Lauri12
New member
Pyörä on tallissa odottamassa ensi kesää ja uusia seikkailuja! Joten nyt on siis aika alkaa suunnitteleen ensi kesän lomareissua.
Haaveena tehdä 1-2 viikon reissu kaverin kans kahdella pyörällä. kotimaata tuli kierrettyä tänä kesänä ja vähän ehti ruotsin puolella käymään.
Ensi kesän reissu on tarkoitus tehdä pääpiirteittäin näin:
Oulu-Helsinki-Tukholma-Haaparanta-Oulu
Ja homman nimi on se että tämä kesä oli mun elämäni ensimmäinen motoristi kesä. eli kokemusta on yhdeltä kesältä. kilometrejä tuli tasan 10000km.
Kysymyksiä siis riittää:
Onko jotain erityistä mitä täytyy ottaa huomioon jos tuollaisen reissun tekee?
Ajetaan siis etelä ruotsista haaparantaan...kokemuksia mukavista reiteistä otetaan ilolla vastaan.
Samoin yöpaikka kokemuksia olis kiva kuulla.
Uskoisin että ihan tällaiset perusasiat on kunnossa eli pyörät pitää olla kunnossa ja työkaluja matkassa...ja vakuutukset niin pyörällä kuin itselläkin kunnossa.
jos on joku valmis ketju jossa on tarinaa ja yleistä juttua ruotsista niin kertokaa. ja tiedän että olen aika ajoissa liikenteessä mut hyvin suunniteltu on puoliksi tehty!
kiitos ja anteeksi
Haaveena tehdä 1-2 viikon reissu kaverin kans kahdella pyörällä. kotimaata tuli kierrettyä tänä kesänä ja vähän ehti ruotsin puolella käymään.
Ensi kesän reissu on tarkoitus tehdä pääpiirteittäin näin:
Oulu-Helsinki-Tukholma-Haaparanta-Oulu
Ja homman nimi on se että tämä kesä oli mun elämäni ensimmäinen motoristi kesä. eli kokemusta on yhdeltä kesältä. kilometrejä tuli tasan 10000km.
Kysymyksiä siis riittää:
Onko jotain erityistä mitä täytyy ottaa huomioon jos tuollaisen reissun tekee?
Ajetaan siis etelä ruotsista haaparantaan...kokemuksia mukavista reiteistä otetaan ilolla vastaan.
Samoin yöpaikka kokemuksia olis kiva kuulla.
Uskoisin että ihan tällaiset perusasiat on kunnossa eli pyörät pitää olla kunnossa ja työkaluja matkassa...ja vakuutukset niin pyörällä kuin itselläkin kunnossa.
jos on joku valmis ketju jossa on tarinaa ja yleistä juttua ruotsista niin kertokaa. ja tiedän että olen aika ajoissa liikenteessä mut hyvin suunniteltu on puoliksi tehty!
kiitos ja anteeksi

Naantali-Kapellskär on halvempi, eikä tarvis taiteilla Tukholman ruuhkissa.
)