• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Trumppa koeajopäivät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Motohtori

New member
Trumppa koeajopäivät

Motoboxilla pääsi kokeilemaan laajalti eri trumppa malleja. Itse ajoin Ison Explorerin,Tiger sportin jaTrophyn.
Explorer on ison miehen peli. Allekirjoittaneelle 184cm pitkäjalkaiselle ergot kunnossa. Rento ajoasento,kiva penkki ja sopivan tilava polvikulma. Koneessa kiva luonne ja äänet Arrow putkella. Vaihteisto asiallisen napakka. Tuulen suojaa kohtalaisesti ylävartalolle pää jää tuuleen. Pitkälle maantiematkalle kelpo peli, jäykkä jousitus ei maastoon omiaan.
Tiger sport kiva urban sport. Kiva kone kivat ergot. vähän hajuton ja mauton.
Uusi Trophy matkalehmä. Leppoisa ajoasento. Poppikoneet soi kivasti. näytölle saa kaikenlaista kivaa infoa. Moottori pitää erikoista ääntä matalilla nopeuksilla tasoittuu ajossa. Tuulisuoja ok Kohtuu kevyt käännellä. Ei oikein auennut tämän pyörän idea mulle. Jotenki karhea kokonaisuus ja vanhanaikaisen tuntuinen.
Näistä suosikiksi osoittautu iso Explorer.
Uusi gessu oli kuitenkin kivenpi. Vielä uusi Capo pitää testata.

Motoboxilla pääsi kokeilemaan laajalti eri trumppa malleja. Itse ajoin Ison Explorerin,Tiger sportin jaTrophyn.
Explorer on ison miehen peli. Allekirjoittaneelle 184cm pitkäjalkaiselle ergot kunnossa. Rento ajoasento,kiva penkki ja sopivan tilava polvikulma. Koneessa kiva luonne ja äänet Arrow putkella. Vaihteisto asiallisen napakka. Tuulen suojaa kohtalaisesti ylävartalolle pää jää tuuleen. Pitkälle maantiematkalle kelpo peli, jäykkä jousitus ei maastoon omiaan.
Tiger sport kiva urban sport. Kiva kone kivat ergot. vähän hajuton ja mauton.
Uusi Trophy matkalehmä. Leppoisa ajoasento. Poppikoneet soi kivasti. näytölle saa kaikenlaista kivaa infoa. Moottori pitää erikoista ääntä matalilla nopeuksilla tasoittuu ajossa. Tuulisuoja ok Kohtuu kevyt käännellä. Ei oikein auennut tämän pyörän idea mulle. Jotenki karhea kokonaisuus ja vanhanaikaisen tuntuinen.
Näistä suosikiksi osoittautu iso Explorer.
Uusi gessu oli kuitenkin kivenpi. Vielä uusi Capo pitää testata.

Kymiläinen, oletko ajanut Thunderbirdiä tai Stormia ja jos olet niin mikä oli fiilis?

Itse testasin viime kesänä Exploria puoli päivää ja eka fiilis oli mikä traktori mutta lopussa aloin ymmärtää kyseistä pyörää.
Aloitus tunnelmaa vaikuttaa hiean että oma mopo on Speed Triple:grin:

Kymiläinen, oletko ajanut Thunderbirdiä tai Stormia ja jos olet niin mikä oli fiilis?

Itse testasin viime kesänä Exploria puoli päivää ja eka fiilis oli mikä traktori mutta lopussa aloin ymmärtää kyseistä pyörää.
Aloitus tunnelmaa vaikuttaa hiean että oma mopo on Speed Triple:grin:

Viime vuonna Thunderbird kokeiltu. Paras ajamani custom,mutta mulle ei vaan vielä olleenkaan avautunut customin idea. Ei tehoja, ei ajo-ominaisuuksia. Musta mp fiilis tulee siitä kun tietää, että pyörästä ei ole vauhti kiinni vaan miehestä. :;):

Viime vuonna Thunderbird kokeiltu. Paras ajamani custom,mutta mulle ei vaan vielä olleenkaan avautunut customin idea. Ei tehoja, ei ajo-ominaisuuksia. Musta mp fiilis tulee siitä kun tietää, että pyörästä ei ole vauhti kiinni vaan miehestä. :;):

Customi / Cruiseri on ollut mielessä mutta tänä keväänä olen myös lukenut seikkailupyörien vertailuja.
Uuden Ison Gessun koeajo voisi olla myös silmiä aukaiseva kokemus:cruising:

Mikä Sinua on näissä seikkailupyörissä sytyttänyt kun toisaalta arvostat "paukkua" pyörässä?

Customi / Cruiseri on ollut mielessä mutta tänä keväänä olen myös lukenut seikkailupyörien vertailuja.
Uuden Ison Gessun koeajo voisi olla myös silmiä aukaiseva kokemus:cruising:

Mikä Sinua on näissä seikkailupyörissä sytyttänyt kun toisaalta arvostat "paukkua" pyörässä?

Kotinurkkien asfaltit koluttu reviiri kasvais sorarassilla ja matkailukin onnistuisi:orgmp:

Iso Explorer ajettu eile. Kommentit 181/81 kokoiselta ovat, että erittäin hyvä kokonaisuus yleispyöräksi ja reissuun kun vaihtaa siihen Arrown putket ja säätää sen tuulenohjaimen kohdalleen. Oli meinaan melkoisen äänekäs jo alle satkun vauhdeissa. Kovempaa ajaessa sekin tasoittui "normi" tasolle.

Vetoja tuollaiseksi ihan hyvin. Teho tulee niin tasaiseen parista tonnista punarajalle että melkein liiankin hajuton ja mauton. Tosin putkistolla tuota saa korjattua niin äänet ovat sellaiset kuin kuuluu olla. Kaverin Triplessa kivat kolmosen soundit juurikin tuolla pienellä putkistomodauksella.

Ajoasento todella hyvä ja uskon että jaksaa vetää pitkiä siivuja. Siinä voisi olla seur pyörä. Kaikenkaikkiaan erittäin mieluisa tuttavuus. Love it! :orgmp:

Back