Päijät-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mkk0
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mkk0

New member
Päijät-Häme

Morjens,

Nimetkää itsenne alle jos uskallatte. Merkatkaa nyt vaikka pyörä ja kaupunki missä edustaa.
Itelläni ei oo hirveesti motoristi kavereita niin toisinaan vois ajoseura kiinnostaa ja sitten monella muulla harrastus foorumilla niin esim. työkalujen lainailu alueella asuvien kesken on melko yleistä ja jos joku tarjoaa palveluita tai joku tarvii apua jossain. Porukalla on kummiski mukavempi tehä :bisseä:

Lahti
Yamaha FZ1-N (ei tosin vielä rekisterissä)

Pääsääntöisesti tiistaisin on klo 18 Lahen satamassa kuvajahtiajeluiden kokoontuminen. Saa sinne toki tulla vaikka kuvia ei jahtaisikaan! Myös facebookista löytyy Lahden seudun motoristit ryhmä. Mutta tuu käymään tiistaina satamassa niin siellä on hyvällä säällä huonoa seuraa tarjolla ;)

Komppaan iXiä! Lämpimästi tervetuloa :)

edittiä: pyörä ja kotipesä löytyy tuosta vasemmalta. Mä olen se punapää tiistaisin noiden muiden kuvajahtareiden kanssa satamassa kahvittelemassa. Ja LSM-ryhmässä roikun yksisarvisen sarvesta... :D

Juu, tiistaisin satamaan sumpille, houkutellaan mukaan kuvajahtiin :jippikaijee:

Niin ja allekirjoittanut liikkuu sinisellä Yamaha YZF-R6R:llä, parkissa erottuu pyörän tuntomerkit paremmin. .ORG!-logo keulassa ja www.tappismc.fi tarrat alakatteissa. Asemapaikkana Lahti. Kuskina hintelä pitkätukka, saa tulla nykimään hihasta :D

Lahti / Orimattila
...ja pyörä löytyy tuosta allekirjoituksesta. Hopean harmaa väri ja www.bmwsportbikes.fi -tarra satulan kyljissä.

Ja tietty tiistaisin satamaan, jos vaan kykenee! (nimim. ei ite ehdi kovinkaan usein...)

Pääsääntöisesti tiistaisin on klo 18 Lahen satamassa kuvajahtiajeluiden kokoontuminen. Saa sinne toki tulla vaikka kuvia ei jahtaisikaan! Myös facebookista löytyy Lahden seudun motoristit ryhmä. Mutta tuu käymään tiistaina satamassa niin siellä on hyvällä säällä huonoa seuraa tarjolla ;)

Mmmmmikä mikä mikä mikä tää "kuvajahtiajelu" on..? :)

Iteki yrittäny keretä tiistaisin mut vähille jääny :no:

ja pyöränä "huomaamaton" oranssi Z ja kuskilla musta bandit potta oransseil raidoil.. pitäs näkyä ja kuulua ku kuljen :WAZAAP:

ja siis majaani pidän lahdessa

Viimeksi muokattu:
Täytyypä itekkin koittaa ens tiistaina päästä satamassa käymään, ellei kuvajahtailemaan niin ainaki kahvia lipittämään :)

Niin ja vihreänkirjava ZX6R -96 on alla. (Luulen tuntevani ainakin yhden jahtailijan, joka tietääkseni kulkee mustalla Rykkösellä..) :;):

En sitten kerenny viime tiistaina mestoille, mutta onko siellä sitten ylipäänsä ollu kuin hyvin porukkaa? Ja onks täs Lahden seudul mitään muita miitinkei...? :)

En sitten kerenny viime tiistaina mestoille, mutta onko siellä sitten ylipäänsä ollu kuin hyvin porukkaa? Ja onks täs Lahden seudul mitään muita miitinkei...? :)

Nyt on vissiin vähän lomakausi päällänsä, porukkaa on ollut nihkeämmin paikalla, mutta sitä suuremmalla syyllä, hop :jippikaijee: mukaan!

Muista miitingeistä en oikein osaa sanoa mitään, tietääksein ainakaan .ORG!:in nimen alla ei mitään kokoontumisia ole. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä.

Nyt on vissiin vähän lomakausi päällänsä, porukkaa on ollut nihkeämmin paikalla, mutta sitä suuremmalla syyllä, hop :jippikaijee: mukaan!

Muista miitingeistä en oikein osaa sanoa mitään, tietääksein ainakaan .ORG!:in nimen alla ei mitään kokoontumisia ole. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä.

Mä oon täsä ny huristellu Lahtea ja Lahden lähiseutuja ristiin rastiin sinne ja tänne ja välillä ois kyl kieltämättä ihan siistii jos ois enempikin kaiffareita messissä ja ois jotain hyvii mestoja joissa kävästä :) Ja tänään taas jonnekii ku ajaminen on vaan NIIN huumaavaa :P

Ni onks satamassa sit joku tietty mesta missä kuvajahti-tyypit törmäilee, että mitenkä köörin tunnistaa.......?

Ni onks satamassa sit joku tietty mesta missä kuvajahti-tyypit törmäilee, että mitenkä köörin tunnistaa.......?

Siihen Ilonan ja Kaunis Veeran eteen pyörää parkkiin ja terassille kahville. Kaikesta huolimatta me näytetään aika normaaleilta ihmisiltä :grin:
Kai...

Siihen Ilonan ja Kaunis Veeran eteen pyörää parkkiin ja terassille kahville. Kaikesta huolimatta me näytetään aika normaaleilta ihmisiltä :grin:
Kai...

:D Eli onks tää se tilanne että Kuvajahtiajelijat tunnistaa vastaantulevien katseista :P Seurua jota muut karttaa sekavin ajatuksin ja osoittelee sormella ja lasten silmät peitetään :P Eli jos näin on, ni vaikuttas vahvasti siltä että saattasin hyvinni sopeutua joukkioon :D

Mun mielestä sekaan sopii vaikka jahtari ei olekaan, muuta kuin hengessä.
Foreca näyttää aika mukavaa keliä ensi la. l. Pokeriajolle, siitäkin voisi pari sanaa vaihtaa.:cruising:

Back