• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

fireblade -08 takajalkatapit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaanih
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jaanih

New member
Hommasin tommose 08 bladen ja siinä ei ollut taka tappeja paikallaan. Eilen ne oli tarkotus asentaa, mut ei ne sit menekkään sinne ihan heittämäl Ongelmaa tuottaa suuresti kuskin penkin alla oleva muovisuojus jossa on akku ja sulakkeet, en saa sitä yksinkertaisesti irti. Takaosa on irti mutta moottorin puolelta joku jumittaa pahasti. jos joltain sais vähän vinkkii/neuvoo ni apu otettais nöyrästi vastaan.:respect:

Itse en noita irroittanut, mutta kyselen jospa kaveri joka teki sen muistaa ja pystyy auttamaan.
Kannattaa samalla harkita, jos ostat siihen siirtopalat ja asennat ne. Voi sitten jatkossa ottaa pois ja laittaa takaisin helposti.

On muuten kohtalaisen vittumainen homma - olen irrottanut. Paras menetelmä lienee imuroida se 500 Mb factory repair manual jos haluaa, että kaikki muovikilkkeet säilyvät ehjänä.

On muuten kohtalaisen vittumainen homma - olen irrottanut. Paras menetelmä lienee imuroida se 500 Mb factory repair manual jos haluaa, että kaikki muovikilkkeet säilyvät ehjänä.

Se huolto/korjaamokäsikirja kannattaa ehdottomasti imuroida tuolta jenkki-palstalta myös.

Itse en noita irroittanut, mutta kyselen jospa kaveri joka teki sen muistaa ja pystyy auttamaan.
Kannattaa samalla harkita, jos ostat siihen siirtopalat ja asennat ne. Voi sitten jatkossa ottaa pois ja laittaa takaisin helposti.

osaaks sanoo ketä noit paloi myis?

Ainakin Sato racing/Rear hooks. Myydään Street ja Racing mallia. Siinä ohje kuvassa Racing malli. Haku sana: Rear Hooks
Myykö kukaan suomessa, ei minulla tietoa.

Ero on siinä että Sato racing hookseissa ei ole kiinnitystä jalkatapeille ja street hookseissa on.

Yllä oleva saattaa pitää paikkansa. Ainakin Street mallissa on valmiissa rei'issä kierteet ja Racing mallissa jotkut reiät.

Tämä sieltä sivuilta. Joku on "tee se itse" ja tekee tämän mitoituksen mukaan "rear hooks" palikat.
http://www.1000rr.net/forums/attachment.php?attachmentid=45988&d=1295893047

Oli siellä myös vielä yksi ohje. Tyhjennä se muovikaukalo akusta ynnä muusta roinasta ja poraa reijät sisältäpäin siihen koteloon niiden pulttien kohdille, asenna jalkatapit, tulppaa reijät ja asenna roinat takaisin.

Yllä oleva saattaa pitää paikkansa. Ainakin Street mallissa on valmiissa rei'issä kierteet ja Racing mallissa jotkut reiät.

Tämä sieltä sivuilta. Joku on "tee se itse" ja tekee tämän mitoituksen mukaan "rear hooks" palikat.
http://www.1000rr.net/forums/attachment.php?attachmentid=45988&d=1295893047

Oli siellä myös vielä yksi ohje. Tyhjennä se muovikaukalo akusta ynnä muusta roinasta ja poraa reijät sisältäpäin siihen koteloon niiden pulttien kohdille, asenna jalkatapit, tulppaa reijät ja asenna roinat takaisin.

noi toi reikien poraaminen kävi kyl mieles

Back