MotOrg jäsenyys 2013?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Setämies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Älkääpä hätäilkö. Kunhan kotiudun takaisin Suomeen ja ehdin kaikki kasautuneet työtehtävät purkaa pois ja hoitaa muutaman muun asian alta, yritän oikaista tuon teippausasian niiden osalta jotka ilman ovat jääneet. Eihän se ole kiva jos iliman jää. Lupaan tehdä voitavani, katsotaan mihin se riittä :thumbup:

Ps. Viikkarin risteilylahjakortteja oli ihan alkuperäisenkin tiedotteen mukaan tuhannelle ensimmäiselle ja se raja poikkastiin jo aikaa sitten kun vahvat lumet olivat vielä maassa. Toki postitusfirman väen kellot olisivat voineet soida siinä vaiheessa kun tuo raja rikottiin mutta tällä kertaa näin. Aiheesta on kyllä tiedotettu ihan virallisestikkin. Pahoittelen jos joku on väärinymmärtänyt asian.

Täällä myöskin ylimääräinen lahjakortti jollekin halukkaalle.

Itte en kortin voimassa olon aikana mitenkään täältä Kuopiosta asti ennätä risteilemään, joten kortti matkaa postin välityksellä jollekin halukkaalle oikein mielellään. Parempi kai se on hyötykäyttöön saada kuin saunan sytykkeeksi?

Edit: Meni jo...

Täällä myöskin ylimääräinen lahjakortti jollekin halukkaalle.

Itte en kortin voimassa olon aikana mitenkään täältä Kuopiosta asti ennätä risteilemään, joten kortti matkaa postin välityksellä jollekin halukkaalle oikein mielellään. Parempi kai se on hyötykäyttöön saada kuin saunan sytykkeeksi?

Loistava osoitus oikeasta .ORG! Hengestä !

Juu ei tässä minnekään porauslautalle nyt jouda. Yhteystiedot yksityisviestinä niin aistikas merellinen elämysmatka on sinun. Nopein käsi voittaa.

EDIT: Meni jo!

No siis noi viikkarin lahjakortit on yksi tyhjän kanssa. Noita ilmaisia/about ilmaisia tulee jatkuvasti toimistolle. Ton tarran voisi ehkä laittaa pyörään kiinne;)

No siis noi viikkarin lahjakortit on yksi tyhjän kanssa. Noita ilmaisia/about ilmaisia tulee jatkuvasti toimistolle. Ton tarran voisi ehkä laittaa pyörään kiinne;)

Tällaiset lausunnothan ne juuri aiheuttavat tukijoiden ja yhteistyöyritysten vyöryn kaikkien jäsenien iloksi...

Juu ei tässä minnekään porauslautalle nyt jouda. Yhteystiedot yksityisviestinä niin aistikas merellinen elämysmatka on sinun. Nopein käsi voittaa.

Kuin myös. Eka yli tuhannes joka ilmoittellee itsestään yv:llä saa risteilylipun.

Niin. Ja toisaalla toimistonpöydällä lojui MM-lätkän VIP-aitiolippuja. Jäivät käyttämättä, kun porukka meni mielummin kotiin ja veti punkkua villasukat jalassa.

Enemmistö ihmisistä, ja todennäköisesti myös MotOrg-jäsenistöstä, on kuitenkin Ihan Tavallisissa Työpaikoissa, joissa ei jaeta kaikenlaisia pilettejä vaivaksi asti. Ja sen vuoksi enemmistö myös arvostaa tämmöisiä jäsenetuja. Ja kun niitä käytetään, meillä on myös jatkossa yhteistyökumppaneita.

Älkääpä hätäilkö. Kunhan kotiudun takaisin Suomeen ja ehdin kaikki kasautuneet työtehtävät purkaa pois ja hoitaa muutaman muun asian alta, yritän oikaista tuon teippausasian niiden osalta jotka ilman ovat jääneet. Eihän se ole kiva jos iliman jää. Lupaan tehdä voitavani, katsotaan mihin se riittä :thumbup:

Ps. Viikkarin risteilylahjakortteja oli ihan alkuperäisenkin tiedotteen mukaan tuhannelle ensimmäiselle ja se raja poikkastiin jo aikaa sitten kun vahvat lumet olivat vielä maassa. Toki postitusfirman väen kellot olisivat voineet soida siinä vaiheessa kun tuo raja rikottiin mutta tällä kertaa näin. Aiheesta on kyllä tiedotettu ihan virallisestikkin. Pahoittelen jos joku on väärinymmärtänyt asian.

Minulla myös oli kotona Keskiviikkona odottamassa ensimmäinen "ORG" kortti, kun tulin reissusta.

Mutta tarra/t puuttuivat vaikka kuinka luin kirjettä ja ravistin kuorta:cruising:

Tarraa voisi harkita pyörään tai kypärään, jos sellaisia jostakin saamaan:jippikaijee:

Mutta tarra/t puuttuivat vaikka kuinka luin kirjettä ja ravistin kuorta:cruising:

Tarraa voisi harkita pyörään tai kypärään, jos sellaisia jostakin saamaan:jippikaijee:

Itse asiassa, mulle tuli myös lahjuskortti, kiitos siitä, mutta mitään tarroja ei silloin kirjeessä ollut.

mä voisin kans lahjoittaa mun viikkarin kortin en ehdi lähteen risteilylle. yv:tä mulle joka tarvii kortin ennemmin annan tarvitsevalle :)

Itselläni ei ole liittymisestä aikaa kulunut kuin viikon verran, mutta silti odotus kortille ja mahd.tarralle on kova :) kuinkas kauan korttia yleensä joutuu odottelemaan?

Täältä löytyy myös Espoon suunnalta yksi kappale risteilylahjakortteja jollekin tarvitsevalle.

Back