Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen tilannut kyllä, mutta tarkoitusella EU:n sisältä välttääkseni tullit. Aika iso osa tuottesita löytyy myös englannista tai vaikkapa saksasta. Jenkeistä on niin ikään suht hankalaa löytää E-tyyppihyväksyttyjä tuotteita. Josta tosin itse paskat nakkaan mutta aika monelle se tuntuu olevan ydinkysymys.
mikä pyörä???
katoppa tuolta...
http://www.ebay.co.uk/sch/Motorcycle-Parts-Accessories-/14780/i.html?_from=R40&_nkw=cobra+exhaust
Utelias kyseleepi, näinkö se menee...?
Ebay:n kautta jenkeistä saisi PC3:n hintaan 309,95$. Siihen postitus 39,95$.
Tällöin tullaushinta olisi 349,90$ eli 257,39€.
Siihen tulli (joka on mp osissa kuulemma) 3,7%. Silloin oltais 266,91€.
Päälle ALV 24% niin hinta ois 330,97€.
(Sama osa esim Storm'illa 385€)
Näinkö se siis menee?
Firma ois atvgalaxy.com. Onko kukaan kuullutkaan semmoisesta vai oisko peräti kokemuksia putiikista?
)... ite olin ainaki tyytyväinen kyseiseen puljuun toimitus aika oli muistaakseni n.4 viikkoa...Utelias kyseleepi, näinkö se menee...?
Ebay:n kautta jenkeistä saisi PC3:n hintaan 309,95$. Siihen postitus 39,95$.
Tällöin tullaushinta olisi 349,90$ eli 257,39€.
Siihen tulli (joka on mp osissa kuulemma) 3,7%. Silloin oltais 266,91€.
Päälle ALV 24% niin hinta ois 330,97€.

Papereissa olevalla summalla ei ole mitään arvoa tullin näkökulmasta. Eikä sillä onko rasti "gift" ruudussa tai ei. Ei ne siellä tyhmiä ole, sieltä kulkee melkoinen läjä paketteja joka päivä, ja ovat tasan tietoisia että lähes joka paikassa voi itse kertoa minkä summan haluaa paketin kylkeen. Tuntuu kyllä että USA paketit voi tulla joskus läpi suoraan, kiinapaketit jääkin sitten aika hyvällä todennäköisyydellä tulliin. Kuuliainen kansalainen tekee toki siitä huolimatta tulliselvityksen omatoimisesti.![]()