vetää
moisen neweksen kilpiin ennen vuoden vaihdetta olivat aika huonot.....

Taas sitä sitten Suzy Q lähti soimaan :D.

Ei siinä mitään... Soiva peli ja jokaisen 9.990 ekumeenisen rahayksikön arvoinenhan se....
Mutta että piti taas... ihmiselle näin.... :D.

Kun tuo B-Kinky tuli tuohon vielä lisäksi pötköttelemään.... alkaa peli olla menetetty :blink:.

Seuraava rasti lienee sitten ankara arvonta legendaarisen Katanan ja 750 GT:n välillä.... :kääk:.

Sairautensa kullakin.

Moi Rexerit

Rexistä ja muutenkin MP-harrastuksesta kun olen joutunu luopumaan niin ois myynissä asevelihintaan
muutamia Rexin osia vielä jäljellä jos vaikka varalle haluais joku ostaa!!

Eli

Zrx vasen peili alkuperäinen
Zrx Mittariston alle tuleva suojamuovi alkuperäinen
Zrx jalkatappeja muutama ,käy muihinki
Zrx parkkivalon pohja etukatteeseen .lasi puuttuu alkuperäinen

Kuvia voin ottaa jos ostaja löytyy !!

Oisko 25e kaikista

Ja muutakin tarviketta tuolta http://www.tori.fi/vi/5304654.htm

Nämäkin vain 25e

Ja pukitkin löytys tuolta http://www.tori.fi/vi/4737764.htm

Vain 55e

Keminmaassa

04sataa 9174kaks4

Myös Kunnon ajovarusteita löytys hyvässä kunnossa !

http://www.nettivaraosa.com/ajovarusteet/1498394

:orgmp:

Kerkis tallilla piipahtamaan tänään ja heräshän se peto talviuniltaan. ja siinä samassa kypärä edistyi viimeinen kerros maalia ja lakka puuttuu seka pikku mausteet jonka tallin maalari uhkas pintaan laitella.

Viimeksi muokattu:
Helwetin Fiessbuuk!

Viteoo ei saatavilla, tai jotain muuta scheissee.

Kaikki ei oo Helwetin Feissbuukissa. Juutuubii kehiin :häähää:

-Hessu-

Näätisti ottaa happea :orgmp:

Oma Zetku nukkuu vielä laturin nokassa tallilla.
Öljyt ja muut nesteet vaihtoon ensi kuussa ja sitten herätellä oma peto.

Alkaahan tuo aurinko jo kehittämään tätä ajokuumetta...

-Hessu-

pitää viellä samin autopajalla käyttää rullilla ja säädöissä sit se rupeis olemaan valmiina kesän rientoihin

Kerkis tallilla piipahtamaan tänään ja heräshän se peto talviuniltaan. ja siinä samassa kypärä edistyi viimeinen kerros maalia ja lakka puuttuu seka pikku mausteet jonka tallin maalari uhkas pintaan laitella.

Voikko kertoo ton Limen värikoodin? Koitin tankata tuosta aikaisemmin tulleesta linkistä, mutta kun ei jummarra sitä, niin ei jummarra...:tyhmäminä:

kawa 153 lukee purkin kyljessä. ja deco väristä hain helsingistä. valkosen pohjamaalin päälle käski vetämään

Back