lappis
New member
tekis mieli muuttaa S malli R malliksi, onko kukaan tehnyt. Onko hankala projekti?
Löytyy R mallin valo/etukate ja mittaristo.
Saa ostaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tekis mieli muuttaa S malli R malliksi, onko kukaan tehnyt. Onko hankala projekti?
TiCaBo verhoomo Vantaalla, Itellan pääterminaalin lähellä, Kehä3 ja Kalliosolan liittymä.
Kyseinen nainshenkilö yksi Suomen parhaita ajoneuvoverhoilijoita, mutta hinnat eivät ole taivaissa, kuten osalla on.
Tehnyt minulle monia verhoiluprojekteja autoista mopoihin.
Myös tehnyt monia Suomen näyttelyautoja ja nämä kyseiset autot olleet yleensä aina voitokkaita. Ihan näin referenssinä.
Pystyy luonnollisesti muotoilemaan penkin haluamaasi muotoon ja vaikka laittamaan lämmityksen siihen samalla. Samassa tilassa osaavat autosähköammattilaiset.
Suosittelen lämpimästi.
-Hessu
Mä komppaan. Tiiti on mm verhoillut mun edellisen veneen ja työnjälki on loistava. Passaa vaan varautua etenkin venemessujen aikaan että jononmuodostusta on ilmassa![]()
Löytyy R mallin valo/etukate ja mittaristo.
Saa ostaa
Mulla on alkuperäinen työkalusarja tarpeettomana. Matkustajan kahvatkin oli, mutta ne menivät jo. Asevelihinnasta voidaan keskustella... ...jos olet rannikkotykkimiehiä!Kiitos vaan, mutta taitaa olla liian suuri projekti tässä vaiheessa vuotta. Jos joltain löytyis alkuperäiset työkalut ja matkustajan kahvat niin voisin ostaa pois, aseveli hintaan.![]()

Mulla on alkuperäinen työkalusarja tarpeettomana. Matkustajan kahvatkin oli, mutta ne menivät jo. Asevelihinnasta voidaan keskustella... ...jos olet rannikkotykkimiehiä!
Niin, ja Sumekon suomenkielinen käsikirjakin löytyy. Korjaamokäsikirjasta en raaski luopua.
.Kiitos Ripleylle työkalusarjasta ja omistajan käsikirjasta, edelleen hakusessa matkustajan kahvat. Ostaisin myös mustat kytkin ja jarru kahvan. Ja edelleen aseveli hintaan.

Jaahas, sais sit pikkuhiljaa noi lumet häipyä niin pääsis testaileen navia ja kahvanlämppäreitä...
Viime vuonna tähän aikaan pyöräkuume oli pahimmillaan ja maaliskuun viimeisellä viikolla suorittelin jo koeajoja, seurauksella että maaliskuun vimppana minustakin tuli Rexeri...![]()

.
.Ai niin juu multa löytyy noi kahvat jostain. Paa tarjousta maililla sikiviki(at)nic.fi