• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SV1000S Sivukatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BenDilde
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

BenDilde

New member
Morjesta pöytään!!

Tuli tuossa reilu viikko sitten hommattua parin vuoden tauon jälkeen toinen SV, on se sen verran mukava laite :) Mutta kysymyksenä kuuluukin, että mistäpä tuohon löytäisi sivukatteet? Ebaystä löysin jotain sivukatteita, mutta lähinnä taitaa olla vain jenkkikauppoja, niin lähetyskustannukset on aika järkyttävän isoja :blink: Olisiko forumilaisilla kellään myynnissä tai antaa jotain vinkkiä mistä voisi löytää?

Stormilta löytyi vaan 650:seen. Mutta käyköhän noi pikkuisen katteet myös 1000:seen?

Jaa enpäs tuota huomannutkaan, ettei tonniseen löydy. Sitä en tiedä onko niissä jotain eroja pienemmän kanssa. Kannattaa kysyä myös ihan Suzuki-liikkeestä. Itse ostin alkuperäiset ja maksoivat vuonna 2009 500e maalattuna ja asennettuna.

Mun mielestä mä törmäsin sv-portal.com sivuilla sellaseen infoon, että 650:ssä ja 1000:ssa olis erilainen runko mutta samanlaiset katteet :blink:

Mun mielestä mä törmäsin sv-portal.com sivuilla sellaseen infoon, että 650:ssä ja 1000:ssa olis erilainen runko mutta samanlaiset katteet :blink:

Hyvin mahdollista. 650:ssä ainakin on katteiden alla pelkkää tyhjää, sinne mahtuis paljon isompikin mopo väliin.:grin: Takahaarukka on ainakin tonnisessa leveämpi, tuli vaan todettua kun tonnisen huggeri ei sopinut tuohon pienempään.

Vieläkö etsit sivukatteita SV:hen? Saattas olla että löytyy pohjamaalatut sivukatteet tonniseen kiinnikkeineen.
Laittele privaa jos vielä olet vailla katteita.

Back