MotOrg ry:n jäsenmaksut vuodelle 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Makeka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saattasipa kiinnostaa myös allekirjoittanutta.

...sikälimikäli mukaan saapi tuppautua :)

Seuraava ja järjestyksessään tämän vuoden toinen jäsenkorttitoimitus lähtee korttipainoon ensiviikolla. Ensimmäisessä erässä kortit lähtivät jäsenprofiilissa näkyviin osoitetietoihin jotka monen osalta olivat vanhentuneet. Koodarimme työstää parhaillaan kauppaa siten että kortit lähtevät jatkossa ostotapahtuman yhteydessä annettuun osoitteeseen.

Joka tapauksessa omat sähköposti- ja katuosoitetietonsa kannattaa tarkistaa ja pitää ajan tasalla omassa käyttäjäprofiilissa. Kokouskutsut ja muut yhdistyksen tiedotteet lähtevät siinä annettuihin tietoihin. Omat tiedot voit tarkistaa klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun ylälaidassa ja valitsemalla "Muokkaa" välilehti. Muista tallentaa muokatut tiedot sivun alalaidasta.

^
1.3. kiinnostaa tietää, vieläkö ollaan tuhannen paremmalla puolella.

Aika hyvin odotusten mukaan mennään, mutta tonniksi ei taivu. Jäsenmäärä ylittää edellisvuoden luvut usein vasta ajokauden lopussa.

Milloin postiluukku kolahtaa? Olen vasta pari viikkoa odotellut, mutta kun ei malttaisi enää.

Toki on vielä auki, mihin sen hienon örkkitarran saa liimattua - monta ehdokasta on kiikarissa kunhan kelit sallii koeajot...
:paikallatuulee:

Nyt kolahti! :jippikaijee: Hieno kortti!

Yksi ensimopoehdokas meinasi lähteä mukaan viikonloppuna, mutta pihiys iski viime metreillä. Ehkä pääsisäiseksi saan edukkaan pärpättimen hommattua jos kelit taas sallisi. Sais örkkitarra sitten sopivan paikan.

Tulipas tuo taas ostettua. Jos sitä olis karvan uskottavampi kouluttaja kun on sentäs edustamansa puulaakin jäsen. :;):

Maksoin näin vikana päivänä! Saattaa olla, että olen maksanut sen aiemminkin, mutta....ei se mitään! On sitä huonompaankin rahaa tullut laitettua! :D

Tietokilpailukysymys. Ekana oikein vastanneelle mainetta ja kunniaa sekä vaikka kaffetkin voin tarjota. Kuka v.2013 kortissa kurvaa?

Hallitus, ratavastaavat ja kouluttajat, teillä on tarpeeksi mainetta ja kunniaa jo ennestään, joten olkaa vaiti.

Olin tähän mennessä ollut vahvasti sitä mieltä, että minähän se siinä. Nyt kun katsoin tarkemmin, niin eipä olekaan. Mul on eri merkkiset saappaat.

Back