MotOrg ry:n jäsenmaksut vuodelle 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Makeka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Katselin korttia kirkkaassa valossa etsien tunnistettavia yksityiskohtia.
Aluksi en löytänyt mitään, mutta jonkin ajan päästä huomasin, että siinä olen minä itse.
Ainakin nimi ja nicki näkyy tarkasti tihrustaessa, jopa jäsennumero. Pyörä näyttää oudolta, mutta kuvaaja on ilmeisesti saanut "poltettua" otoksen, kun on niin valkoinen.:sad:

Tietokilpailukysymys. Ekana oikein vastanneelle mainetta ja kunniaa sekä vaikka kaffetkin voin tarjota. Kuka v.2013 kortissa kurvaa?

Hallitus, ratavastaavat ja kouluttajat, teillä on tarpeeksi mainetta ja kunniaa jo ennestään, joten olkaa vaiti.

Kuvaajaa ei rajattu pois :;): Siispä kuvassa on... no enpä paljastakaan :grin:

Tumehan se taitaa kuvassa olla. Vähän joutu kyllä selaamaan Streethawkin galleriaa.

Ihan näytti pyörän väreistä et meidän -Anu- se siinä menis mut sit muistinkin et eihän se ole sillä vielä ehtiny ajaa metriäkään :grin:

Eikö oikeasti kukaan? Näinkö nopeasti katoaa maine ja kunnia?

Oli pirun vaikeeta kun en a) oo nähny vielä korttia, b) kielsit osallistumasta. :D

Tumeettihan heiluu muuten myös erään Apparan päivänä kuvatun videon päätähtenä, showmies kun on. ;)

Edit. Kuinkahan moni muistaa mädärin (myöskin vuoden orggilainen) parin vuoden päästä jos ei raahaudu radalle takas ennen sitä?

Moro tiedustelisin että koska voin suurinpiirtein alkaa odotteleen jäsenkorttia. 28.2 jäsenyys maksettu

en mä mikään hätähousu oikeesti ole :D

Katellaan tuossa keväämmällä, että mitä sitä keksii. Vois tietty laittaa kriteeriks kurssille pääsyyn vaikka pinkin kypärän niin ei ois niin kova tunku sekaan.

Pinkki kypärä, hep :jippikaijee: Minne mä ilmottaudun? Jäsenmaksuki maksettu aaaaikapäivii sitten :)

Tarkistatko ekana etusivulta painaen omaa nickiä -> tilaukset välilehti; näkyykö jäsenyys ostettuna tai onko maksu mennyt tililtä. Sitten viestiä yllapito at moottoripyora.org ja homma hoituu.

Back