• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kaksi letkaa, samat stopit la 29.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naakka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Naakka

MC Mettäläiset
Lähtö siirretty sunnuntaiksi!
Kesäkuun viimeinen viikonloppu?? Löytyiskö muilta vetureilta vapaata? Jos koottaisiin kaksi letkaa? Rookie/hidas letka ja norrmi TM-letka samoilla reiteillä ja taukopaikoilla? :jippikaijee:

E: siis mä vetäisin ton hitaan rookieletkan ja se joku ton toisen?

Lähtö Liedon Shell klo 13 su 30.6. Kaksi letkaa; rookie ja normi TM. Jajuntun vetää normiletkan ja allekirjoittanut rookien...retken pituus suunnilleen 170 km. Yhdellä täys-stopilla vedetään; poislukien alku- ja loppusumpit, sekä letkan kokoamiset.
Kiitsa jajuntunille reitin suunnittelusta, kun en itse kerkiä :) :polonen:

https://maps.google.fi/maps?q=Shell+Lieto,+Ajurintie,+Lieto&hl=fi&ll=60.501878,22.462707&spn=0.016842,0.055747&sll=60.3047,22.14905&sspn=4.339384,14.27124&oq=Lieto+Shell&hq=Shell+Lieto,&hnear=Ajurintie,+Lieto&t=m&z=15&layer=c&cbll=60.503116,22.460132&panoid=TmBcGR4dQVlEgt_H9BtqCA&cbp=12,257.88,,0,22.03

Kyselyä laitettu TurkuMiitin vakivetureille. Tämä hidas letka toteutuu kesäkuun viimeisenä viikonloppuna, joko samoilla reiteillä normi TurkuMiittin retken kanssa. Tai ihan omana reissunaan. Seuraa ketjua, ja tämä on todellakin hidas reissu, jossa otetaan uudet letkailijat huomioon :)

Aika ja lähtöpaikka tarkennetaan lähempänä ajankohtaa. Mut kesäkuun viimeinen vkl :thumbup:

Eikös noi vakiveturit ole alpeilla kesäkuun lopussa kun juhannusviikolla lähtevät.

Wääks. En muistanu. Mut haittakse? Kai joku miespuolinen tosi hitaan letkan jatkoks silti lähtee? Siis toi yks kysely....mulle ihan sama. Hitaan letkan vetäsen jos sille kysyntää löytyy, letkailijat saa olla ihan mitä vaan. Prätkällä kuiteski :grin:

Jos vetästään kaks letkaa silti. Ooot vesku sen nopeen letkan vaturi ja mä hitaan.? Voi kyl onnistua yhtenäkin letkana?

Yksärinä? HÄ? :grin:

Jos vetästään kaks letkaa silti. Ooot vesku sen nopeen letkan vaturi ja mä hitaan.? Voi kyl onnistua yhtenäkin letkana?

Yksärinä? HÄ? :grin:
Kai se muuten sopis mutta... meikä on norjassa silloin eli 27.6 olis lähtö vuonojen pariin.
Taitaa mennä jonkun muun piikkiin tai vedät taas kunnon letkan kuten viime vuonnakin :thumbup:

Kai se muuten sopis mutta... meikä on norjassa silloin eli 27.6 olis lähtö vuonojen pariin.
Taitaa mennä jonkun muun piikkiin tai vedät taas kunnon letkan kuten viime vuonnakin :thumbup:

Eli pelkkä hidas. :grin:
Aika ja päivä tarkentuu lähipäivinä. Vauhti on veturin osalta max tikkari, ja letkan koostumuksesta riippuen katotaan jos vois hitaamminkin mennä.
Kunhan kaikilla on kivaa :)

E: Wannabe ValeRossi: tää ei oo sun juttu :grin:

kyl se on hyvä idis meil vanhoil ja hitaillekki, aina ei tartte hosuu nii hitost ja näkee maisemiaki..:thumbup:

Koitetaas päästä mukaan. Sen verran on vielä aikaa starttiin ettei ihan varmaks tiedä mitä tekee..

I´m in!!!! Eli vieraileva tähtönen mukana täältä ei niin kaukaa! :jippikaijee: Yritän saada muitakin mukaan!

Kesäkuun viimeinen viikonloppu?? Löytyiskö muilta vetureilta vapaata? Jos koottaisiin kaksi letkaa? Rookie/hidas letka ja norrmi TM-letka samoilla reiteillä ja taukopaikoilla? :jippikaijee:

E: siis mä vetäisin ton hitaan rookieletkan ja se joku ton toisen?

Jos ei ketään oikeeta kuskia löydy, niin mä voin vetää tai pukamoida sitä toista letkaa?

Back